Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


MARI KAH KAH KAH

Posted: 13 Nov 2016 07:30 PM PST






SAPU BERSIH

TUTUP BUKU

KAH KAH KAH



-------------

MEMANG AMAT HEBAT

Posted: 13 Nov 2016 07:00 PM PST




       HAMPEH
Dia yg jahat... kata org jahat!,politik hampeh..!!! on HEBAT SOSOK INI
652203 4423143
on 11/14/16





TUMBUK SENDIRI
Dia tumbuk hidung dia sendiri tu... Buat2 salah kan org lain pulak. Muka tak maku on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16

AMAL ZIKIR
ada seorang anak muda dari sekinchan telah berkata bahawa jamal ini seorang yang kebal tak lut senjata tajam, tak lut senjata api. Dia seorang yang pandai dan banyak ilmu dalam dunia persilatan zahir dan batin. Dia tak perlukan tangkal kebal, 

dia amalkan zikir dan doa untuk badan kebal. Tapi bila ada org tumbuk muka dia kenapa berdarah hidung? Lalu timbul persoalan, adakah hidung dia berdarah sebab dia lupa mandi wajib? Kah kah kah padan muka. on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16

BERDARAH HIDUNG
Kalau tumbuk dari depan mau berdarah lobang jubor si jamal tu.. boleh claim dedak lebih lagi laa sbb hidung dah berdarah kahkahkah on HEBAT SOSOK INI
batutepi jalan
on 11/14/16


NYAMUK GIGIT
Tumbuk sesame sendiri ke... ke nyamuk gigit... telebih ais nie, smpai hudung luke... kah3... ko gaduh sama sendiri ke... kena siasat pakai cctv nie... ponggong bedarah tak... mcm2 ko buat, nak huru harekn negare yea jamal... Geng m3rah main jahat, mmg betambah syg ketua penyamun.. on HEBAT SOSOK INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/13/16

MINTA DEDAK
Kah Kah Kah... Pukul dengan kayu, kayu patah... Pukul dengan batu, batu pecah... Kena jentik hidung terus berdarah... Menangis2 minta dedak... Kah Kah Kah... on HEBAT SOSOK INI
Dato' Ahmad Fauzi
on 11/14/16

BUAH KECUT
Dengar kata buah kamu kecut dan termasuk? Semalam kena ambush. Nasib dia orang tak tangkap kamu. Kalau tangkap habis dia orang cukur segala bulu dibadan kamu termasuk janggut cari makan. on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16


MAGIK
Ada MAGIK Ada BON BON Chabut..... Chabut.... Chabut,,,, Hantuuuuuuuuuuu........ Mana ALAMAK !!!!!!!!!!! on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16



-----------------

LAGI LIMA HARI

Posted: 13 Nov 2016 06:30 PM PST










Lagi  



lima hari









---------------

MENGHASUT DISANA SINI

Posted: 13 Nov 2016 06:00 PM PST







MALAM INI

DI RADIO 

BANGSAR




MALAM INI

DI DEWAN CINA

GEORGE TOWN








----------------

HIDUNG BERDARAH

Posted: 13 Nov 2016 05:30 PM PST








FACE BOOK


Jamal teriak-teriak kata polis pukul dia sampai hidung berdarah, Lepas tu salahkan PKR
Apa komen anda?
(Credit video Ratu Naga)




Cfu Noni Masa kecoh2 tu..Jamal sdg korek idung..tiba2 gengnya tertolak..abih tu..terjolok ler lubang idung tu...tu yg berdarah...
LikeReply22 hrs
Ustaz Zamri Zainal Abidin Kartun punya pendekar. Kebal kat belakang hidung tidak kebal rupanya.
LikeReply22 hrs
Abuyya Mahligai Kebal taik idunggggg.
LikeReply22 hrs
Madnot Ahmad Ari tu bukan main balun dgn kayu... kayu yg patah... ni kena tumbuk dgn budak dah berdarah?... kamon la digimon...
LikeReply11 hr
Hardy Abady Kasi tembak je kasi mampos...
LikeReply11 hr
Wan Padzli Komen saya: dia terlupa skrip tu... 😉
LikeReply1 hr
Ridwan Abdullah Mental case
LikeReply1 hr
Amiruddin Abu Bakar Kena p belajar elak kat pendekar mustar... Jerit mcm babi mengawan
LikeReply38 mins
Bin Jai Binjai Malunye lahai kokrang...
LikeReply31 mins
Siti Norulhafidzah Mohd Mahayaddin Mber sy ada jual jamu susuk dara yg boleh buang resdung. Dia ade resdung ni. Ulat resdung mkn isi hidung dia sbnrnya. Tp dia xnk ngaku sbb dia ckp dia bebal. .eh, kebal. Mal, hang p beli ubat resdung. Xmahai pun. Guna duit yg hang bayaq bdk2 x cukup umoq lg. Esok lusa hilang Ah hidung2.
LikeReply22 mins

-------------

RAMAI TANYA SIAPA MAT KETEREH

Posted: 13 Nov 2016 05:00 PM PST







MAT KETEREH ANAK SAPA?
Aloo tt, aku dah tanya haritu, mat ketereh ni anak sapa? Tapi kau belum jawap. Kasi la klu sikit. Aku nak hadiahkan baju merah jamal jamban dan sehelai jubah merah kat mat ketereh tu. Sedikit info please. on SIAPA MAT KETEREH ITU?

Anonymous
at 4:28 PM


MAT TAMBAM
Mat KETEREH tuh si Mat Tamban ke ??? Kalau kenal sangat tuh macam satu sampan ke laut saja Satu candat SOTONG jadi SITONGMAN Satu lagi tangkap ikan jadi MAT TAMBAN Ikan TAMBAN nih murah kan , tak ada kerja kena kering kan SOTONG saja lah Bener gak ????? on SIAPA MAT KETEREH ITU?

Anonymous
on 11/13/16



SIAPA DIA 

MAT KETEREH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH





----------------

HEBAT SOSOK INI

Posted: 13 Nov 2016 06:36 AM PST







SIAPAKAH

SOSOK INI

CUKUP HEBAT

CUKUP ILMU

TUMBUK DARI

BELAKANG

BERDARAH 

BATANG HIDUNG
  
HEBAT HEBAT

SIAPA SOSOK

HEBAT INI

AMERIKA PUN

TAKLEH LAWAN


---------------

TAHUN HADAPAN SEBUAH FILEM KHAS

Posted: 13 Nov 2016 04:30 AM PST






JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG 
TUNGGU NANTI

SEBUAH FILEM

KHAS UNTUK

BANI MELAYU

AKAN MUNCUL

TAHUN HADAPAN

Di mana Jho Low ketika banyak negara mencarinya?

Kedudukan hartawan kelahiran Pulau Pinang Low Taek Jho - atau lebih dikenali sebagai Jho Low - terus menjadi tanda tanya ketika sebuah lagi negara menyatakan minat mereka untuk menyoalnya berhubung skandal 1MDB.
Pusat Memerangi Rasuah dan Kronisme (C4) berkata ketika memberi keterangan di mahkamah Singapura, Jabatan Hal Ehwal Komersial (CAD) negara itu menyatakan Jho Low adalah "orang berkepentingan" dalam siasatan mereka.
"Bagaimanapun setakat ini Jho Low masih belum ditangkap pihak berkuasa tempatan atau polis antarabangsa," kata Pengarah Eksekutif C4 Cynthia Gabriel dan pegawai programnya Tarmizi Anuwar.
Mereka turut mempersoalkan sama ada polis Malaysia sudah meminta bantuan Interpol untuk menangkap Jho Low.
"Jika tiada usaha sedemikian oleh polis Malaysia, ia akan kelihatan seolah-olah mereka melindungi Jho Low daripada undang-undang," kata mereka dalam satu kenyataan bersama
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
HOLLYWOOD

SEDANG BUAT

FILEM BARU

LOOKING FOR

MAO HU TANG






------------------

MAINKAN LAGU ITU SEKALI LAGI SAM

Posted: 13 Nov 2016 04:00 AM PST







Mainkan sekali lagi
lagu itu Sam






--------------------------------------------------

HAK WARGA SABAH

Posted: 13 Nov 2016 03:30 AM PST






WARGA SABAH 

BANGUN

MELAWAN

KOMENTAR
datuk seri dari upko ini tidak sedar
dia tidak faham
dia kurang arif politik
keadaan politik sekarang
lahir dari perlawanan rakyat

dalam pru13  majoriti kerusi parlimen najib
di semenanjung lungkup
najib menang dengan kerusi sabah & sarawak
tanpa sabah dan sarawak
gerombolan ketuanan melayu lingkup


pada ketika inui
najib & united malaya national organisation
amat amat lemah
sudah nazak
sedang sakit tenat

semua ini kerana rakyat bagun melawan
rakyat keluar ke jalan raya
sebelum ke piliha raya

warga sabah bangun melawan
maka najib dan rosmah jadi lemah
maka barulah timbul - HAK SABAH
kalau najib dan rosmah kuat
mustahil dipedulikan hak sabah
mustahil dipedulikan hakm sarawak

bila najib lemah
dia menyembah sabah

NOTA
jangan lupa parti baru
parti WARISAN SABAH

Sekarang kami bebas bangkitkan hak Sabah, kata Upko

 | November 12, 2016
Madius Tangau berkata keterbukaan perdana menteri sekarang membolehkan rakyat Sabah bebas berbicara mengenai hak negeri Sabah di dalam kerajaan persekutuan.

PENAMPANG: Seorang perdana menteri sebelum Najib  akan menahan rakyat Sabah di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan dihantar ke kem tahanan Kamunting jika berani membangkitkan isu hak Sabah, kata pemangku presiden Pertubuhan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (Upko)  Madius Tangau.
Madius berkata Najib lebih terbuka sehingga pemimpin dan rakyat Sabah bebas berbicara mengenai hak negeri Sabah di dalam kerajaan persekutuan.
"(Pemimpin itu) tahan orang di Kamunting. Hari ini pula memperlekeh atau mempersenda kepimpinan perdana menteri sekarang," katanya ketika berucap pada Konvensyen Upko 2016 di Pusat Kebudayaan Sabah di sini hari ini.
Madius berkata perdana menteri hari ini lebih sedar mengenai kebebasan bersuara yang menjadi hak rakyat yang perlu dihormati.
Katanya, beliau menyifatkan Najib sebagai pemimpin paling sesuai pada masa ini dan berazam untuk memberi sokongan padu kepada perdana menteri.

DATUK SERI

MAT TUNGAU

TIDAK FAHAM

TERUSKAN

MENUNGAU

UNTUK DAPAT

DEDAK



--------------

PADAN MUKA BARU SEDAR

Posted: 13 Nov 2016 01:30 AM PST







BILA NAK

MAMPOOS

BARU TAHU

PANDAI 

MENYEMBAH


Orang Sabah tolong jangan cakap fasal keluar Malaysia, kata PM
 | November 12, 2016
Datuk Seri Najib Razak berkata beliau akan memastikan Sabah terus maju dengan pembangunannya mengimbangi kemajuan yang dicapai di Semenanjung





PENAMPANG: Najib berkata beliau akan pertahankan hak orang Sabah, bukannya mengambil hak warga negeri di bawah bayu itu.
"Tapi saya minta jangan kata kami mahu keluar dari Malaysia. Tidak..Tidak…Tidak. Kita di dalam satu keluarga, kita tetap bersama dalam ikatan Malaysia," katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen Parti Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (Upko) di Pusat Kebudayaan Sabah di sini hari ini.
Menurut laporan Bernama, perdana menteri berkata beliau akan memastikan Sabah terus maju dengan pembangunannya mengimbangi kemajuan yang dicapai di Semenanjung dan akan terus memberi ruang kepada rakyat untuk mengemukakan tuntutan mereka.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
PADAN MUKA


---------------

ESOK MALAM

Posted: 13 Nov 2016 12:30 AM PST




ESOK MALAM

Forum Bersih di Penang malam esok, Semua dijemput, Anjuran Aliran




















-------------------

HEBOH TRUMP MENANG

Posted: 13 Nov 2016 12:00 AM PST





HEBOH  TRUMP MENANG
kecoh sedunia bila trump menang..trump dikatakan anti islam walhal pentadbiran obama juga menyerang negara2 arab islam lain, syria, afgan dan menghantar drone bersenjata ke pakistan..trump dikatakan anti pelarian, maka semua org dunia ini kecoh walhal yg menjadikan pelarian2 ini adalah kuasa amerika obama dan didanai oleh saudi dan qatar..

org kecoh palestin diserang dibunuh, namun saudi adalah pengerusi badan dunia juga membunuh rakyat yemen..trump dikaitkan dgn model, walhal bill clinton ada pengulum moniska lewisky..trump batal tppa, tp tok pa mewakili malaysia tetap nakkan tppa..trump dikatakan pro russia, dunia lupa obama juga menghasut kesatuan eu utk boikot ekonomi russia, walhal amerika berurus niaga juga dgn russia.

trump anti asia kerana tenaga buruh yg murah diasia menyebabkan rakyat amerika takda keje.semua pasaran saham dunia jatuh bila trump menang, ini kerana semua rancangan2 perang itu dimesyuaratkan dlm bilik pasaran saham tak kira la ahli2 yg dtg itu berjubah, on DARI ARKIB - HILLARY ATAU TRUMP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/11/16






---------------

SIAPA MAT KETEREH ITU?

Posted: 12 Nov 2016 11:00 PM PST









SIAPA DIA 

MAT KETEREH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH





---------------

LAGI ENAM HARI

Posted: 12 Nov 2016 10:30 PM PST





LAGi 



ENAM



HARi









--------------

SIAPA SEBAR FITNAH

Posted: 12 Nov 2016 10:00 PM PST




f.b



Makin ke laut. Terus melalut. Dap didakwa memecat Pas daripada Pakatan Harapan. Masa bila pulak parti flip flop, kluk klik ini joint Pakatan Harapan sehingga boleh terpecat. Dan sejak bila pula Dap atau mana2 parti dlm PH boleh ada kuasa pecat memecat? 

News itu cuba gambarkan yg khianat ialah Dap sbb pecat Parti Hj Hadi. Agak2lah kalau nak berdakyah pun. Atau gesa Sinar Harian mohon maaf dgn segera jika salah lapor. Amacam?






--------------------

SOTONG SUDAH LARI

Posted: 12 Nov 2016 09:00 PM PST






TIDAK HADIR

TERPERANJAT?



13 November 2016
SHAH ALAM - "Biar rakyat sendiri menilai (kedudukan dan sikap Pas terhadap pakatan pembangkang)," itu respons Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar ketika ditanya mengenai ketidakhadiran Pas pada Konvensyen Pakatan Harapan, semalam.


MAT SOTONG

MAT GERMAN

TAK HADIR KE?

KAH KAH KAH 

MANA DEPA PEGI

CANDAT SOTONG?

KAH KAH KAH

APA SUDAH JADI

KAH KAH KAH

DAPAT DEDAKLAH

KAH KAH KAH





--------------

LEDAKAN BERITA - GEMPAR NEGARA

Posted: 12 Nov 2016 08:00 PM PST





APA MAKNA

BERITA INI?

KOMENTAR
maknanya cukup senang
inilah yang dipanggil united front
inilah yang dikenali sebagai barisan bersatu
inilah dianya front bersatu

inilah garis perjuangan
inilah  taktik perjuangan
menggalang seramai mungkin
kawan dan sahabat
kawan seperjalanan dan sahabat barua
dalama satu barisan
dalam satu kancah 
dengan  satu cita cita
untuk menewaskan musuh yang satu

penggalangan front bersatu ini wajib dilakukan
untuk mencapai  kemenangan

sejarah dunia telah membuktikan
taktik dan strateji ini akan membawa menang

musuh kepada musuh adalah kawan
kawan yang menasehat musuh adalah musuh


Kini Anwar 'terpahat' di dada Mahathir

SHAH ALAM - Pelbagai momen menarik yang dapat dicoretkan sempena konvensyen Pakatan Harapan 2016 hari ini.

Antaranya, Pengerusi Parti Pribumi Bersatu (Bersatu)  Dr Mahathir Mohamad yang dilihat memakai lencana 'bebas Anwar sekarang' di bahagian  poket kirinya.‎

Mahathir yang ditemani isterinya Dr Hasmah Mohd Ali dilihat duduk sebelah menyebelah sepanjang konvensyen berlangsung.

Terdahulu, Mahathir dalam ucapannya mengesahkan hasrat parti itu untuk  menjadi sebahagian daripada parti komponen Pakatan Harapan. ‎

Menurutnya, tidak ada sebab Bersatu tidak bersetuju dengan perjuangan Pakatan Harapan memandangkan ia berpegang kepada dasar-dasar yang termaktub di dalam Perlembagaan Negara.  ‎

‎"Saya tidak ada masalah untuk menyokong reformasi.  Bersatu akan menjadi sebahagian daripada Pakatan Harapan dan saya berharap akan diterima untuk bersama-sama menjatuhkan kepimpinan Najib," katanya.

Mahathir yang sebelum ini merupakan lawan kepada  Anwar Ibrahim ‎dalam dunia politik mengejutkan negara apabila menghulurkan salam perpaduan tatkala menemui Anwar di Mahkamah Tinggi pada beberapa bulan yang lalu.


TURUN TURUN

19 NOV 2016



--------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT