Sabtu, 27 Jun 2015

dollah yankee

dollah yankee


Harga yang perlu dibayar

Posted: 27 Jun 2015 08:10 AM PDT


Image result for forum nothing2hide
27 Jun —  Khairul Anwar Rahmat, penganjur forum Nothing2Hide yang mengundang kontroversi awal bulan ini melibatkan  Najib Razak dan Mahathir Mohamad, mengumumkan peletakan semua jawatan yang dipegangnya dalam Umno. 
Ini kerana dia bercita-cita mahu mengembangkan perniagaannya ke Asia Barat dan Eropah, satu cita-cita yang akan terhalang sekiranya Khairul bergiat aktif dalam politik. – 27 Jun, 2015.
Beliau akan meletakkan jawatannya sebagai ketua Pemuda bahagian Kluang, naib ketua Pemuda Umno Johor dan ketua setiausaha biro guaman Umno.
dollah yankee - Ada kah telah mendapat tekanan yang besar dari atas? dari parti sendiri yang telah menyebabkan krisis nothing2hide...
'Resign' semua jawatan dalam umno untuk mengembangkan empayar bisnis? Kah..Kah..Kah.. lepas forum Nothing2Hide, umno and the gang of the Najib Grup mesti hantam lu kow!..kow! punya.. sampai lu bukan saja tak boleh tahan tapi sampai lu tak boleh berak! Kah..Kah..Kah.. bila dah sampai tak boleh berak, lu pun kena cabut! dengan alasan mahu 

Tiada ulasan: