Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

sumber :-

dollah yankee


Hang kata aku baling gelas pun tak pecah kan? Nak tengok?Mai..!

Posted: 24 Jul 2016 06:36 AM PDT

"Walapun tidak sebut nama Najib, orang yang ada duit RM681 juta dalam AmBank, semua orang tahu ia Najib. Orang yang berkuasa ke atas 1MDB, semua tahu itu Najib.
"Semua perkara yang dikaitkan dalam konteks 'Malaysian Official 1' dengan Najib didapati sama. Ini memang Najib. Saya tidak tahu kenapa tak sebut sahaja nama Najib.
"Dia sebut nama orang lain bukan Najib. Jadi Najib dan pihak yang menyokongnya (yang dok makan dedak) berpendapat kononya nama dia tidak disebut, maka dia tak bersalah, ini namanya 'Wishful thinking'."
Dr Mahathir telah mencabar untuk berdebat dengan pihak yang melabelkan beliau 'nyanyuk' berhubung campur tangannya dalam isu 1MDB.
"Depa kata saya nyanyuk. Nak kata saya t katalah. Tetapi kalau nak tengok saya nyanyuk atau tidak, mai kita berbahas, saya sanggup berhadapan dengan mana-mana pihak yang kata saya nyayuk.
"Biar kita tengok siapa yang nyanyuk, biar semua orang tengok siapa yang baling gelas pun tak pecah.  ini negara saya saya rakyat dalam negara ini, saya ada hak."
dollah yankee - Mau kumpul gelas kaca-kaca yang pecah tu, hempuk pula kat kepala si Nazri yang botak tu... Kah..Kah..Kah.. 

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT