Nuffnang

Pengikut

Tukar Tiub

sumber :-

Tukar Tiub


PAKISTAN DAN HUDUD

Posted: 03 Jun 2016 07:00 PM PDT




PARTI BLACK METAL
Bro tukartiub..yang aku nampak parti pas ni dh mcm parti black metal pasal aku nampak ada persamaan..persamaan pertama mcm ni..black metal ada ayat2 dan istilah yg tersendiri..sbg contoh poser..antichrist..fireblazing..kalau pas era baru ni ayatnya sbg contoh haram..kafir..jebon dan seangkatan dengannya..yg kedua pulak kalau black metal ada yg puja setan ada yg tidak..

pas pulak ada yg boleh online dgn Allah ada yg tak boleh..ketiga..black metal jual stuff ganas utk pembeli tersendiri..pas pulak jual agama..bro sendiri faham contohnya..keempat black metal dgn seragam hitam dan corpse paintnya..klu pakai jeans biru dh x black metal..pas pulak dgn serban/kopiah putih..klu pakai baju tengkolok satu set dh x pas dah.. on ADA AGAMA BARU PULAK
Ak46
on 6/4/16

HILANG AKIDAH?
Haaaaaaaaa?????? Tak sokong pas maknanya hilang akidah?? Aku sokong abg mat bronson, abg mat lawan pemerintah yg zalim, abg mat lawan gst, abg mat lawan kenaikan harga petrol dan barangan asas, abg mat tak curi balak, abg mat bersolidariti tuntut pilihanraya bersih, abg mat melayu dan beragama islam, abg mat tak curi duit rakyat. Abg mat pemimpin yg bersama sama rakyat marhaen. Aku sokong abg mat, adakah aku bakal ke neraka????? Cuntfuse niii. on ADA AGAMA BARU PULAK
Anonymous
on 6/4/16

HUDUD PAKISTAN
Itu di pakistan bro......kita nak try test kat marangstan. Itu hari pundekau yg paling mulia (amin), dah bagi jalan tapi dia gohead gostan......mungkin dia nak laksana kan kat tg rambutan dulu kot. Tapi nampak nya susah bro....belum apa2 lagi dia dah hukum abg TT mabuk DAP kasi.......ameno kasi tak pe pula....sudah jadi sarkas dah! on HUDUD DI PAKISTAN
mfi usj
on 6/3/16

USTAZ HURAIKAN
Ada ke tak ustaz yg boleh ulas.... terbatal aqidah ISLAM ( MURTAD) tuu ada berapa BAB.....? Huraikan satu persatu....jgn biarkan penyelewengan islam berterusan.... Kecian tau kt tuang guru jk kita tak to long.... Tk sokong Pas terbatal aqidah. on ADA AGAMA BARU PULAK
Anonymousn 6/3/16





----------

HUDUD DI PAKISTAN

Posted: 03 Jun 2016 06:00 AM PDT




AL-FATIHAH

HUDUD TELAH

DIJALANKAN

TAHUN 1977

DI PAKISTAN


Dibakar hidup-hidup kerana tolak pinangan

MUREE - PAKISTAN. Seorang guru sekolah berusia 18 tahun maut akibat kecederaan teruk selepas dibakar dek kerana menolak pinangan, kata polis.

Pelaku memukul Maria Abbasi dan kemudian menyimbahnya dengan petrol sebelum bertindak membakar mangsa dan meninggalkannya,  kata ahli keluarga mangsa kepada CNN.

Menurut bapa saudara mangsa, Rafaqat Abbasi, Maria berada di rumah menjaga adiknya berusia 5 tahun ketika keluarganya keluar untuk menghadiri upacara pengebumian di bandar berdekatan.

"Pada majlis pengembumian, ahli keluarganya dimaklumkan Maria terlibat dalam satu kebakaran. Pada mulanya mereka menyangka dia mengalami kemalangan seperti gas bocor atau sesuatu insiden yang lain," katanya.

Insiden ngeri itu berlaku pada malam Isnin di kampung Daqvel, pinggir Muree, timur laut Pakistan.

Sementara itu, menurut Inspektor Sohail Abbasi, empat lelaki yang tidak mempunyai pertalian persaudaraan dengan keluarga mangsa telah memecah masuk rumah berkenaan.
Menurut Rafaqat, anak saudaranya itu ditemui terbaring di atas lantai dengan kesan melecur hampir 85 peratus pada badannya.

"Tiada jalan utama yang menghubungkan kampung berkenan dan kami terpaksa membawa mangsa dengan kerusi ke jalan terdekat untuk mendapatkan bantuan ambulans.

Wanita itu kemudian dibawa ke Institut Sains Perubatan di Islamabad yang terletak kira-kira 50km dari kediaman mangsa untuk mendapatan rawatan namun dia disahkan meninggal dunia.

Menurut jurucakap Polis Punjab, Nabeela Gazanfar berkata, tiga suspek telah ditahan berhubung kejadian.
Waran tangkap untuk penahanan empat individu telah dikeluarkan.

Ketua Menteri Wilayah Punjab mengarahkan satu kumpulan penyiasatan dibentuk bagi menyiasat kes berkenaan.

Menurut Suruhanjaya Bebas Hak Asasi Manusia Pakistan, keganasan terhadap wanita semakin menjadi-jadi di negara itu.

Pada tahun 2015,  polis telah menyiasat 76 kes wanita telah dibakar.


BETUL KE 

ADA HUKUM

HUDUD 

DI PAKISTAN 

SAJE TANYA


JANGAN MARAH

-----------

MACAM MANA NAK CANTIK

Posted: 03 Jun 2016 05:30 AM PDT




TIPS KECANTIKAN
Wowww.. rosmah memang pandai. Memang bijak.

 Tips kecantikan: 1. Untuk dilihat slim, berkawan dgn orang gemok. 

2. Untuk dilihat cantik, berkawan dgn orang hodoh 

3. Untuk dilihat putih cerah dan berseri, berkawan dgn orang hitam. 

4. Untuk jaminan hidup senang, mengorat dan kawin dgn PM. 

5. Supaya suami sayang, ajak kawan2 anda yg gemok, hodoh, buruk dan hitam makan malam bersama suami, gerenti nafsu suami akan tertutup utk perempuan lain, silap2 masa makan dia terus muntah sebab tak berselera dgn perempuan lain. 
Sila amalkan. on MUKA TEMBAM TEMBAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/3/16



-------------

ADA AGAMA BARU PULAK

Posted: 03 Jun 2016 05:00 AM PDT





MAT SOTONG

BERTAMBAH

MENTAL



Tidak taat pada PAS seperti hilang akidah, kata Hadi


KOTA BARU, 3 Jun — Presiden Abdul Hadi Awang menegaskan semua ahli mesti menumpahkan ketaatan kepada parti itu kerana ia seumpama akidah. 
"Kita perlu ada jati diri. Untuk berada dalam parti Islam Se-Malaysia kena ada akidah perjuangan. Jikalau kita tidak taat, hilang akidah kita," katanya dalam ucapan penggulungan muktamar ke-62 di sini pagi ini
- See more at: http://www.themalaymailonline.com/projekmmo/berita/article/tidak-taat-pada-pas-seperti-hilang-akidah-kata-hadi#sthash.lTp1EPia.X0cnN8tv.dpuf

KAH KAH KAH

woit

gua udah bilang

susah jadi 

melayu

dah ada agama

baru pulak

kah kah kah

yanag lama

tak sempat ikut

yg baru sampai

kah kah kah

YA AKEE DAH 


------------

SIAPA BOLEH ONLINE DENGAN TUHAN

Posted: 03 Jun 2016 12:26 AM PDT






TALIAN DENGAN TUHAN
Tak akan berlaku hubungan online atau dalam talian dengan Tuhan atau Allah oleh sesiapa, hanya mereka yang dah berjaya mengawal minda pengikut-pengikutnya akan berlagak demikian. Masakan zaman Nabi Isa, Musa dan juga Muhammad yang mana mereka itu adalah insan maksum tak dapat berkomunikasi terus dengan Penciptanya tiada dan apa lagi insan yang bagaikan kucing kurap relatif kepada Penciptannya boleh berbuat hubungan dalam talian dengan-Nya.

 Tiada rekod atau dokumen yang boleh mengesahkan, cuma pengikut-pengikut yang telah ditanamkan dengan aqidah buta dan mungkin jua tiada ilmu atau tak berani menyoal cerita-cerita karut atau dongeng itu akan mempercayai.

 Dalam perspektif antropologi manusia itu mempunyai ciri yang cenderung mempercayai mitos, kejadian aneh2 dan luar biasa(supernatural) dan karut -marut (superstitions) kerana mereka tak sepenuhnya mempercayai ilmu dan penunjuk sains bagi melerai segala fenomena kehidupan realiti. Agamawan akan mengambil kesempatan mengeksploitasi isu on ONLINE DENGAN TUHAN
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 6/3/16





----------

TERAJANG NAJIB DULU

Posted: 02 Jun 2016 10:00 PM PDT






JELAS

TERAJANG

NAJIB DULU

BARU BUAT

PRU14 - PASTI

TAK KENA TIPU

Rakyat boleh pilih Anwar, DAP jika mahu- Dr M
Landskap politik Malaysia menyaksikan pelbagai kelainan pelik mutakhir ini, dan yang terbaru organ DAP Roketkini menampilkan temubual eksklusif dengan Mahathir Mohamad.
Seperti dijangka, Mahathir dalam temubual tersebut terus menghujani kritikan terhadap Najib..
Beliau turut mengakui hak rakyat memilih sesiapa yang mereka mahu sebagai pemimpin, termasuk bekas ketua pembangkang yang dipenjarakan,  Anwar Ibrahim.
Menurutnya, apa yang penting pada masa ini adalah menyingkirkan Najib dan kemudian mengembalikan semula proses demokrasi.
"Selagi mana Najib ada di situ, semua orang boleh bercakap, tentang reformasi atau apa saja. Tapi apa pun tak jadi. Buang Najib, kembali kepada demokrasi. Rakyat boleh buat pilihan mereka sendiri.
"Kalau Anwar keluar, tak kiralah. Kita balik kepada demokrasi. Rakyat akan pilih kerajaan yang bagaimana yang mereka mahukan. Apa jadi selepas itu, jika rakyat nak undi pilih Anwar, maka boleh pilih Anwar. Jika mereka memilih kerajaan yang akan membebaskan Anwar, maka itu hak mereka," katanya.
Katanya, selepas Najib diisingkirkan, kedaulatan undang-undang dan perlembagaan perlu dikembalikan, termasuk kebebasan bersuara dan berhimpun.
"Lepas tu kita akan ada pilihan raya umum, tanpa Najib. Terserahlah kepada rakyat. Kalau nak sokong reformasi, boleh teruskan.

----------

BOCOR RAHSIA

Posted: 02 Jun 2016 09:00 PM PDT






LARI LARI

MENINGGALKAN

PARTI  


MAT KUPANG


NOTA

maklumat sudah

bocor semua

sudah tahu


MUKA TEMBAM TEMBAM

Posted: 02 Jun 2016 08:39 PM PDT








AMAT BIJAK

SEMUA GEMOK

BIK MAMA

JADI SLIM



















Rosmah hos majlis makan malam rai wanita pertama

Suami Najib ,  Rosmah Mansor selaku penaung Permata malam ini menganjurkan majlis jamuan di Kompleks Seri Perdana di Putrajaya untuk meraikan wanita pertama yang menghadiri Persidangan Antarabangsa Permata (PIC) 2016 yang berakhir hari ini.

Wanita Pertama yang menghadiri majlis itu ialah Ratu Swaziland, Ratu Khontaphi Nomsa Matsebula; Wanita Pertama Belize, Kim Simplis Barrow dan Wanita Pertama Guinea, Hadja Djene Kaba Conde.

Menteri Gender, Kanak-kanak dan Perlindungan Sosial Ghana, Nana Oye Lithur dan isteri kepada Speaker Dewan Perwakilan Nigeria, Gimbiya Yakubu Dogara juga menghadiri majlis itu.




KAH KAH KAH

hitam hitam

gemok gemok

pendek pendek

muka bulat bulat

kaki tembam2

maka slimlah

bik mama

kah kah kah

WAK DUNGA 


--------------

GUA SUDAH CAKAP

Posted: 02 Jun 2016 07:56 PM PDT





GUA UDAH

CAKAP

BETUL TAK?



Syarikat telekomunikasi dibenar guna menara masjid sebagai pemancar
June 2, 2016
Syarat yang dikenakan, kawasan masjid dan sekitarnya diberi kemudahan WiFi percuma dan pulangan mengikut keuntungan yang mereka dapat.






NILAI: Syarikat telekomunikasi akan dibenarkan menggunakan menara masjid dan surau di Negeri Sembilan sebagai menara pemancar telekomunikasi mereka dalam masa terdekat.
Menteri Besar Mohamad Hasan berkata ini sebagai salah satu usaha menarik minat golongan muda dan masyarakat setempat untuk pergi ke masjid.
"Syarikat telekomunikasi ini nanti akan dibahagikan mengikut zon untuk dipasang menara pemancar mereka di menara masjid.


baca disini:

https://www.malaysiakini.com/columns/343746

http://tukartiub.blogspot.my/2016/06/berpuasa-untuk-apa.html


Ayam Hijrah - Apa itu Ayam Hijrah? Ayam hijrah ialah... | Facebook

https://www.facebook.com/ayam.hijrah/posts/226721040804387
Translate this page
Apa itu Ayam Hijrah? Ayam hijrah ialah 1-Ayam yang diterapi al-Quran.. 2-Diproses mematuhi syariah 100% 3-Konsep proses 11P P1-Pemilihan ayam Terbaik.

Harga dua kali ganda, 'ayam terapi Quran' bawa untung | Berita ...

www.themalaymailonline.com/.../harga-dua-kali-ganda-...
Translate this page
Malay Mail
Apr 29, 2016 - Peniaga kini memasarkan 'ayam terapi' yang dibacakan ayat al-Quran. — Foto failKUALA LUMPUR, 29 April — Peniaga kini menggunakan ...
You visited this page on 4/30/16.

Ayam 'terapi Quran' rendahkan martabat Islam, kata mufti Kedah ...

www.themalaymailonline.com/.../ayam-terapi-quran-re...
Translate this page
Malay Mail
May 1, 2016 - Mufti Kedah menyifatkan 'ayam yang dibaca al-Quran' sebagai tindakan peniaga tidak bertanggungjawab dan amalan itu bersalahan dari 

----------------

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT