Isnin, 18 Januari 2016

Tukar Tiub

Tukar Tiub


BETUL KE INI

Posted: 18 Jan 2016 06:20 PM PST






BETUL KE?


Jokowi mahu pastikan jerebu tidak berulang tahun ini

Presiden Indonesia, Joko Widodo atau Jokowi mengarahkan semua pihak berkuasa menjalankan kerja mencegah masalah pembakaran hutan dan ladang di negara itu mulai sekarang. Beliau berkata kerajaan tidak mahu kejadian kebakaran hutan dan ladang secara terbuka yang mengakibatkan pencemaran jerebu di rantau ini tahun lepas tidak berulang.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jokowi-mahu-pastikan-jerebu-tidak-berulang-tahun-ini#sthash.dXNWq9BK.dpuf

KAH KAH KAH
woit
kalau betul ini baik
tapi tiap tahun
wak joko cakap sama
kah kah kah
TUNGGU LIHAT

-----------

INI KESAH ULAMAK

Posted: 18 Jan 2016 05:00 PM PST




Syaikh Usamah al-Azhari adalah antara ulama al-Azhar yang aku respek dari sudut keilmuannya. Alim dan merendah diri wataknya.
Dia seorang pendokong asyairah yang kuat, dan amat berminat dengan Mafatih al-Ghaib karangan al-Imam Fakr al-Din al-Razi.
Beliau bukan liberal, walaupun ramai anggap bahawa memegang anjing adalah amalan orang liberal. Orang yang kata itu, ternyata jumud Fiqh, sampai tak tahu ttg khilafiyah ttg hukum pegang anjing.
 




------------

KES DISAMBUNG LAGI

Posted: 18 Jan 2016 04:30 AM PST









TAHNIAH
SELAMAT BERJAYA


Pascal bawa kes pembunuhan bapa ke PBB

Pascal Najadi, anak pengasas Ambank yang ditembak mati, Hussain Najadi akan membawa kes pembunuhan bapanya ke Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) selepas hilang kepercayaan terhadap sistem undang-undang Malaysia.

"Peguam kami di Kuala Lumpur, Malaysia, Gobind Singh Deo, telah menasihatkan bahawa adalah sia-sia untuk melalui mahkamah bagi mendapatkan siasatan yang betul oleh Jabatan Peguam Negara dalam pembunuhan Hussain Najadi.

KAH KAH KAH
woit
boleh ke ?
kah kah kah
nanti moon ki
setiausaha agong PBB
akan ditukar kerja
kah kah kah
TERUSKAN BRO


--------------

APA SUDAH JADI BRO

Posted: 18 Jan 2016 02:33 AM PST



 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
 
tergolek dog
Deposit wang RM2.6 bilion yang dikatakan didermakan kepada perdana menteri turut disiasat SPRM. Peguam Negara hari ini berkata kertas siasatan dikembalikan bagi mendapatkan penjelasan. – Gambar fail The Malaysian Insider, 18 Januari, 2016.


------------

Tiada ulasan: