Nuffnang

Pengikut

dollah yankee

sumber :-

dollah yankee


Gelak lah sebelum kamu yang digelak kan...

Posted: 17 Jul 2016 06:07 AM PDT


Tun Mahathir tak silap bila dia kata "Melayu mudah lupa". 
Orang-orang UMNO lupa, Najib, Nazri, Rahman Dahlan,Ismail Sabri, Saleh Said Keruak dan lagi beberapa orang pun mudah lupa yang Mahathir lah satu2nya orang yang menubuhkan parti baru dan jadi kerajaan yang memerintah. Parti itu nama nya UMNO Baru.
Jadi ketawalah sekuatnya, sindirlah sesinisnya, cacilah dengan goncangnya- kebarangkalian parti baru jadikan kerajaan baru sangat-sangat tinggi. Orang2 yang kecewa dalam UMNO mahukan parti untuk berkelana yang serasi dengan jiwa mereka. Tun Mahathir ada formula yang boleh memberikan ketenteraman jiwa kepada orang-orang umno yang kecewa ini.
Adakah kita ingat, pandangan mengenai parti baru yang Dr Mahathir akan ujudkan, sama ada positif atau negatif, mengoyahkan Tun Mahathir? Tun Mahathir kalau dia tinggal seorang diri pun, dia akan kekal dengan objektif nya untuk menerajang Najib. Dan ketahuilah bahawa dia tetap akan disokong olih rakyat. Dan pada saat ini, hasrat,rancangan dan cita-cita Tun Mahathir bersama-sama dengan rakyat dibawah untuk menerajang Najib terus berkobar-kobar.
Umno baru yang ditinggalkan olih Tun Mahathir yang berkuasa hari ini, bukan lagi kepalang nya biadap dan kurang ajar melayani Tun Mahathir. Kesemua mereka ini, dari pemimpin UMNO sampai kepada anjing penulis propaganda mereka, perlu di terajang bersama-sama dengan Najib.
dollah yankee - memang sudah sah umno sekarang sedang goyang bila mendapat tahu Tun nak tubuhkan/nak ambil alih parti baru...mereka tak boleh duduk diam dan berkicau-kicau sejak dari hari mula pengumuman Tun itu...kah..kah..kah

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT