Sabtu, 14 November 2015

Tukar Tiub

Tukar Tiub


JEMPUTAN SEBUAH MADRASAH

Posted: 14 Nov 2015 07:30 PM PST








JEMPUTAN

SEBUAH

MADRASAH





FiLEM

BAGUN 

MELAWAN


------------

KEPALA MAKAN TAIK

Posted: 14 Nov 2015 06:49 PM PST









KEPALA 

MAKAN TAiK

EKOR PUN

MAKAN TAiK

RM300,000 lesap: Veteran UMNO lapor SPRM
PUTRAJAYA: Veteran UMNO membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kehilangan wang RM300,000 hasil sumbangan penaja untuk menganjurkan program tahun lalu.
Pegawai Publisiti Veteran UMNO Wilayah Persekutuan, Abdul Rahim Haroon berkata, penaja telah menyumbang wang itu kepada UMNO bahagian menerusi sebuah yayasan.
"Dana itu sepatutnya diberikan kepada Veteran UMNO Wilayah Persekutuan untuk kita menganjurkan program pada 10 Mei tahun lalu.
"Bagaimanapun, yayasan berkenaan tidak pernah memberikan kami dana itu sehingga sekarang.
"Kami terpaksa menggunakan wang sendiri untuk menanggung kos penganjuran program termasuk kos penginapan, makanan dan pengangkutan," katanya di luar Ibu Pejabat SPRM di sini, pada Sabtu, lapor The Star Online.
"Jika siasatan mendapati ada salah guna kuasa atau pecah amanah, kami berharap mereka yang terlibat dibawa ke muka pengadilan," katanya.
Abdul Rahim berkata, laporan polis mengenai kehilangan wang itu telah dibuat pada 9 September lalu.


KAH KAH KAH
woit
apa nak dihairankan
300,000 ringgit lesap 
ini pekara biasa
3 juta lesap pun biasa
30 juta lesap pun biasa
300 juta lesap pun biasa
kah kah kah
apa ada kesah
najib rembat berapa?
kah kah kah
300 ribu ni taik palat je
tengok tok aji jamil rembat
400 ribu ringgit bershoping
hebat kerana duit sedekah
kah kah kah

LESAP LAGi


--------------------

LAGI KESAH TOK AJI BERSHOPPING

Posted: 14 Nov 2015 06:19 PM PST







BENARKAH LAWATAN TUAN HAJI JAMIL KHIR KE AMERIKA SYARIKAT YANG MENGGUNAKAN DUIT YaPEIM HANYA UNTUK MAJLIS PENUTUPAN SIMPOSIUM PERKAHWINAN DAN KEKELUARGAAN?

Semua sedia maklum bahawa Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) merupakan sebuah yayasan yang dipertanggungjawabkan untuk mengurus sumbangan derma orang ramai, pinjaman atau grants daripada Kerajaan Persekutuan serta menjana pendapatan melalui perniagaan berteraskan Islam dan kemudiannya sumbangan ini sepatutnya diagihkan kepada kumpulan sasaran dan mereka yang benar-benar memerlukan termasuk anak yatim dan miskin.
Saya hari ini ingin mengemukakan satu lagi bukti mengenai lawatan Tuan Haji Jamil Khir Baharom ke Amerika Syarikat bersama isteri yang dikatakan menggunakan wang YaPEIM yang mana pembiayaan wang YaPEIM tersebut dikatakan turut melibatkan aktiviti main golf beliau dan lawatan rombongan ke Pusat membeli-belah upscale outlet barangan mewah sebanyak 4 hari.
Mengikut kertas cadangan kelulusan program YaPEIM, lawatan Dato' Seri Jamil Khir adalah bersempena dengan 'Program Kembara Santun 2014, Simposium Perdana: Perkahwinan, Kekeluargaan, Pengurusan dan Isu-isu Semasa Negara' yang mana Tuan Haji Jamil Khir dikatakan hanya hadir untuk menyempurnakan Majlis Penutupan sahaja.
Jumlah kos penganjuran program yang diluluskan oleh YaPEIM adalah RM 590,000.00 iaitu lebih tinggi daripada anggaran awal saya sebelum ini sebanyak RM 410, 978. 56 dan kelulusan program kursus ini hanyalah untuk penglibatan 100 orang peserta.
Saya juga mengambil maklum kenyataan media yang dikeluarkan oleh YB Tuan Haji Jamil Khir bertarikh 13 November 2015 yang mendesak saya memohon maaf atau berhadapan risiko disaman.
Malangnya, beliau tidak menafikan kebenaran bukti atau dokumen yang saya kemukakan sebelum ini dan beliau tidak menjawab isu pokok iaitu samada wang YaPEIM melalui Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (PEMANGKIN) telah digunakan untuk membiayai lawatan beliau ke Amerika Syarikat.
Malah dalam kenyataan tersebut, Tuan Haji Jamil Khir turut mengesahkan bahawa sememangnya beliau telah pergi ke Amerika Syarikat bagi tempoh 21 Mei 2014 sehingga 29 Mei 2014 dengan alasan sebagai sebahagian tugas dan tanggungjawab beliau selaku Menteri di Jabatan Perdana Menteri.
Sebaliknya, perbezaan fakta antara kertas kelulusan YaPEIM dan invois (yang didedahkan sebelum ini) dengan kenyataan beliau menimbulkan lebih banyak persoalan seperti berikut :-
1.      Mengikut bukti kertas kelulusan YaPEIM, adakah benar perbelanjaan yang diluluskan iaitu RM 590,000 hanyalah untuk pelaksanaan program berbentuk kursus dan langsung tidak menyebut mengenai penglibatan beliau untuk kejohanan Mid West Game dimana wang YaPEIM turut digunakan untuk biayai permainan golf beliau yang beliau cuba pertahankan?
2.      Dalam kenyataan media Tuan Haji  Jamil Khir, beliau turut memberi justifikasi bahawa permainan golf yang beliau sertai adalah dikelolakan secara bersama dengan pihak kedutaan Malaysia di Washington DC. Merujuk kepada bukti invois yang saya kemukakan sebelum ini, sebanyak RM 36,525.90 wang YaPEIM telah dipindahkan ke akaun kedutaan Malaysia di Washington DC. Adakah wang ini ada kena mengena atau tidak dengan penganjuran acara golf yang disertai beliau? Jika tidak, apakah buktinya?
3.      Mengapa Tuan Haji Jamil Khir tidak memberi penjelasan mengenai rombongan beliau menggunakan wang YaPEIM untuk pergi ke Leesburg Corner Premium Outlet iaitu pusat membeli-belah upscale outlet barangan berjenama sebanyak 4 hari?
4.      Apakah rasional penganjuran Simposium Perkahwinan dan Kekeluargaan yang menelan kos melebihi setengah juta Ringgit Malaysia dengan menggunakan wang YaPEIM sedangkan hanya melibatkan 100 orang peserta? Adakah munasabah kos purata bagi seorang peserta sebanyak RM 5,900 seorang?
5.      Mengikut kertas kelulusan YaPEIM (dibawah perkara 3.0 Cadangan), bayaran RM 590,000 adalah dituntut oleh PEMANGKIN. Adakah benar PEMANGKIN bermaksud Yayasan Pembangunan Anak Yatim atau Miskin?

6.      Mengapa Yayasan Pembangunan Anak Yatim atau Miskin ini terlibat dengan penganjuran program Tuan Haji Jamil Khir ke Amerika Syarikat?

Saya percaya rakyat Malaysia terutamanya mereka yang pernah atau masih lagi mencarum atau membuat sumbangan derma kepada YaPEIM berhak untuk mengetahui ke manakah perginya wang sumbangan mereka dan sewajarya Tuan Haji  Jamil Khir menjawab persoalan-persoalan yang dikemukakan.
Walaupun YaPEIM adalah sebuah yayasan Islam dibawah tanggungjawab Menteri Hal Ehwal Islam, saya juga yakin mereka yang membuat sumbangan derma setiap bulan melalui potongan gaji adalah untuk tujuan kegunaan amal jariah dan bukan untuk kegunaan Menteri.
Jika benar-benar lawatan Tuan Haji Jamil Khir Baharom ke Amerika Syarikat merupakan tugas rasmi sebagai seorang Menteri, mengapakah perbelanjaan perjalanan tersebut dibiayai melalui YaPEIM sedangkan sebagai seorang Menteri beliau layak menggunakan peruntukan Menteri?
AKMAL NASIR - NOW
14 NOVEMBER 2015

-----------------

SUDAH MASUK 48 JAM

Posted: 14 Nov 2015 05:18 PM PST




SUDAH LEBiH

DARi 24 JAM



Akmal Enggan Minta Maaf Adakah Jamil Khir Akan Saman ...

babab.net/.../akmal-enggan-minta-maaf-adakah-jamil-...
Translate this page
10 hours ago - Ketua PKR Johor Bahru Akmal Nasir enggan minta maaf kepada Jamil Khir kerana menfitnah sebaliknya mencabar Jamil Khir untuk ...

ANGIN PERUBAHAN: Jamil Khir Akan Kemuka Saman Fitnah

anginperubahan.blogspot.com/.../jamil-khir-akan-kem...
Translate this page
1 day ago - Jamil Khir Akan Kemuka Saman Fitnah. Posted by .... 2013: Keadaan yang sama akan berulang, biarpun PAS menang banyak, DAP masih lagi ...

Perkasa sokong Jamil Khir saman Akmal Nasir | Free ...

www.freemalaysiatoday.com/.../p...
Translate this page
Free Malaysia Today
12 hours ago - Perkasa sokong Jamil Khir saman Akmal Nasir ... Bila ada pembicaraan di mahkamah nanti, maka rakyat akan tahu kebenarannya. y.

y
Bila ada pembicaraan di mahkamah nanti, maka rakyat akan tahu kebenarannya. More ››


KAH KAH KAH

woit
mana dia surat saman
apa sudah jadi?
cakap dalam masa 24 jam
sudah masuk 48 jam
ini macam kes najib
nak saman WALL STREET
sampai sekarang taraaaak
kah kah kah

SAMAN LAH



----------------

SOALAN WAJIB

Posted: 14 Nov 2015 11:12 AM PST




The First Question to Ask After Any Terror Attack: Was It a False Flag?


Presidents, Prime Ministers, Congressmen, Generals, Spooks, Soldiers and Police ADMIT to False Flag Terror

November 14, 2015 "Information Clearing House" - "WashingtonsBlog"- - In the following instances, officials in the government which carried out the attack (or seriously proposed an attack) admit to it, either orally, in writing, or through photographs or videos:

(1) Japanese troops set off a small explosion on a train track in 1931, and falsely blamed it on China in order to justify an invasion of Manchuria. This is known as the "Mukden Incident" or the "Manchurian Incident". The Tokyo International Military Tribunal found: "Several of the participators in the plan, including Hashimoto [a high-ranking Japanese army officer], have on various occasions admitted their part in the plot and have stated that the object of the 'Incident' was to afford an excuse for the occupation of Manchuria by the Kwantung Army …." And see this.




BiLA BERLAKU

LEDAKAN ITU

PERTAMA

WAJiB TANYA

APAKAH iA

OPS SALAH 

BENDERA


------------

KESAH HAJI DAN HAJJAH

Posted: 14 Nov 2015 05:00 AM PST








INi KESAH

HAJi & HAJJAH

REMBAT DUiT

ANAK YATiM

UNTUK ENJOY

MAiN GOLF

Di AMERiKA




JAMIL KHIR GUNA WANG YaPEIM BIAYAI PERJALANAN KE LUAR NEGARA BERSAMA ISTERI, MAIN GOLF DAN LAWATAN KE PUSAT MEMBELI-BELAH DENGAN JUMLAH KESELURUHAN RM 410, 978.56

National Oversight and Whistleblowers (NOW) hari ini tampil dengan pendedahan yang paling mengejutkan berkaitan skandal melibatkan Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YaPEIM) dimana wang yang sepatutnya digunakan untuk amal jariah telah disalah gunakan oleh Menteri Hal Ehwal Islam, Y.B Tuan Haji Jamil Khir Baharom.
Mengikut dokumen yang NOW perolehi, Haji Jamil Khir Baharom bersama isteri beliau  Hajjah Fatmawati Saidin dan seorang lagi individu bernama Cik Biby Haslinda telah mengikuti satu rombongan ke Amerikat Syarikat bagi tempoh perjalanan 21 Mei 2014 sehingga 29 Mei 2014.
Lawatan Haji Jamil Khir Baharom bersama isteri dan rombongannya dikatakan melewati bandar Washington D.C, Minnesota dan Iowa.
Walaupun perjalanan tersebut dikatakan untuk tujuan 'Pemantapan dan Pemerkasaan Kelab Santun YaPEIM', berdasarkan perbelanjaan-perbelanjaan yang dicaj dan dibayar oleh YaPEIM adalah bersifat bersuka ria dan langsung tiada unsur amal jariah.
Di antara pembayaran yang telah dibuat adalah seperti berikut:-
1.      Golf – keraian Menteri
2.      Jamuan Promosi / keraian VVIP ( flower Chocolates and Fresh Fruits)
3.      Jamuan Makan – keraian Menteri
4.       Cenderahati Menteri
5.      22, 23, 26 & 27 Mei 2014 (GROUP: VVIP) USAGE TO LEESBURG OUTLET + OT
Berdasarkan semakan kami, Leesburg Corner Premium Outlet merupakan sebuah Pusat Membeli-belah "upscale outlet" barangan berjenama yang terletak di Washington DC yang dikunjungi oleh rombongan Menteri Hal Ehwal Islam sebanyak 4 hari dimana perbelanjaan pengangkutan sahaja mencecah RM 5,908.35.
Lebih mendukacitakan lagi, pembayaran bagi perbelanjaan-perbelanjaan oleh Menteri dan rombongannya ini dibuat melalui institusi dibawah kawalan YaPEIM iaitu Yayasan Pembangunan Anak Yatim/Miskin (PEMANGKIN) yang mana duit tersebut adalah khusus untuk kegunaan bantuan anak yatim dan miskin.
Lembaga Pengarah PEMANGKIN adalah  Hajjah Siti Jeliha @ Zaleha Binti Hussin iaitu pemimpin Wanita UMNO yang berpengaruh di YaPEIM manakala  Haji Abd. Malek B. Awang Kechil merupakan pengerusi PEMANGKIN. Kedua-dua individu inilah yang dilantik oleh Jamil Khir sebagai Presiden dan Pengerusi serta Timbalan Presiden dan Timbalan Pengerusi Lembaga Pemegang Amanah YaPEIM.
Jumlah keseluruhan perbelanjaan yang diambil daripada tabung anak yatim dan miskin bagi menampung perjalanan Haji Jamil Khir Baharom bersama isteri dan rombongannya dianggarkan sebanyak RM 410, 978. 56.
Saya pasti pendedahan ini menjangkau imaginasi rakyat Malaysia bagaimana satu badan Yayasan berkaitan Islam yang terletak di bawah YAB Perdana Menteri boleh disalah gunakan untuk aktiviti-aktiviti Menteri seperti golf, ke pusat membeli-belah dan sebagainya.
NOW dengan ini mendesak agar satu siasatan secara menyeluruh dijalankan dimana setiap perbelanjaan YaPEIM dan institusi-institusi dibawah YaPEIM disemak dan diaudit secara terbuka kerana rakyat terutamanya pencarum berhak mengetahui setiap perbelanjaan yang dibuat.
Siasatan ini juga perlu mengesan jumlah wang yang hilang akibat ketirisan, kebocoran dan salah guna kedudukan.
Buat  Haji Jamil Khir Baharom, jika beliau masih mempunyai maruah, beliau sewajarnya meletakkan jawatan dengan serta-merta dan tampil memohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia kerana telah menyalahgunakan duit anak yatim dan miskin yang diperoleh daripada hasil sumbangan orang ramai.
NOW juga menuntut agar  Haji Jamil Khir Baharom,  Hajjah Siti Jeliha @ Zaleha Binti Hussin dan Haji Abd. Malek B. Awang Kechil memulangkan kembali setiap sen yang diambil daripada YaPEIM termasuk gaji, elaun dan juga perbelanjaan perjalanan luar negara.
Kita sama-sama doakan agar ketiga-tiga individu ini akur dengan kesilapan mereka dan memulangkan kembali wang kepada YaPEIM, pengurusan YaPEIM perlu dirombak dan pengurusan baru perlu memastikan setiap wang tersebut diagihkan kepada mereka yang benar-benar susah dan turut melaporkan kemajuan agihan secara berkala dan terbuka.
 AKMAL NASIR 
PENGARAH NOW




-------------------

APA DIA JAKIM

Posted: 14 Nov 2015 04:30 AM PST






JAKiM

JABATAN KEKELIRUAN 
ISLAM MALAYSIA


FACE BOOK

Harta anak yatim, amanah terbesar. Khianat harta anak yatim, dosa teramat besar.
Jakim sensitif isu sentuh anjing, sedangkan tidak ada ulama kata haram sentuh anjing, walaupun ulama dalam mazhab syafie nyatakan kena basuh 7 kali basuh bila sentuh anjing.
Jakim bukan sekadar tak sensitif isu harta anak yatim yang melibatkan menteri agama, malahan dalam fb mereka siap back up lagi menteri terbabit.
Jabatan Kekeliruan Islam Malaysia.



















-----------------

SILA KLIK IKLAN

Posted: 14 Nov 2015 03:30 AM PST











DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


-----------

HAJI DAN HAJJAH TURUN KE AMERIKA

Posted: 14 Nov 2015 02:09 AM PST









 HAJi & HAJJAH

TURUN

BERSHOPPiNG


Haji dan Hajjah turun bershopping

Katanya, rombongan Haji Jamil Khir terbabit turut bermain golf dan mengunjungi pusat beli-belah 'upscale outlet' barangan berjenama yang terletak di Washington DC sebanyak 4 kali.

Haji Jamil Khir's lack of explanation on the allegations has raised several questions. He did not shed light on his entourage's visit to the Leesburg Corner Premium Outlet for four days

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/we-wont-say-sorry-to-jamil-khir-over-us-trip-allegation-says-anti-graft-gro#sthash.zfSJfL9E.dpuf







KAH KAH KAH
woit
hang ingat apa
tok lebai tak ada taste
hang ingat apa
mak aji tak ada taste
kah kah kah
semua kerana allah
semua kerana agama
semua kerana bangsa
kah kah kah

TiPU LAGi
------------

BILA MULA 24 JAM

Posted: 14 Nov 2015 01:00 AM PST









BiLA MULA

24 JAM





Jamil Khir tuntut mohon maaf dalam masa 24 jam 
Jamil Khir menuntut Akmal Nasir dan portal berita The Malaysian Insider menarik semula segala dakwaan dan fitnah jahat yang dibuat serta memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 24 jam.
"Jika tidak, saya akan memulakan tindakan saman fitnah dan malu melalui peguam saya kerana tindakan ini benar-benar telah menjatuhkan maruah dan kredibiliti saya," katanya.

KAH KAH KAH
woit
lagi berapa jam
nak jadi 24 jam
kah kah kah
bila mula kira
kelmarin ke 
pagi ini
kah kah kah
sekarang tinggal lagi
berapa jam?
kah kah kah

BiLA KiRA















\
--------------

BILA NAK SAMAN?

Posted: 13 Nov 2015 11:58 PM PST










NAK SAMAN

SAMAN LAH

TAK PERLU 

GERTAK






Jamil Khir: Akmal mesti mohon maaf atau disaman

Jamil Khir Baharom menuntut pengarah Pusat Pemantauan dan Pendedahan Maklumat Kebangsaan (NOW), Akmal Nasir (bawah) memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 24 jam atau beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.

Ia berhubung dakwaan yang mengatakan menteri itu menyalahgunakan duit untuk anak yatim dan miskin bagi membiayai perjalanan ke luar negara bersama isteri, main golf dan lawatan ke pusat membeli belah.


KAH KAH KAH
woit
tak perlu gertak gertak
nak saman saman lah
cakap nak saman tak guna
24 jam ini mula dimana
kah kah kah
ini sama macam najib
nak saman akhbar
wall street journal
sampai sekarang taraaak
kah kah kah
satu habuk taraaak

TARAAAAK

----------

LAGI 31 HARI

Posted: 13 Nov 2015 10:30 PM PST






LAGi SATU

BULAN

KES 1MDB

SELESAi

INi JANJI

NAJiB







--------------

JADI TUKANG HASUT

Posted: 13 Nov 2015 09:30 PM PST








AKHiRNYA

TERiMA 

GARIS POLiTIK

JALAN RAYA

&

KiNI JADI 

PENGHASUT



KITA TUNGGU DAN LIHAT

Posted: 13 Nov 2015 08:58 PM PST






Jamil Khir: Akmal mesti mohon maaf atau disaman

Jamil Khir Baharom menuntut pengarah Pusat Pemantauan dan Pendedahan Maklumat Kebangsaan (NOW), Akmal Nasir (bawah) memohon maaf secara terbuka dalam tempoh 24 jam atau beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadapnya.




KiTA TUNGGU

DAN L
iHAT

KAH KAH KAH


------------

HUSAM MUSA BANGUN MELAWAN

Posted: 13 Nov 2015 08:00 PM PST








ADA SAMSENG

BERNAMA

MAHFODZ


NOTA
bukan mahfodz omar



Husam: Ketua Dewan Ulama PAS macam samseng


Bekas naib presiden PAS  Husam Musa menegaskan beliau sama sekali tidak akan keluar daripada perjuangan parti itu.
Menjawab pertanyaan di program dialog "Demo Tanya Ambo Jawab" di Kota Bharu hari ini, Husam berkata, tiada sesiapa yang mempunyai hak untuk mengarahkan beliau supaya keluar PAS.
Husam yang juga ADUN Salor berkata, Dewan Ulama PAS juga tidak mempunyai hak untuk menyuruh beliau berbuat demikian.
"Demo sapo, kawe sapo? (kamu siapa, saya siapa) Ijtihad saya masih pilih duduk di dalam 'kapal' sebab kapal belum karam.
"Ketua Dewan Ulama PAS sama taraf dengan saya, PAS bukan milik dewan Ulama, bukan juga milik saya‎," kata Husam.
Mengulas kenyataan Ketua Dewan Ulama PAS  Mahfozd Mohamed, Husam mempersoalkan atas alasan apa beliau perlu keluar daripada perjuangan parti itu.
"‎Apa salah saya? Bagi nas, (ayat) al-Quran, hadis, ijmak dan qias, apa kesalahan saya? Ini sepatutnya cara Dewan Ulama berfikir.
"Ini serupa macam orang lain, macam orang samseng juga. Awak siapa? Kalau dia (Mahfodz) jawab, ana (saya) ketua Dewan Ulama, ana (pula) ketua PAS kawasan Kubang Kerian," tegas Husam.
Beliau memberitahu bahawa PAS Kubang Kerian antara kawasan terkuat di Malaysia.
"Saya yang patut halau orang. Sudah tiga DUN satu Parlimen bertanding, alhamdulillah menang.
"Ketika bertanding di Parlimen, selain  Mahathir (Mohamad), saya (calon) Melayu yang mendapat m‎ajoriti tertinggi, patut saya halau dia," katanya.
Dalam program yang di hadiri kira-kira 2,000 orang itu, Husam tetap mempertahankan tegurannya terhadap PAS sebagai tidak salah.
"Kecuali nyatakan kesalahan saya. Adakah Islam dalam PAS ini menjadi kesalahan kalau menegur?"
"Jadi saya nak beritahu, saya tak akan keluar PAS," kata bekas exco kerajaan negeri Kelantan itu.

KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
tak disangka sangka
dalam parti islam
ada samseng
kah kah kah
samseng ni macam mana
cakap ana  dan unta ke 
oppps..silaplaaa
cakap ana dan anta
kah kah kah
ini berana dan berunta
kah kah kah

LAWAN LAGi
----------------

DAKWA JANGAN TAK DAKWA

Posted: 13 Nov 2015 07:18 PM PST





DAKWA

JANGAN

TAK DAKWA




Tanda-tanda Mahathir akan didakwa

Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad berkata terdapat tanda-tanda beliau mungkin didakwa di mahkamah selepas pihak berkuasa menyoal siasatnya minggu lepas.
Polis pada 6 November lalu menyoal siasat Mahathir susulan kenyataannya berkaitan  Najib Razak dalam himpunan BERSIH 4 pada Ogos lalu.

JENG JENG JENG

woit
kesah makin hebat
perang berterusan
ini amat baik
makin ramai sedar
makin ramai bertanya
ini parti ketuanan melayu?
ini parti ketuanan rasuah?
jawabnya:
ini parti sunnah wal rasuah
duit anak yatim pun rembat
kah kah kah

PERANG LAGi

-------------

Tiada ulasan: