Sabtu, 26 Mac 2016

Tukar Tiub

Tukar Tiub


SUDAH BOCOR

Posted: 26 Mar 2016 07:00 PM PDT




CiSSS

MADEY SUDAH

BOCORKAN


Gagal dapat sokongan punca Ku Li berpaling tadah


SHAH ALAM – Kegagalan veteran Umno,  Tengku Razaleigh Hamzah untuk meraih sokongan ahli Parlimen BN kepada usul undi tidak percaya yang digerakkannya terhadap Najib antara faktor tindakan terbarunya yang berpaling tadah terhadap Mahathir Mohamad.

Perkara itu didedahkan oleh Mahathir sambil mendakwa Tengku Razaleigh merupakan pemimpin Umno yang bertanggungjawab mencaturkan usaha untuk menjatuhkan Najib dari dalam parti itu menerusi undi tidak percaya.

"Barangkali dia sudah tukar pendirian, (sebelum ini) dia datang jumpa saya, dia kata boleh jatuh Perdana Menteri dengan undi tidak percaya. Lepas itu dia edar deklarasi undi tidak percaya dalam kalangan wakil rakyat (BN). Walaupun dia kata boleh dapat majoriti, (namun) dia tak dapat (sokongan).


KAH KAH KAH

ALAAAAMAK

APA SUDAH JADI

CALON TETAP PM

SUDAH BELOT

KAH KAH KAH


--------------

MANA BERJUTA JUTA DUIT HILANG

Posted: 26 Mar 2016 05:00 AM PDT





Kerajaan membelanjakan RM28 juta lagi untuk mengubahsuai jet peribadi yang didakwa dibelikan khas untuk kegunaan perdana menteri, kata setiausaha agung PKR Rafizi Ramli.
Kos menghias dan menaiktaraf kabin di dalam pesawat itu dimasukkan dalam harga jual-beli, yang didakwa berjumlah RM465 juta, tambah ahli parlimen Pandan.


 













----------------

AKAUN SIAPA INI?

Posted: 26 Mar 2016 04:30 AM PDT











INI BUKAN


 NO AKAUN

SAHABAT 

MAT SABU


2112022011880


2112022011906


AKAUN SAHABAT

DI MAY BANK


MAY BANK

5642 5857 6644

INI BARU BETUL

 AKAUN

SAHABAT

MAT SABU




-------------------

RAJA SAUDI INI DARI MANA?

Posted: 26 Mar 2016 01:00 AM PDT






SAUDI TERUS MEMBUNUH
sejarah berulang kembali..laluan selat melaka wajib ditolkan melalui tppa.syarikat negara china pula sudah membeli tanah di iskandar johor.johor kepunyaan sultan johor.kalo ikut sejarah, johor bekerjasama dgn belanda.bunyinya seakan johor ni oportunis..tak mustahil cara yg sama akan digunakan.sejarah juga mbuktikan selangor,johor dan lain lain negeri yang diyakini adalah org2 melayu tak bersatu..
melayu tidak bersatu dengan melayu, tapi johor bersatu dengan belanda..musuh negara yang jeles dan nyata saat ini adalah najib rosmah.ketika ini najib rosmah tidak berani myaman wsj yg dikatakan taghut, dikatakan dajal, dikatakan kristian. ketika ini juga negara islam saudi al sunah wal wahabi sedang mbunuh rakyat yemen, rakyat Syria.
 
saudi adalah saudagar kaya islam yg menjaga mekah dan madinah, saudi juga mbiayai universti2 islam dunia spt alazhar, uni mekah dan madinah..islam dikatakan syumul, namun mengapa saudi berterusan mbunuh.hudud terus di kluk klak kan..utk melihat sume ni, anda tak on PROJEK SINGKIR NAJIB






-------------

SELASA INI APA AKAN MELEDAK

Posted: 26 Mar 2016 12:00 AM PDT









SELASA 29/3/16
 
 
JENG JENG JENG
 
apa akan bocor
 
apa rafizi buat
 
apa maklumat
 
apa cerita baru
 
jeng jeng jeng





------------

REST MY CASE

Posted: 25 Mar 2016 11:30 PM PDT




                  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
25 Mac 2016
KUALA LUMPUR - Kabinet hari ini bersetuju dengan pelantikan bekas Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi sebagai Penasihat Petroliam Nasional Berhad (Petronas) yang baharu, berkuat kuasa 1 April ini.
 
 
I REST MY

CASE MI LORD
 
NATING 2 ADD

KAH KAH KAH
 


---------------

SEMUA MENUNGGU SELASA INI

Posted: 25 Mar 2016 11:00 PM PDT








JENG JENG JENG

APA CERITA


DIBELAKANG

BERiTA?














Rafizi akan dedah dokumen OSA lusa, katanya bagi membela veteran tentera

Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli telah bersedia untuk mendedahkan dokumen yang dilindungi di bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA) Isnin ini dan sekaligus bakal mengundang berkemungkinan berdepan dengan pihak berkuasa, dan hukuman penjara dua tahun.

Rafizi berkata dokumen itu akan menyokong dakwaannya bahawa 1MDB adalah sebab mengapa ribuan veteran tentera tidak mendapat pembayaran gratuiti mereka

KAH KAH KAH

apa akan terbuka

sapa jadi kaya

sapa buat pluta

kah kah kah

PUNDREEEEEK


--------------

ROLLING STONES

Posted: 25 Mar 2016 10:00 PM PDT



















Rolling Stones play rock'n'roll diplomats in Cuba's 'biggest concert ever'

Even before Keith Richards hits the first chord in Havana on Friday night, the Rolling Stones are on course to make musical history with a massive gig that aims to cement socialist Cuba's opening to the capitalist world.
The free concert by one of the planet's richest bands is expected to attract more than 200,000 diehard fans and curious spectators to a field outside the Ciudad Deportiva de la Habana baseball stadium for an event that may go on record as the biggest concert ever seen on the island.















-------------

USM BUAT REKOD

Posted: 25 Mar 2016 09:00 PM PDT




KUIH SUDAH

DUIT SUDAH

BENDERA SUDAH

PAYONG SUDAH


USM pecah rekod lagi

Georgetown: Penuntut Universiti Sains Malaysia (USM) sekali lagi memecah rekod sekaligus mencatat nama di dalam Malaysia Book of Records apabila berjaya membina formasi 'LOVE' dengan menggunakan payung.

Pengarah Projek, Tan Kar Yap berkata, seramai 250 penuntut terbabit di dalam projek ini dengan menformasikan sebesar 75 meter panjang dan 60 meter lebar bentuk 'LOVE'. Katanya, projek ini menggunakan sebanyak 4,000 payung dan ia berjaya dilaksanakan atas semangat kerjasama antara penuntut dari pelbagai bangsa dan jurusan.

 "Persiapan bagi menyiapkan bentuk 'LOVE' serta susunan yang rapi daripada payung itu di Stadium Olahraga USM dilakukan lebih awal, dan juga mengambil masa sehingga satu hari. "Projek ini sebagai satu platform untuk berkongsi idea antara satu sama lain dan dapat meningkatkan semangat bekerjasama," katanya ketika ditemui di Stadium Olahraga USM, di sini, pagi tadi.


TONGGENG

RAMAI RAMAI

KENTUT SAMA2

YANG BELUM


SETAKAD INI 


-----------

BERITA AMAT PELIK

Posted: 25 Mar 2016 08:00 PM PDT





APA MAKNA

BERITA INI?

IGP: Polis masih siasat 1MDB
| March 25, 2016
khalid 1mdb
Siasatan terperinci selepas Jabatan Audit dan PAC bentang laporan masing-masing berkaitan isu berkenaan di Parlimen. More ››

AG CAKAP

TAK ADA KES

APA SUDAH

JADI?

KAH KAH KAH


-----------

Tiada ulasan: