Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


DUA KEM PAS

Posted: 16 Jul 2016 07:00 PM PDT




PAS SELANGOR

PAS RUSILA





17 Julai 2016
SHAH ALAM - Kesemua wakil rakyat Pas di negeri ini menyokong kenyataan Timbalan Presidennya,  Tuan Ibrahim Tuan Man dan Naib Presidennya,  Iskandar Abd Samad agar parti pembangkang menumpukan usaha menumbangkan BN bukannya bertelagah sesama sendiri.

PAS SEKARANG

ADA DUA KEM

KEM HADI

KEM ANTI HADI

BILA NAK

TENDANG HADI

SAJE TANYA 

BIAR GELABAH




---------

NAJIB TERUS KELENTONG

Posted: 16 Jul 2016 06:00 AM PDT





INGAT PESAN PM Najib Razak..
Kalau tol tak naik RAKYAT AKAN SUSAH !!
Ekonomi negara TAK AKAN STABIL !!!
Bayar tol itu.. SATU JIHAD !!!
KALAU TAK NAK BAYAR TOL, sila guna jalan biasa..
KALAU TAK SUKA KERAjaanBN, sila keluar dari M'sia..
Sekian, terima kasih.





-------------

SIAPA SAUDI ARABIA

Posted: 16 Jul 2016 05:30 AM PDT



STUDENT MEKAH DEMO
adakah keberanian utk student2 mekah dan madinah utk demo di istana riyadh bagi membantah pembunuhan?kalo tiada, apakah teori yg dibelajar di kelas2 itu hanya teori semata2.nape tiada hukum, fakwa mengenai laporan itu?nape isis tak letupkan istana saudi yg sebesar padang bola?atau student2 ini pun bole belajar kat mekah dan madinah atas tajaan al saud.pasti arwah nik aziz tahu cerita ini.tak mungkin abduh tak tau.

yg letupkan wtc adalah warga saudi, nape us dan zionis tak serang saudi?nape?sehingga kini ayam ternak saudi iaitu ISIS masih belum letup zionis israel?nape?maka sesungguhnya surah2 songsang isham rais lebih tepat dari surah2 labon tok2 kiyai tok2 ulama atau presiden ulama dunia.sesapa yg dok saudi tp taktau dimana istana diriyadh, baik dok diam2.

ku menyaksikan dipadang pasir itu tersembunyi senjata2 rahsia.samada perjalanan kemekah atau madinah..sapa2 kata hudud saudi adalah hudud allah, baik bungkus air ikat tepi..jgn nak kencing.ku melalui pengalaman jahanam itu.apa on BUKAN SATU RAHSIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16
------------

KESAH JAI DISAMBUNG LAGI

Posted: 16 Jul 2016 05:00 AM PDT






UNTUK SESIAPA

 YANG ADA 

HAIWAN SAYANG


HOSPITAL UPM

ADALAH 

TERBAIK


DI UNIVERSTI PERTANIAN
SERDANG

WAD YANG TERATUR

JAI DALAM WAD 

JAI DIPEREKSA 
SEBELUM PULANG

INI DOKTOR JAI
BERI GUA ARAHAN
UNTUK BERI UBAT PADA JAI

SAMPAI KE RUMAH
BISUL
LEHER JAI DIBALUT


----------------

INI LAGI ROCK n ROLL

Posted: 16 Jul 2016 01:30 AM PDT





TERIMA KASEH

PRESIDEN 

REAGAN



KATAK MUNCUL KEMBALI PART 2

Posted: 16 Jul 2016 12:18 AM PDT





MEETING DENGAN WALI
confirm masuk pas.tok heng kata "tak malu ke islam dan islam bergaduh". perkasa dan pukida akan sokong dgn usul melayu islam.pru14 adalah pru paling kotor. najib rosmah wajib menjadi PM walau 100tahun lagi.walau tubuh sudah tua, tapi ruhul kudusnya bole berkeliaran dan bole menhadiri mesyuarat2 terutama mesyuarat2 para wali.tak caya tanya hadi. 
mesti hadi pernah meeting dgn wali2 di mekah almukaramh..kalo tak pernah, maknanya belum sampai tahap tertinggi lg..malu la kalo tak pernah, sb ayah pin pun bole buat..tu belum lg ilmu pecah tujuh, maknanya hadi bole berada di tujuh tempat dlm masa yg sama.takkan tuan guru syeikhul kudus ulama sedunia tak bole buat mcm tu..org2 tua dulu bole buat.mungkin hadi kena balajo dari harun din..

tp harun din bole buat ke?apakata kita test..buat 7meeting di 7 tempat berlainan pada waktu yg sama.kalo tak bole, macam ne bole bagi hadiah syurga kepada pengundi pas?macam ne tau hal2 gaib?takat baca buku, isham rais pun bole.pengalaman melalui ada ke?ckp on KATAK MUNCUL KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

PILIH  KAYU
Kalau pru akan dtg si katak ni bertanding lawan kayu...aku lebih rela pilih kayu...ada pahammm??? on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

MASUK IKATAN
Elok masuk parti ikatan bersama kadir syeikh fazil dan berjaya genapkan keanggotaan parti tu kepada bilangan 80 org... kahkahkahhh... on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

DEDAK SIMPANAN
Dedak simpanan dah surut.. pencen pun sikik.. biasa makan dedak dlm talam, siap bungkuih lagi bawak balik utk anak menantu cucu.. skrg cicit pun dah ramai.. nak syoruuu pun makin senak.. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

SUDAH YILLEK
Modal sudah yillek, projek pun kabarnya dah kureng masyuk untuk braheng ali. Presiden perkasa pun sudah goyang, nak kerah anak buah turun demo mesti nak kena hulur hulur. Braheng ali molek kalau join umno, boleh jadi anjing suruhan TPM. Nak kerja dgn najib, haritu awak dah tibai PM. 

Kerusi presiden perkasa sila lepaskan pada tokey ikan bakar, dia byk duit. Nak lagi molek, sila minta ampun dgn suami PM, itu pusat laba, jadi anjing suruhan rosmah paling apdal.... oopss.. afdal. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

MANA SAKMONGKOL
Harap TT siasat mana pergi al-fadhil Sheikh Sakmongkol Al Ariff Sobri Al Pekani. Blog sakmongkol x blh bukak. x blh aku nk blaja inglis level tinggi.cibai btul.ke aripp sobree ni da mmpus di puki minah indon? ataupun dah dapat rm5juta utk lompat ke amnoooooooooooo.

TT bukitikan org Jelebu ade batu....cari mat arippppp..da puas aku melalak kat sini..xpernah lg kau bogkar temberang mat aripp ni...bila masuk dap semua jadi suci mcm masuk pas jugakkk ke? jgn jadi bingai mcm amnooooo..ke kau pn ejen amno ni...kakhkahkahkahahkhakha. on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16

CLAYPOT
lompat sana sini last sekali sembelih buat moi claypot katak demam . on KATAK MUNCUL KEMBALI
Anonymous
on 7/15/16






-------------

PELBAGAI PADANGAN

Posted: 15 Jul 2016 11:30 PM PDT






MAZHAB SHAFIE
Wow. Ini yang paling menarik. Kerana kita di malaysia. Kena pegang mazhab shafie. Tak boleh tukar tukar. Sefaham saya. Islam tu satu. Tiada pecahan dan memang tak boleh tukar. Pernah dengar cerita jemaah kita nk ke umrah atau haji? Dikatakan perlu niat tukar mazhab. Perlu tukar mazhab yang dianut disana? Dasyat perkara ini kerana bermain dgn niat. on DAPAT WAHYU DIRECT
Publish | Delete | Spam
underBear
on 7/16/16

MUNGGALLAZAH
Aduhai... Orang kita masih belum faham mengenai anjing. Secara asasnya daging anjing HARAM dimakan jika tidak darurat manakala tubuh badannya NAJIS MUNGALLAZAH. Apa yang susah sangat. Jangan makan dagingnya. Samak jika menyentuhnya. Ada terma dan syarat yang lain untuk memudahkan.Fahami dulu asasnya... on DAPAT WAHYU DIRECT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/16/16

SIBUK JAGA IBADAT ORANG LAIN
Nur barzakh ni sibuk nak jaga ibadat org lain apahal? Ini bukan masalah modified agama laa bangang. Semua mazhab pun sembah tuhan yg satu. Mazhab shafie la sangat, contoh paling mudah kau bayar zakat fitrah dgn apa bhai? Beras ke duit? Amalan di malaysia sekarang pakai duit, itu bukan pandangan imam shafie, imam shafie suruh bayar guna makanan asasi, konteks di malaysia ialah beras abih tu kau nak cakap pihak berkuasa agama di malaysia modified agama ke? Bodoh tapi nak jadi pak lobai. on DAPAT WAHYU DIRECT
Anonymous
on 7/16/16

RAJIN BUKA AL-QURAN
Nur Barzakh, tak perlulah nak bermahzab-mahzab ni. Biarlah tt nak bela anjing, salah atau betul biar Allah yang hukum. Yang kamu ni sibuk nak jaga dosa pahala orang lain kenapa ya. Kalau rasa diri kita dah bagus sangat dari orang lain pi minta mati dari Allah. Tak caya buka Al-Quran 62:6. 

Jangan petik daun hadith sebelum beritahu dimana anjing tu haram dibela dalam Al-Quran ya. Tiada hadith bole mengatasi Al-Quran dan jangan pula guna taktik tuduh anti hadis pulak. Rajin2 la buka Al-Quran dan jangan guna trick tak bole belajar Al-Quran tanpa guru takut nanti belajar dengan setan. Macam-macam invention orang cari makan dengan agama ni. Hisshhhh. on JAI TIDOO DI HOSPITAL
Publish | Delete | Spam
Muhammad Rosli
on 7/16/16

NAJIB APA?
Kah kah kah...Habes tu camna nk basoh berak plak Saudaraku yang budiman? Taik kita tu kategori najis apa? Mukhaffafah? Mughallazoh? Mutawassitah? Atau Mashitah? Haha..lawak betol la baca pasal taksub Mazhab nih...MAZA kata 'Isi Borang Mazhab kat mana?' on DAPAT WAHYU DIRECT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

MAT BAHLOL
Ha ha ha ha ha Mat Bahalol ada mana mana kan Melayu kan semua nya tu Kalau LAHAP PAU tak ada masalah Biasa lah on DAPAT WAHYU DIRECT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

GOYANG INUL
kat nusantara pogang syafie, kat mokah pasai apa pinjam mazhab lain?tok2 kiyai tabung haje kata bole..solat subuh kat mokah madinah takda qunut, pasal apa bole ikut, tp kat msia kalo tak baco qunut, hah siap la nanti..kat mokah madinah tu bukan syafie pun bukan hanafi pun bukan maliki pun tapi wahabi..hah..langsung takda bau kentut dgn nabi..camno tu?camno sume mazhab bole solat berimamkan wahabi ni?

sah ke solat.sah ke solat berimamkan pembunuh rakyat yemen?indon ado syiah.indon negaro terbesar umat islam, cubo tgk ekonomi diorg.cuba g jakarta, cuba tgk rumah2 tepi2 sungai.semua bole dijual,asal bisa jadi wang pak..ini cakap org indon sendiri.tak cayo, g la tanya org susah diindon tu.jgn hanya ke jakarta utk poie ke tropical spa jo..happy ending..

kena goyang inul sume mazhab pun hilang..jumaat ke masjid india, zakat bagi ke dapur jalanan.tidak menyimpan tabung hajee dan menghasut kwn2 agar boikot pusat zakat jais jakim.belo anjing ni susah, nak kena apply lesen.bela kucing on DAPAT WAHYU DIRECT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/15/16

NAPA TAK IKUT HANAFI
siapa suruh ikut mazhab shafie?nape tak ikut hanafi, maliki yg berasal dari madinah atau hambali?nape bila tang nak umrah tang nak haji, ust2 tabung hajee kata bole pinjam mazhab lain?nape kita kat msia tak bole pinjam meminjam mazhab lain gak.contohnya bab zakat.ikut hanafi, barang siapa berhutang maka tiada wajib berzakat.

atau penentuan ikut shafie ni sb ekonomi gak.tapi imam2 ni mati bukan dlm kekayaan sebagai penjawat awam , sebagai mufti ataupun kadi jauh sekali menteri..kalo ikut shafie, apa hukum najis hutang 1mdb, apa hukum menteri pakai duit zakat, apa hukum ulama bedolak dalik, apa hukum mufti mengkafir harbi kan org..yahudi buta yg kafir itu diberi mkn oleh nabi sehingga akhir hayat.boikot zakat ke pusat zakat. on JAI MASIH DALAM HOSPITAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/14/16

---------

PROJEK BODOHKAN RAKYAT

Posted: 15 Jul 2016 10:00 PM PDT



Suara Rakyat
9 hrs
Kalau kamu nak perbodohkan & kencingkan cai2 Umno bolehlah..
SAMPAI BILA mereka ini nak perbodohkan rakyat !!!







































------------

TERIMA KASEH PRESIDEN REAGAN

Posted: 15 Jul 2016 09:00 PM PDT





TERIMA KASEH

RONALD REAGAN

BEBASKAN

INTERNET

KINI KITA TAHU

MACAM MACAM

JENIS AGAMA

USTAZ X BOLEH

PUTAR LAGI





KURANG LEMAK BADAN
Bagi saya, tidak salah untuk mengurangkan lemak dibadan dan menjaga kesihatan jantung dengan cara menari sebegitu ... sambil berzikir kepada Tuhan. Salut utk kamu Cool Dude! on COOL DUDE
Suku Samdol
on 7/16/16


CHECHEN

broo...ni tradisi etnik chechen di hari raya on COOL DUDE
Anonymous
on 7/16/16

GELEK PERUT
Mahu shuffeling pun tak bley...oooo... Lagi malas dan lembab islam ni lagi bagus untuk pemerintah sebenarnya... Gelek perut boleh.. Gelek janggut... Tangkap.... Kakakakakka on COOL DUDE
DIDI KOTA BELUD
on 7/16/16

ISLANG ENDAH
Kah kah kah .. islang itu modah .. islang itu endah. Islang itu endah pada Sultan Brunai, Sultan Pahang, Soltan Kelantan .. takde sapa nak kira dosa bagindo .. muftee pon tak berani. on COOL DUDE
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 7/16/16



MALAM INI

Posted: 15 Jul 2016 08:00 PM PDT





MALAM INI











JEMPUTAN

SOLIDARITI 

DI AMJAL 

RESTORAN



MALAM INI

SETIA KAWAN 

DENGAN SAFUAN


Displaying 13654339_517164981806345_6540456339228896638_n.jpg


-------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT