Isnin, 15 Jun 2015

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI


Dulu syetan, parasit .... sekarang intan payung?

Posted: 15 Jun 2015 05:40 PM PDT


Depa ni nak buat lawak ker apa? Sebelum muktamar puak-puak ni berkempen untuk jawatan parti, bukan main lagi melabel pihak yang tidak sehaluan. Bukan sekadar melabel ini golongan ulama dan ini golongan profesional... 
Tapi melabel dengan gelaran yang menghina dan cercaan nista yang amat keji!
Siapa yang menggelar Barua dan Broker kalau bukan Hj Hadi? Dialah yang gemar melabel anak buah sendiri.                                  Dialah juga yang kata 'Pengkhianat' kepada mereka yang pro-Pakatan dan digelar sebagai pro-DAP. Dialah yang kata nak singkirkan ahli Sekular...     Dialah juga yang gelar orang Tolol...Ini macamkah kelaku seorang Presiden parti Islam? Ulama taraf donia?
Yang mula melabel Munafiq Haraki siapa kalau bukan At-Takiri? Yang melabel Jemaah Jebon, siapa kalau bukan Mokhtar Senik. Mereka ini adalah pemain utama dalam kempen yang tidak beretika.



Ketika Multaqa Ulama SeMalaysia II di Stadium Tertutup MPSJ, Serdang Jaya pada 21 Februari 2015, perwakilan Dewan Ulama Pas Kedah, Mohamad Fauzi Hussin menggesa kepimpinan Pas Pusat segera membersihkan parti itu daripada unsur pengkhianatan yang disifatkannya sebagai 'syaitan dalam jemaah.Videonya di sini

Beginilah stendad ulama yang ada dalam PAS, konon nak perjuangkan Islam tapi lebih nak punahkan Islam.

Maka tidak hairanlah bila mana macai-macai ulama yang sebegini turut terpesona dan ikut melabel pihak lawan dengan gelaran Bapak Anjing, Lawan Ulama, Anti Hudud, Proksi Ketum, Liberal, Sekular, Syaitan.... alahai, belambak kalau nak ditulis tak cukup ruang!                                                                                                           Bila dah berjaya mempengaruhi jemaah bahawa golongan pro-Pakatan Rakyat adalah sekularis yang perlu disingkirkan dan tempat yang diidamkan dapat kepada mereka,  kini korang  nak berlakon jadi orang baik, pujuk rayu intan payung....peerah!

PENGUMUMAN ADAKAH BERITA INI BENAR?

Posted: 15 Jun 2015 02:16 AM PDT

Pengistiharan keluar Parti PAS beramai2 mlm ini bertempat di pondok bukit puteri brhampiran TUDM gong kedak besut....
ishhhh...org pondok pn keluar pas jgk...



 
Riak dan Imbas telah dapat ditekaGendang telahpun dipalu, menjemput para marhaenBergabung fikiran dan tenaga untuk sebuah perjuanganIslam bila berkuasa adalah : Akidah dan AkhlakIni rumusan dalam himpunan Terbuang Tapi Terbilang!Are You READY for new PR..?
Posted by Ibrahim Mat Isa on Sunday, June 14, 2015

PKR setuju semak kerjasama PR berdepan situasi semasa

Posted: 15 Jun 2015 01:59 AM PDT

PKR setuju semak kerjasama PR berdepan situasi semasa

PKR setuju semak kerjasama PR berdepan situasi semasa

PKR setuju semak kerjasama PR berdepan situasi semasa

Wujud keperluan mendesak untuk menyemak bentuk kerjasama Pakatan Rakyat susulan masalah dalaman yang melanda, kata Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Ismail.

"PKR mengakui bahawa wujudnya masalah dalam Pakatan Rakyat yang memerlukan perhatian segera para pimpinan untuk menangani masalah ini dengan penuh bijaksana.

"Adalah menjadi tanggungjawab kita bersama untuk mengembalikan keyakinan rakyat terhadap Pakatan dalam perjuangan menuntut perubahan.

"Isu-isu bersama yang menuntut reformasi ekonomi dan pendidikan, pembanterasan gejala rasuah dan salah guna kuasa serta menentang kezaliman Umno-BN harus diperjuangkan terus," katanya dalam satu kenyataan.

Kenyataan itu dikeluarkan di saat hubungan PAS-DAP semakin meruncing. Semua ini susulan muktamar PAS meluluskan usul memutuskan hubungan dengan DAP.

Wan Azizah yang juga ketua pembangkang mengemukakan model pentadbiran Selangor sebagai bukti kejayaan kerana berpegang kepada dasar bersama Pakatan.

"(Model pentadbiran itu) telah menghasilkan kejayaan dalam beberapa dasar termasuk dasar perumahan, bantuan mikrokredit dan pendidikan mampan yang kini menjadi pemangkin dalam kita menuntut perubahan lanjut di peringkat pusat," katanya.

Sehubungan itu, MP Permatang Pauh itu menyeru kepada semua pimpinan tertinggi PKR agar berusaha menggilap dan memperkukuhkan muafakat yang dipupuk sejak 15 tahun yang lalu.

"Solidariti tahaluf siyasi (kerjasama politik) sebegini telah menangkap imaginasi rakyat dan memberikan harapan baru kepada Malaysia," katanya.

Tiada ulasan: