Khamis, 10 Disember 2015

.

.


Apa agenda Azmin sebenarnya?

Posted: 09 Dec 2015 04:27 PM PST

Ramai orang bertanya dan mahu pandangan saya mengenai sikap MB Selangor Mohamed Azmin Ali yang masih berlunak dengan Pas meskipun parti agama itu tidak berada dalam pakatan baru, Pakatan Harapan. Mereka yang bertanya termasuk pimpinan tertinggi parti.

Ada nada kesal kepada Azmin dengan keputusannya tetap menerima Pas sebagai rakan dalam kerajaan Selangor. Saya akan cuba memberi pandangan dari perspektif saya mengenai perkara ini. Dari firasat saya tanggapan kepada MB itu kurang tepat, dan meleset. Saya rasa ada motif tertentu kenapa Azmin masih atau ingin Pas kekal dalam kerajaan Selangor.

Apa yang Azmin lakukan itu bagi saya satu kebijaksanaan politik yang lebih kepada maslahat politik PKR dan dirinya sendiri? Tunggulah ulasan dan pandangan saya mengenai hal ini. Wassalam Mso.

Tiada ulasan: