Sabtu, 12 September 2015

dollah yankee

dollah yankee


Low kelas dan ke'malu'an yang sangat besar !

Posted: 12 Sep 2015 08:35 AM PDT

Image result for kongres rakyat malaysia

Maruah Malaysia yang sebelum ini menjadi kemegahan serta perbualan negara-negara luar kini dipandang rendah akibat kegagalan kerajaan yang di pimpin Najib dan konco-konconya mengawal ekonomi serta mata wang negara.

Sebelum dipimpin Pak Lah zzz dan Najib, negara ini berdiri megah dengan sistem pentadbiran yang baik dalam merealisasikan pembangunan negara.

Namun, kemegahan itu lenyap apaila kerajaan yang lepas pada zaman Pak Lah zzz dan yang ada sekarang gagal melaksanakan kepercayaan dan tanggungjawab yang diamanahkan rakyat.

"Kalau kita ikut sistem yang betul yang dalamnya ada intergriti, kita akan menjadi sebuah negara yang maju malah tidak ada rakyat yang miskin.

"Malangnya sistem tersebut tidak mampu dilaksanakan keraja sikap kepimpinan yang ada sekarang tidak meletakkan soal intergriti dalam pentadbiran mereka.

Konco-konco Najib pula terus menerus menegaskan kenyataan kerajaan mengenai kejatuhan Ringgit Malaysia (RM) disebabkan kenaikan Dollar US adalah tidak berasas dan tidak boleh diterima.

"RM bukan hanya kalah kepada USD tetapi turut ketinggalan dengan mata wang Thailad dan sekarang mata wang Bangladesh serta India.

"Malunya rakyat negara ini dengan negara-negara luar tidak dapat diselindungkan lagi, sebagai rakyat kita perlu lakukan perubahan, lihatlah dengan matahati dengan menggunakan skop yang lebih besar ...
dollah yankee -

sudah tercorot daaa ...


Tiada ulasan: