Nuffnang

Pengikut

Komentar Kini

sumber :-

Komentar Kini


Yahudi bangga dengan gelaran itu

Posted: 09 Dec 2015 09:48 PM PST



Orang Islam sangat marah apabila digelar munafik. Apatah lagi dikatakan kafir. Akan tetapi, Yahudi sangat berbangga dengan gelaran itu.

Mengapa tidak. Kerana  kebanyakan manusia yang ada diatas muka bumi ini ikut jejak langkah Yahudi laknatullah itu.

Yang peliknya orang islam yang ikut jejak langkah yahudi merasa tidak bersalah melakukan kesalahan menurut persepktif Islam.

Yang menghairan kita mereka boleh kata saya rasa saya tak bersalah dan tiada kesalahan apa yang saya lakukan itu.

Kelaziman seorang dictator, memang mereka tidak rasa bersalah miskipun yang dilakukan itu salah menurut persepaktif islam.

Yang pelik lagi mereka boleh berkata apa yang  dia lakukan itu tidak salah dari segi undang undang dan perlembagaan Negara.

Yang paling pelik lagi ada pihak berkuasa  boleh setuju dengan dakwa mereka tidak bersalah sedangkan salah menurut persepktif Islam.

Nampak dengan jelas mereka ini merasa bangga dengan kesalahan yang dilakukan, macam juga yahudi yang merasa tak bersalah membunuh rakyat palestin.

Pelik lagi sudah ada orang Islam yang menyokong yahudi dengan mengatakan yahudi tidak beraslah. Tak kisah sangat dengan dakwaan ada yahudi yang baik, iaitu yahudi Ahli Kitab.

Setahu penulis mana ada yahudi yang jadi ahli kitab, sedangkan kitab Injil Zabur dan taurat yang Allah turunkan kepada nabi Isa AS , Daud AS dan Musa AS diubah dan diselewengkan.

Dan dibuat agama hawa nafsu yang disebut oleh Allah dalam ayat 120 surah Baqarah bahawa agama mereka adalah agama yang dipesongkan.

Yang termat sedih, ada sesetengah  berkata (bohong) bahawa yahudi dan Nasrani bukan musuh sebenar islam dan tak percaya dengan penegasan yang Allah Buat dalam Al Quran.

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT