Selasa, 22 Mac 2016

dollah yankee

dollah yankee


Bila perjuangan DAP nampak lebih ikhlas ...

Posted: 22 Mar 2016 07:01 AM PDT

Hadi Awang telah mengajak rakyat Malaysia untuk bersatu untuk menentang DAP di-sini 

Sama seperti UMNO, PAS yang dipimpin olih Hadi Awang sudah sangat-sangat terdesak akibat ditolak oleh orang2 melayu dan juga oleh2 ahli2 bawahan dari partinya sendiri, Hadi awang tiada jalan lain melainkan terpaksa mengunakan kaedah politik perkauman dan politik adu domba agama bagi mendapatkan semula sokongan orang-orang melayu dan orang-orang Islam. Tindakan terdesak menyeru kepada perkauman serta adu domba itu bukan sahaja tidak ada asasnya dalam Islam malah telah menyingkap wajah sebenar pemimpin2 PAS yang bersifat perkauman kolot yang bertopengkan agama demi kedudukan dan kemewahan dunia. 

Setelah slogan palsu mereka untuk hudud telah dibuktikan sabagai alat, helah dan hanya mainan politik maka PAS begitu terdesak untuk mencari modal lain untuk mendapatkan sokongan pengundi2. Memandangkan PAS tidak ada langsung rekod yang baik untuk pentadbiran dan tataurus kerajaan seperti DAP dan PKR, maka PAS tidak ada jalan lain melainkan mempergunakan perkauman dan fitnah sebagai modal politik. Maka orang2 melayu diperbodohkan dengan momokan bahawa orang2 cina yang hanya berjumlah 30% dari rakyat Mesia akan memerintah dan menjadi raja negara dan Islam pun akan hilanglah seolah2 Islam tu bukan dijaga oleh Allah dan hanya bergantung kepada jagaan pimpinan PAS dan UMNO. 

Sejauh mana orang2 melayu berjaya diperbodohkan oleh PAS ni, jawapannya hanya dapat dilihat masa PRU nanti. Tetapi pemerhatian dari tingkahlaku serta kepanikan yang tergambar dari pimpinan PAS, umum dapat merasakan bahawa kemungkinan besar pada PRU akan datang PAS dan UMNO akan dikuburkan bersama dalam satu liang iaitu liang politik perkauman dan adu domba agama.


dollah yankee -
Dulu BN/umno kata PAS kuda tunggangan DAP, kini DAP pula dah bolih kata PAS jadi kuda tunggangan UMNO/BN..Kah..Kah..Kah..

Tiada ulasan: