Khamis, 29 Oktober 2015

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Masing-masing puji kentut sendiri wangi kasturi....

Posted: 28 Oct 2015 05:25 PM PDT

 Akhirnya, Hj Hadi mendapat pujian dari beberapa MP Umno setelah berjaya memporak perandakan dan akhirnya membunuh Pakatan Rakyat. 

 Besar sungguh jasa Hj Hadi tidak dapat dinafikan, hinggakan masing-masing saling puji memuji kentut sendiri dah wangi macam kasturi....

Beberapa Ahli Parlimen Barisan Nasional menganggap kesediaan Presiden Pas Abdul Hadi Awang untuk melibatkan diri dengan kerajaan untuk kepentingan rakyat sebagai langkah proaktif yang perlu dipuji. 

 Ahli Parlimen Ketereh Annuar Musa berkata, pelbagai agenda pembangunan untuk meningkatkan kehidupan rakyat dapat dipertingkatkan jika PAS serius berikut melalui.

 "BN menerima sesiapa yang mahu bekerja dengannya," katanya ketika ditemui di lobi Parlimen hari ini. Semalam, Abdul Hadi menyatakan kesediaan parti itu untuk bekerjasama dengan semua pihak termasuk BN pada perkara yang berkaitan dengan rakyat.

 Shamsul Anuar Nasarah (BN-Lenggong) berkata PAS sepatutnya bekerjasama dengan BN lama dahulu demi orang Melayu dan Islam.

 Beliau berharap kenyataan Abdul Hadi pada kesediaan PAS untuk bekerjasama dengan BN akan diterjemahkan ke dalam tindakan dan diterima oleh semua peringkat dalam parti, termasuk akar umbi.

 Che Mohamad Zulkifly Jusoh (BN-Setiu) menganggap kenyataan Abdul Hadi sebagai tepat pada masanya untuk kepentingan dan kesejahteraan rakyat.- BERNAMA ~ sumber

Tiada ulasan: