Khamis, 9 April 2015

Tukar Tiub

Tukar Tiub


LAWAN DAN HASUT

Posted: 09 Apr 2015 07:38 PM PDT






FACE BOOK



Ayuh Johor, kita bangkit dan Kita Lawan!!

Sabtu ini baju hitam. Sebarkan!

#KitaLawanGST #UndurNajib



------------

AKUAN BDERSUMPAH BALA

Posted: 09 Apr 2015 06:51 PM PDT






SILA BACA UNTUK 

PENCERAHAN








AKUAN BERSUMPAH BALA



Saya, Balasubramaniam a/l Perumal (K/P NO: xxxxxx-xx-6235), seorang warganegara Malaysia yang sudah dewasa dan tinggal di [dipadam], Selangor, menyatakan dengan tegas dan ikhlas seperti yang berikut:


1. Saya adalah pegawai polis dengan Polis Diraja Malaysia, yang mana saya menyertai pasukan polis sebagai konstabel pada tahun 1981, yakni bertugas dalam Pasukan Lapangan Polis. Saya kemudiannya dinaikkan pangkat kepada Lans Korporal dan akhirnya berhenti pada tahun 1998, iaitu ketika bertugas dalam Cawangan Khas.

2. Semenjak meninggalkan Pasukan Polis, saya bekerja sebagai Penyiasat Persendirian.

3. Antara bulan Jun dan Julai 2006, saya diupah oleh Abdul Razak Baginda bagi jangka masa 10 hari, yakni bagi melindunginya di pejabatnya di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang, antara jam 8:00 pagi dan 5:00 petang setiap hari. Diakelihatan seperti diganggu oleh pihak ketiga.

4. Saya melepaskan tugasan ini selepas 2 ½ hari kerana saya tidak menerima arahan yang tepat.

5. Saya kemudiannya diminta untuk kembali memberikan perkhidmatan saya pada 05-10-2006. Ini kerana dia menerimatelefon daripada seorang lelaki Cina yang memanggil dirinyaASP Tan. Lelaki Cina itu mengugutnya dengan arahan supaya membayar hutang-piutangnya. Saya kemudiannya mendapat tahu bahawa lelaki itu sebenarnya adalah seorang penyiasat pensendirian bernama Ang yang diupah oleh seorang perempuan Mongolia bernama Altantuya Shaariibuu.

6. Abdul Razak Baginda bimbang bahawa seorang yang bernama Altantuya Shaariibuu, yakni seorang wanita Mongolia adalah dalang di sebalik ancaman itu dan bahawa dia akan tiba di Malaysia tidak lama lagi, dan akan cuba menghubunginya.

7. Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa beliau khuatir akan hal ini kerana dia diberitahu bahawa Altantuya Shaariibuu telah diberikan kuasa oleh 'bomoh' Mongolia dan disebabkan ini, dia (Abdul Razak Baginda) tidak akan berupaya melihat wajahnya.

8. Apakah saya bertanya akan identiti wanita Mongolia itu, Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa dia adalah kawannya yang diperkenalkan kepadanya oleh seorang VIP. Menurutnya, VIP itu memintanya untuk memastikan segala keperluan kewangan wanita itu terjaga.

9. Saya menyarankannya untuk membuat laporan polis mengenai ancaman seorang Cina yang dikenali sebagai ASP Tan terhadapnya, tetapi dia menolak untuk berbuat demikian kerana menurutnya, individu berpangkat tinggi juga terlibat dalam permasalahan itu.

10. Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa Altantuya Shaariibuu adalah pembohong besar. Menurutnya, Altantuya suka mendesak dari segi kewangan dan bahawa dia (Abdul Razak Baginda) telah membiayai pembelian hartanah untuknya di Mongolia.

11. Abdul Razak Baginda kemudiannya membiarkan saya mendengar beberapa mesej suara melalui telefon bimbitnya, yang mana mesej itu memintanya untuk membayar sesuatu yang terhutang olehnya. Jika tidak, dia akan dicederakan dan anak perempuannya akan diganggu.

12. Jadi, selain dirinya, saya juga sepatutnya melindungi anak perempuannya, iaitu Rowena.

13. Pada 09.10.2006, saya menerima panggilan telefon daripada Abdul Razak Baginda pada sekitar 9:30 pagi. Dia memberitahu saya bahawa Altantuya berada di pejabatnya dan dia mahu saya datang dengan segera. Disebabkan saya sedang melakukan pengawasan, maka saya menyuruh pembantu saya, Suras untuk pergi ke pejabat Abdul Razak Baginda, manakala saya menyusul kemudian. Suras berjaya mengawal situasi dan memujuk Altantuya dan dua orang kawannya untuk meninggalkan tempat itu. Altantuya meninggalkan nota dalam Bahasa Inggeris, yang ditulis di atas kertas tulis Hotel Malaya. Dalam surat itu, dia meminta Abdul Razak Baginda untuk menelefon telefon bimbitnya (nombor diberikan). Dia turut menuliskan nombor biliknya.

14. Altantuya memperkenalkan dirinya sebagai 'Aminah' kepada Suras dan memberitahu Suras bahawa dia berada di situ untuk bertemu dengan teman lelakinya, Abdul Razak Baginda.

15. Walau bagaimanapun, ketiga-tiga gadis Mongolia itu sekali lagi datang ke pejabat Abdul Razak Baginda di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang pada keesokan harinya, iaitu pada sekitar jam 12.00 tengah hari. Mereka tidak memasuki bangunan itu tetapi sekali lagi memberitahu Suras bahawa mereka ingin bertemu dengan teman lelaki Aminah, iaitu Abdul Razak Baginda.

16. Pada 11.10.2006, Aminah datang ke pejabat Abdul Razak Baginda secara bersendirian dan memberikan nota kepada saya, yakni untuk diserahkan kepada Abdul Razak Baginda. Saya menyerahkan nota itu kepada Abdul Razak Baginda. Abdul Razak Baginda menunjukkan nota itu kepada saya, yang mana Aminah memintanya untuk menelefonnya dengan segera.

17. Saya mencadangkan kepada Abdul Razak Baginda bahawa jika dia terus diganggu oleh Aminah, adalah langkah yang bijak bagi mendapatkan bantuan polis bagi menangkap wanita itu. Namun Abdul Razak Baginda menolak karena dia yakin bahawa Aminah akan pulang ke Mongolia apabila dia kehabisan wang.

18. Sementara itu, saya mengarahkan Suras untuk memgawasi Hotel Malaya, dengan tujuan memantau pergerakan 3 gadis Mongolia itu. Walau bagaimanapun, mereka berjaya mengecamnya. Rupa-rupanya, selepas kejadian itu, Suras menjadi kawan mereka, bahkan tidur selama beberapa malam di bilik hotel mereka.

19. Apabila Abdul Razak Baginda mendapat tahu bahawa Suras makin akrab dengan Aminah, dia meminta saya supaya tidak lagi menugaskan Suras untuk mengawasi Hotel Malaya.

20. Pada 14.10.2006, Aminah muncul di rumah Abdul Razak Baginda di Bukit Damansara, yakni ketika saya tiada di situ. Abdul Razak Baginda menelefon saya untuk memberitahu saya tentang perkara itu. Lalu, saya bergegas ke rumahnya. Apabila saya tiba di situ, saya ternampak Aminah di luar pintu pagar sambil berteriak "Razak, keparat, keluar kau dari rumah". Saya cuba menenangkannya tetapi gagal. Jadi, saya menelefon polis yang kemudiannya datang dalam dua kereta peronda. Saya menjelaskan mengenai situasi itu kepada polis, yang kemudiannya membawanya (Aminah) pergi ke Balai Polis Brickfields.

21. Dengan menggunakan teksi, saya mengekori dua kereta peronda itu ke Balai Polis Brickfields. Saya menelefon Abdul Razak Baginda dan peguamnya, Dirren, yakni supaya mereka membuat laporan polis. Tetapi mereka enggan melakukannya.

22. Ketika saya berada di Balai Polis Brickfields, Penyiasat Persendirian Aminah, iaitu En. Ang tiba dan kami berbincang. Saya disuruh menyampaikan tuntutan (Aminah) kepada Abdul Razak Baginda berupa USD$500,000.00 dan 3 tiket (penerbangan) ke Mongolia, iaitu sebagai komisen yang terhutang kepada Aminah ekoran urusniaga di Paris.

23. Disebabkan pada ketika itu, Aminah sudah pun beransur tenang, maka seorang polis wanita di Balai Polis Brickfields menyarankan supaya saya pulang dan menyelesaikan masalah itu secara baik.

24. Saya memberitahu tentang tuntutan Aminah kepada Abdul Razak Baginda. Saya juga memberitahunya bahawa saya sangat kecewa kerana tiada siapa yang setuju dengan syor saya supaya laporan polis dibuat. Kami berbincang panjang lebar tentang situasi itu. Saya langsung menyatakan bahawa saya ingin menarik diri dari tugasan itu.

25. Dalam perbincangan itu dan dalam usahanya untuk memujuk saya untuk terus memberikan perkhidmatan kepadanya, Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa:--

25.1. Dia telah diperkenalkan kepada Aminah oleh Datuk Seri Najib Tun Razak semasa pameran berlian di Singapura.

25.2. Datuk Seri Najib Tun Razak memberitahu Abdul Razak Baginda bahawa beliau mempunyai hubungan seksual dengan Aminah dan bahawa dia (Aminah) rentan terhadap seks anal.

25.3. Datuk Seri Najib Tun Razak mahu Abdul Razak Baginda menjaga Aminah kerana dia tidak mahu Aminah mengganggunya, yang kini sudah menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri.

25.4. Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda dan Aminah pernah menghadiri suatu majlis makan malam di Paris.

25.5. Aminah menuntut wang daripadanya kerana dia berasa bahawa dia berhak mendapat komisen USD$500,000.00 atas bantuan yang diberikannya bagi satu urusniaga kapal selam di Paris.

26. Pada 19.10.2006, saya tiba di rumah Abdul Razak Baginda di Bukit Damansara bagi memulakan tugasan malam. Seperti biasa, saya meletakkan kereta saya di luar. Saya kemudiannya melihat sebuah teksi Proton Perdana berwarna kuning berlalu. Terdapat 3 orang wanita di dalamnya, yang mana salah seorang daripadanya adalah Aminah. Teksi itu melakukan pusingan U, lalu berhenti di depan rumah. Kemudian, wanita-wanita itu menurunkan tingkap teksi dan mengucapkan "Selamat Deepavali". Selepas itu, teksi berkenaan berlalu pergi.

27. Sekitar 20 minit kemudian, teksi yang sama kembali, tetapi dengan hanya Aminah di dalamnya. Dia keluar dari teksi dan berjalan ke arah saya, lalu mula bercakap dengan saya. Saya menghantar SMS kepada Abdul Razak Baginda, "Aminah ada di sini". Saya menerima SMS daripada Razak, "Tahan dia sampai orang saya datang".

28. Semasa kami berbual, Aminah memberitahu saya tentang perkara yang berikut:--

28.1. Bahawa dia bertemu dengan Abdul Razak Baginda di Singapura dengan Datuk Seri Najib Tun Razak.

28.2. Bahwa dia juga bertemu dengan Abdul Razak Baginda dan Datuk Seri Najib Tun Razak di suatu majlis makan malam di Paris.

28.3. Bahawa dia dijanjikan USD$500,000.00 sebagai komisen atas bantuannya dalam satu urusniaga kapal selam di Paris.

28.4. Bahawa Abdul Razak Baginda telah membelikan sebuah rumah di Mongolia untuknya, tetapi adik lelakinya telah membiayai semula rumah itu. Jadi, dia memerlukan wang bagi menebusnya (rumah itu).

28.5. Bahawa ibunya sakit dan dia memerlukan wang bagi menampung kos rawatan ibunya.

28.6. Bahawa Abdul Razak Baginda telah mengahwininya di Korea, yang mana ibunya berbangsa Korea sementara ayahnya adalah kacukan Mongol/Cina.

28.7. Bahawa jika saya tidak membenarkannya berjumpa dengan Abdul Razak Baginda, dapatkah saya membantunya untuk bertemu dengan Datuk Seri Najib Tun Razak.

29. Setelah berbual dengan Aminah selama sekitar 15 minit, sebuah kereta Proton Aeroback berwarna merah tiba dengan seorang wanita dan dua orang lelaki. Saya kini tahu bahawa wanita itu adalah Lans Korporal Rohaniza, manakala dua orang lelaki itu adalah Azilah Hadri dan Sirul Azahar. Mereka semua berpakaian biasa. Azilah berjalan ke arah saya sementara dua yang lain menunggu di dalam kereta.

30. Azilah bertanya kepada saya sama ada wanita itu adalah Aminah dan saya berkata "Ya". Dia kemudiannya berjalan pergi dan membuat beberapa panggilan dengan menggunakan telefon bimbitnya. Sepuluh minit selepas itu, sebuah Proton Saga biru yang dipandu oleh seorang lelaki Melayu berlalu dengan perlahan-lahan. Tingkap kereta itu diturunkan dan pemandunya memerhatikan kami.

31. Azilah kemudiannya memberitahu saya bahawa mereka akan membawa Aminah pergi. Saya memberitahu Aminah mereka akan menahannya. Kemudian, dua orang lain yang berada di dalam Proton merah itu bertukar tempat duduk. Ini dilakukan supaya Lans Korporal Rohaniza dan Aminah berada di belakang, manakala Azilah Hadri dan Sirul Azahar berada di depan. Mereka memandu pergi dan itulah kali terakhir saya melihat Aminah.

32. Semasa semua ini berlaku, Abdul Razak Baginda tiada di rumah.

33. Selepas 19.10.2006, saya terus bekerja untuk Abdul Razak Baginda di rumahnya di Bukit Damansara, iaitu antara jam 7:00 malam dan 8:00 pagi keesokan harinya. Ini kerana dia telah menerima beberapa SMS berbau ancaman daripada seorang wanita bernama 'Amy', yang tampaknya adalah sepupu 'Aminah' di Mongolia.

34. Pada malam 20.10.2006, kedua-dua orang kawan Aminah datang ke rumah Abdul Razak Baginda bagi menanyakan tentang keadaan Aminah. Saya memberitahu mereka bahawa dia (Aminah) telah ditangkap pada malam sebelumnya.

35. Dua malam kemudian, kedua-dua gadis Mongolia itu, En. Ang dan seorang gadis Mongolia lain bernama 'Amy' datang ke rumah Abdul Razak Baginda bagi mencari Aminah. Mereka kelihatan yakin bahawa dia (Aminah) ditahan di dalam rumah itu.

36. Disebabkan kekecohan berlaku, saya menelefon polis. Tidak lama kemudian, sebuah kereta peronda tiba. Sebuah lagi kereta peronda sampai tidak lama kemudian, iaitu yang membawa pegawai penyiasat dari Balai Polis Dang Wangi. Pegawai itulah yang mengetuai siasatan berkenaan laporan kehilangan yang dibuat oleh salah seorang daripada gadis berkenaan. Saya percaya bahawa laporan itu dibuat oleh Amy.

37. Saya menelefon Abdul Razak Baginda yang pada masa itu berada di rumah bagi memberitahunya tentang peristiwa yang berlaku di depan rumahnya itu. Dia kemudiannya menelefon DSP Musa Safri. Selepas itu, dia menelefon saya semula dan memberitahu saya bahawa Musa Safri akan menelefon telefon bimbit saya, dan saya perlu menyerahkan telefon bimbit saya kepada inspektor dari Balai Polis Dang Wangi itu.

38. Saya kemudiannya menerima panggilan telefon daripada Musa Safri dan menyerahkan telefon bimbit saya kepada inspektor dari Balai Polis Dang Wangi itu. Perbualan itu berlangsung antara 3 dan 4 minit. Selepas itu, dia (inspektor) menyuruh gadis-gadis itu beredar dan datang menemuinya keesokan harinya.

39. Pada atau sekitar 24.10.2006, Abdul Razak Baginda menyuruh saya menemaninya ke Balai Polis Brickfields. Ini kerana dia dinasihatkan supaya membuat laporan polis berhubung dengan gangguan oleh gadis-gadis Mongolia tersebut.

40. Sebelum itu, Amy ada menghantar SMS bagi memberitahu saya bahawa dia akan ke Thailand untuk membuat laporan kepada Konsulat Mongolia mengenai kehilangan Aminah. Rupa-rupanya, dia menghantar SMS yang sama kepada Abdul Razak Baginda. Disebabkan itulah maka Abdul Razak Baginda dinasihatkan untuk membuat laporan polis.

41. Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahawa DSP Musa Safri telah memperkenalkan DSP Idris kepadanya. DSP Idris adalah Ketua Bahagian Jenayah, Balai Polis Brickfields. Abdul Razak Baginda kemudiannya dirujuk oleh Idris kepada ASP Tonny.

42. Ketika Abdul Razak Baginda membuat laporan polis di Balai Polis Brickfields, iaitu di depan ASP Tonny, beliau diminta untuk membuat kenyataan. Tetapi beliau enggan kerana menurutnya, beliau akan berangkat ke luar negara. Namun begitu, beliau berjanji untuk menyediakan kenyataan dan menyerahkan thumb drive kepada ASP Tonny. Saya tahu bahawa ini tidak dilakukannya, sebagaimana yang diberitahu oleh ASP Tonny kepada saya.

43. Keesokan harinya, ASP Tonny meminta saya untuk memberikan kenyataan. Saya melakukannya.

44. Saya berhenti bekerja untuk Abdul Razak Baginda pada 26.10.2006 kerana itu adalah hari dia berangkat ke Hong Kong secara bersendirian.

45. Pada pertengahan November 2006, saya ditelefon oleh ASP Tonny dari IPK Jalan Hang Tuah. DIa meminta saya untuk berjumpa dengannya berhubung dengan kes Aminah. Sebaik sahaja saya tiba di situ, saya terus ditahan di bawah S.506 Kanun Keseksaan atas ugutan jenayah.

46. Saya kemudiannya ditempatkan di dalam lokap dan direman selama 5 hari. Pada hari ketiga, saya dibebaskan dengan jaminan polis.

47. Pada akhir November 2006, Jabatan D9 IPK berkenaan menghantar seorang detektif ke rumah saya untuk mengiringi saya ke IPK Jalan Hang Tuah. Apabila saya sampai, saya diberitahu bahawa saya ditahan di bawah S.302 Kanun Keseksaan bagi kesalahan membunuh. Saya ditempatkan di dalam lokap dan direman selama 7 hari.

48. Saya dibawa ke Bukit Aman, di mana saya disoal siasat tentang SMS yang saya terima daripada Abdul Razak Baginda pada 19.10.2006, yang berbunyi, "Tahan dia sampai orang saya datang". Mereka memperoleh SMS ini dari telefon bimbit Abdul Razak Baginda.

49. Mereka kemudiannya merakam kenyataan saya dari jam 8:30 pagi hingga jam 6:00 petang setiap hari, yakni selama 7 hari berturut-turut. Saya memberitahu mereka segala-gala yang saya tahu, termasuklah pernyataan oleh Abdul Razak Baginda dan Aminah tentang hubungan mereka dengan Datuk Seri Najib Tun Razak. Tetapi maklumat ini tiada apabila saya diminta menandatangani kenyataan saya.

50. Saya telah memberikan keterangan semasa perbicaraan yang membabitkan Azilah, Sirul dan Abdul Razak Baginda di Mahkamah Tinggi Shah Alam. Pendakwaan tidak mengajukan sebarang soalan berhubung dengan hubungan Aminah dengan Datuk Seri Najib Tun Razak ataupun panggilan telefon yang saya terima daripada DSP Musa Safri, yang saya percaya adalah ADC bagi Datuk Seri Najib Razak dan/atau isterinya.

51. Pada hari Abdul Razak Baginda ditangkap, saya ada bersama dengannya di pejabat peguamnya pada pukul 6:30 pagi. Abdul Razak Baginda memberitahu kami bahawa dia telah menghantar SMS kepada Datuk Seri Najib Tun Razak pada malam sebelumnya bagi mendapatkan penjelasan mengenai sebab dia akan ditahan. Walau bagaimanapun, SMS itu tidak dijawab.

52. Tidak lama kemudian, iaitu pada sekitar pukul 7:30 pagi, Abdul Razak Baginda menerima SMS daripada Datuk Seri Najib Tun Razak dan menunjukkannya kepada saya dan peguamnya. SMS itu berbunyi, "Saya akan berjumpa dengan IGP pada pukul 11.00 pagi hari ni... masalah ni akan diselesaikan... bawa bertenang."

53. Saya mendapat maklumat bahawa Abdul Razak Baginda ditahan pada pagi yang sama di pejabatnya di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang.

54. Matlamat Akuan Bersumpah ini adalah untuk:--

54.1. Menyatakan kekecewaan saya pada standard penyiasatan yang dilakukan oleh pihak berkuasa dalam menyiasat pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

54.2. Membawa kepada perhatian pihak berkuasa yang berkaitan tentang kemungkinan besar bahawa ada orang lain selain ketiga-tiga yang tertuduh, yang telah memainkan peranan dalam pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

54.3. Meyakinkan pihak berkuasa yang relevan untuk membuka semula siasatan bagi kes ini dengan segera, sehingga bukti baru dapat dikemukakan kepada Mahkamah sebelum penyerahan pada peringkat akhir kes Pendakwaan.

54,4. Menegaskan fakta bahawa selepas menjadi anggota Polis Diraja Malaysia selama 17 tahun, saya benar-benar yakin bahawa mana-mana pegawai polis pun tidak akan menembak seseorang di kepala dan meletupkan tubuhnya tanpa menerima arahan khusus daripada ketua mereka.

54.5. Menyatakan keprihatinan saya bahawa jika pembelaan tidak dipanggil dalam perbicaraan kes bunuh tersebut, maka Sirul akan Azilah tidak perlu bersumpah dan memberi keterangan tentang arahan yang mereka terima dan siapakah yang memberikan arahan itu.

55. Saya membuat akuan ini dengan kepercayaan bahawa apa yang disebut di dalamnya adalah benar dan menurut Undang-undang Surat Akuan 1960.

Diperbuat dan dengan sebenar-benarnya

Diakui oleh orang yang tersebut namanya di atas

Balasubramaniam a/l Perumal





------------------------

HANTU RABA RABA BONTOT

Posted: 09 Apr 2015 06:41 PM PDT





KOMENTAR
inilah keindahan internet
inilah keindahan portal
inilah keindahan blog

kalau dulu berita sademikian
mustahil akan diketahui
kini berita sademikian
semuanya diketahui rakyat

terima kaseh ronald reagan




Aidana masih hidup?

 | April 9, 2015
Penulis blog mendakwa menerima email daripada Aidana yang mengaku gambarnya telah digunakaan sebagai mangsa nahas helikopter di Semenyih, Sabtu lalu.





PETALING JAYA: Seorang wanita mendakwa gambarnya telah digunakan sebagai individu yang berada di sebelah juruterbang helikopter, Clifford Fornier.
Aidana Karabasova juga menyangkal kenyataan seperti yang dilaporkan sebelum ini, bahawa dia bukan berasal daripada Kyrgystan sebaliknya Kazakhstan.
Artikel itu ditulis Shahbudin Husin dalam entri terbaru blognya Shahbudin dotcom.
Bekas Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju itu memaklumkan dia menerima email daripada Aidana Karabasova pada pagi Khamis.
"Subuh tadi saya menerima email daripada seseorang yang mendakwa dirinya Aidana Karabasova, yang mana gambarnya disebar-luaskan sebelum ini sebagai Aidana Baizeiva iaitu salah seorang mangsa yang turut terbunuh dalam nahas helikopter di Semenyih, baru-baru ini.
Berdasarkan maklumat yang diterima, Shahbudin yakin ia menyokong telahannya sebelum ini bahawa gambar yang tersebar selepas nahas yang turut mengorbankan  Jamaludin Jarjis dan  Azlin Alias bersama empat yang lain adalah tidak benar.
"Sekali lagi, jika email ini tulen, maka sahlah gambar yang tersiar di banyak media baru dan media sosial selama ini adalah Aidana Karabasova dan bukannya gambar sebenar Aidana Baizieva," katanya.
Shahbudin sebelum ini pernah menyuarakan kesangsiannya berhubung gambar yang tersebar luas kononnya milik Aidana Baizieva. Hujah itu dibuat atas alasan imej berkenaan diperolehi daripada laman web gaukhara.com.
Berdasarkan pengakuan yang diterima daripada Aidana Karabasova, dia cuba mengaitkan fakta itu dengan Daniyar Kessikbayev, menantu  Najib  Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

KAH KAH KAH

woit
kah kah kah
tak abis lagi
tak selesai lagi
ini mesti dendam
minah pilipina
yang bontot kena raba
di brickfeild
PADAN MUKA

---------------

BUNG MOKHTAR HEBAT

Posted: 09 Apr 2015 06:00 PM PDT






Mahathir berhak komen pasal Altantuya, 

1MDB, kata Bung Moktar


Wakil rakyat Umno  Bung Moktar Radin mempertahanka Mahathir Mohamad, mengatakan sebagai rakyat Malaysia, bekas perdana menteri itu berhak memberi komennya berkenaan isu kontroversi, termasuk kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

Ahli Parlimen Kinabatangan itu berkata demikian ketika menjawab soalan yang diajukan kepadanya oleh ahli Parlimen DAP Ramkarpal Singh ketika sesi perbahasan Rang Undang-Undang Hasutan (Pindaan) di Dewan Rakyat hari ini.
"Beliau (Mahathir) tinggal di negara yang demokratik. Apabila kita tinggal dalam demokrasi,  Mahathir memainkan peranannya sebagai seorang rakyat yang menggunakan kebebasannya berucap," kata Bung.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/dr-mahathir-berhak-komen-pasal-altantuya-1mdb-kata-bung-moktar#sthash.axPaTZaa.dpuf


KAH KAH KAH

woit
bung mokhtar 
ada peluang
untuk jadi 
timbalan PM dari sabah
kalau KU LI jadi PM
kah kah kah
APA PUNYA TUUR



---------------

NAJIB BERSILAT LIDAH

Posted: 09 Apr 2015 05:30 PM PDT







KOMENTAR



satu malaysia mahu tahu:

1- siapa upah sirul & azilah bunuh altantuya
2- siapa beri arahan sirul & azilah

sama ada najib kenal altantuya 
atau tidak bukan isu lagi
pekara ini telah jelas diterangkan
dalam AKUAN BERSUMPAH balasubramaniam

malah BALA telah berkata najib juga
suka berjubur dengan altantuya
maklumat najib berjubur ini
telah diberitahu oleh razak baginda
kepada balasubramaniam

dari akuan bersumpah bala:

Pendedahan itu turut mengaitkan hubungan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dengan warga Mongolia, Altantuya Shaariibu termasuk melakukan hubungan seks luar tabie.

Perkara tersebut ialah:

25. "Ketika perbincangan ini dibuat dalam usaha memujuk saya melanjutkan pekerjaan dengan dia, Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahwa:

25.1 Dia telah diperkenalkan kepada Aminah oleh Datuk Seri Najib Tun Razak di sebuah pameran berlian di Singapura.

25.2 Datuk Seri Najib Tun Razak Abdul Razak Baginda memberitahu bahawa, dia menjalinkan hubungan seks dengan Aminah dan disyaki juga secara anal (anal intercourse)

25.3 Datuk Seri Najib Tun Razak mahu Abdul Razak Baginda memerhati Aminah kerana dia (Najib) tidak mahu dia (Aminah) mengganggunya kerana beliau sekarang berjawatan Timbalan Perdana Menteri.

25.4 Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda dan Aminah bersama dalam satu makan malam di Paris.

25.5 Aminah mahukan wangnya, kerana merasakan berhak atas komisen USD500.000 atas urusniaga kapal selam yang dibantunya di Paris.



Najib elak isu utama

dibangkitkan  Mahathir

Najib Razak tetap mengelak dari menjelaskan beberapa isu utama dalam wawancara khas yang disiarkan pada malam ini.

Walau menjawab isu yang dibangkitkan berhubung 1Malaysia Development Malaysia Bhd (1MBD) beliau tetap tidak membuka mulut mengenai kaitannya dengan jutawan Jho Low.

Beliau juga tidak menyentuh mengenai isu kekayaan keluarganya, yang menyebabkan adik beradiknya terpaksa mempertahankan nama baik bapanya, allahyarham Tun Abdul Razak.

Kenyataan itu ekoran kenyataan Pejabat Perdana Menteri yang mengaitkan kekayaan dan perbelanjaan mewah anggota keluarga Najib dengan harta yang diwarisi perdana menteri.

Najib juga tidak menjawab secara khusus mengenai isu yang masih dibangkitkan dalam kes Altantuya – motif pembunuhan dan pihak yang mengarahkan pembunuhan itu.

Najib sekadar mengulangi sumpahnya bahawa beliau tidak mengenali wanita Mongolia itu.

Wawancara tersebut disiarkan melalui stesen TV pada malam ini, susulan serangan terbuka oleh Mahathir yang disifatkan Najib sebagai "semakin sengit".



KAH KAH KAH

woit
mana najib mahu lari
kah kah kah
madey makin rapat
kah kah kah
madey makin dekat
kah kah kah
NAJIB AKAN CABUT



---------------------

NAJIB BUAT BUAT TAK KENAL

Posted: 09 Apr 2015 10:02 AM PDT





Saya tak kenal, tak terlibat kes Altantuya, ulang Najib



Najib Razak menegaskan sekali lagi malam ini beliau tidak mengenali warga Mongolia Altantuya Shaariibuu dan tidak terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam kes pembunuhan kejam itu. - 




KAH KAH KAH

woit
buat buat tak kenal
kah kah kah
dah sumbat 
depan belakang
tak kenal lagi
kah kah kah
APA PUNYA TUUUR




AKUAN BERSUMPAH 1 BALA!!! Mula jadi perhatian, mari tengok 5 pengakuan Bala mengenai Najib, Altantuya dan Razak Baginda



Siasat lima perkara serius dalam Akuan Bersumpah pertama yang dibuat bekas Penyiasat persendirian, P Balasubramaniam, kata Ahli Parlimen Sungai Petani,  Datuk Johari Abdul.

Menurut Johari, ia terkandung dalam perkara 25 daripada keseluruhan 54 perenggan akuan bersumpah yang ditandatangani Balasubramaniam pada 3 Julai 2008.

Pendedahan itu turut mengaitkan hubungan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dengan warga Mongolia, Altantuya Shaariibu termasuk melakukan hubungan seks luar tabie.

Perkara tersebut ialah:

25. "Ketika perbincangan ini dibuat dalam usaha memujuk saya melanjutkan pekerjaan dengan dia, Abdul Razak Baginda memberitahu saya bahwa:

25.1 Dia telah diperkenalkan kepada Aminah oleh Datuk Seri Najib Tun Razak di sebuah pameran berlian di Singapura.

25.2 Datuk Seri Najib Tun Razak Abdul Razak Baginda memberitahu bahawa, dia menjalinkan hubungan seks dengan Aminah dan disyaki juga secara anal (anal intercourse)

25.3 Datuk Seri Najib Tun Razak mahu Abdul Razak Baginda memerhati Aminah kerana dia (Najib) tidak mahu dia (Aminah) mengganggunya kerana beliau sekarang berjawatan Timbalan Perdana Menteri.

25.4 Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda dan Aminah bersama dalam satu makan malam di Paris.

25.5 Aminah mahukan wangnya, kerana merasakan berhak atas komisen USD500.000 atas urusniaga kapal selam yang dibantunya di Paris.

BACA DISINI 
AKUAN BERSUMPAH BALA 
STATUTORY DECLARATION
I, Balasubramaniam a/l Perumal (NRIC NO: xxxxxx-xx-6235) a Malaysian Citizen of full age and residing at xxxxx, Selangor do solemly and sincerely declare as follows :-
1. I have been a police officer with the Royal Malaysian Police Force having jointed as a constable in 1981 attached to the Police Field Force. I was then promoted to the rank of lance Corporal and finally resigned from the Police Force in 1998 when I was with the Special Branch.
2. I have been working as a free lance Private Investigator since I left the Police Force.
3. Sometime in June or July 2006, I was employed by Abdul Razak Baginda for a period of 10 days to look after him at his office at the Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang between the hours of 8am to 5pm each working day as apparently he was experiencing disturbances from a third party.
4. I resigned from this job after 2 ½ days as I was not receiving any proper instructions.
5. I was however re-employed by Abdul Razak Baginda on the 05-10-2006 as he had apparently received a harassing phone call from a Chinese man calling himself ASP Tan who had threatened him to pay his debts. I later found out this gentleman was in fact a private investigator called Ang who was employed by a Mongolian woman called Altantuya Shaaribuu.
6. Abdul Razak Baginda was concerned that a person by the name of Altantuya Shaaribuu, a Mongolian woman, was behind this threat and that she would be arriving in Malaysia very soon to try and contact him.
7. Abdul Razak Baginda informed me that he was concerned by this as he had been advised that Altantuya Shaaribuu had been given some powers by a Mongolian 'bomoh' and that he could never look her in the face because of this.
8. When I enquired as to who this Mongolian woman was, Abdul Razak Baginda informed me that she was a friend of his who had been introduced to him by a VIP and who asked him to look after her financially.
9. I advised him to lodge a police report concerning the threatening phone call he had received from the Chinese man known as ASP Tan but he refused to do so as he informed me there were some high profile people involved.
10. Abdul Razak Baginda further told me that Altantuya Shaaribuu was a great liar and good in convincing people. She was supposed to have been very demanding financially and that he had even financed a property for her in Mongolia.
11. Abdul Razak Baginda then let me listen to some voice messages on his handphone asking him to pay what was due otherwise he would be harmed and his daughter harassed.
12. I was therefore supposed to protect his daughter Rowena as well.
13. On the 09.10.2006 I received a phone call from Abdul Razak Baginda at about 9.30 am informing me that Altantuya was in his office and he wanted me there immediately. As I was in the midst of a surveillance, I sent my assistant Suras to Abdul Razak Baginda's office and I followed a little later. Suras managed to control the situation and had persuaded Altantuya and her two friends to leave the premises. However Altantuya left a note written on some Hotel Malaya note paper, in English, asking Abdul Razak Baginda to call her on her handphone (number given) and wrote down her room number as well.
14. Altantuya had introduced herself to Suras as 'Aminah' and had informed Suras she was there to see her boyfriend Abdul Razak Baginda.
15. These 3 Mongolian girls however returned to Abdul Razak Baginda's office at the Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang again, the next day at about 12.00 noon. They did not enter the building but again informed Suras that they wanted to meet Aminah's boyfriend, Abdul Razak Baginda.
16. On the 11.10.2006, Aminah returned to Abdul Razak Baginda's office on her own and gave me a note to pass to him, which I did. Abdul Razak Baginda showed me the note which basically asked him to call her urgently.
17. I suggested to Abdul Razak Baginda that perhaps it may be wise to arrange for Aminah to be arrested if she harassed him further, but he declined as he felt she would have to return to Mongolia as soon as her cash ran out.
18. In the meantime I had arranged for Suras to perform surveillance on Hotel Malaya to monitor the movements of these 3 Mongolian girls, but they recognized him. Apparently they become friends with Suras after that and he ended up spending a few nights in their hotel room.
19. When Abdul Razak Baginda discovered Suras was becoming close to Aminah he asked me to pull him out from Hotel Malaya.
20. On the 14.10.2006, Aminah turned up at Abdul Razak Baginda's house in Damansara Heights when I was not there. Abdul Razak Baginda called me on my handphone to inform me of this so I rushed back to his house. As I arrived, I noticed Aminah outside the front gates shouting "Razak, bastard, come out from the house". I tried to calm her down but couldn't so I called the police who arrived in 2 patrol cars. I explained the situation to the police, who took her away to the Brickfields police station.
21. I followed the patrol cars to Brickfields police station in a taxi. I called Abdul Razak Baginda and his lawyer Dirren to lodge a police report but they refused.
22. When I was at the Brickfields police station, Aminah's own Private Investigator, one Mr. Ang arrived and we had a discussion. I was told to deliver a demand to Abdul Razak Baginda for USD$500,000.00 and 3 tickets to Mongolia, apparently as commission owed to Aminah from a deal in Paris.
23. As Aminah had calmed down at this stage, a policewoman at the Brickfields police station advised me to leave and settle the matter amicably.
24. I duly informed Abdul Razak Baginda of the demands Aminah had made and told him I was disappointed that no one wanted to back me up in lodging a police report. We had a long discussion about the situation when I expressed a desire to pull out of this assignment.
25. During this discussion and in an attempt to persuade me to continue my employment with him, Abdul Razak Baginda informed me that :-
  • He had been introduced to Aminah by Datuk Seri Najib Tun Razak at a diamond exhibition in Singapore.
  • Datuk Seri Najib Tun Razak informed Abdul Razak Baginda that he had a sexual relationship with Aminah and that she was susceptible to anal intercourse.
  • Datuk Seri Najib Tun Razak wanted Abdul Razak Baginda to look after Aminah as he did not want her to harass him since he was now the Deputy Prime Minister.
  • Datuk Seri Najib Tun Razak, Abdul Razak Baginda and Aminah had all been together at a dinner in Paris.
  • Aminah wanted money from him as she felt she was entitled to a USD$500,000.00 commission on a submarine deal she assisted with in Paris.
26. On the 19.10.2006, I arrived at Abdul Razak Baginda's house in Damansara Heights to begin my night duty. I had parked my car outside as usual. I saw a yellow proton perdana taxi pass by  with 3 ladies inside, one of whom was Aminah. The taxi did a U-turn and stopped in front of the house where these ladies rolled down the window and wished me 'Happy Deepavali'. The taxi then left.
27. About 20 minutes later the taxi returned with only Aminah in it. She got out of the taxi and walked towards me and started talking to me. I sent an SMS to Abdul Razak Baginda informing him "Aminah was here". I received an SMS from Razak instructing me "To delay her until my man comes".
28. Whist I was talking to Aminah, she informed me of the following :-
  • That she met Abdul Razak Baginda in Singapore with Datuk Seri Najib Tun Razak.
  • That she had also met Abdul Razak Baginda and Datuk Seri Najib Tun Razak at a dinner in Paris.
  • That she was promised a sum of USD$500,000.00 as commission for assisting in a submarine deal in Paris.
  • That Abdul Razak Baginda had bought her a house in Mongolia but her brother had refinanced it and she needed money to redeem it.
  • That her mother was ill and she needed money to pay for her treatment.
  • That Abdul Razak Baginda had married her in Korea as her mother is Korean whilst her father was a Mongolian/Chinese mix.
  • That if I wouldn't allow her to see Abdul Razak Baginda, would I be able to arrange for her to see Datuk Seri Najib Tun Razak.
29. After talking to Aminah for about 15 minutes, a red Proton aeroback arrived with a woman and two men. I now know the woman to be Lance Corporal Rohaniza and the men, Azilah Hadri and Sirul Azahar. They were all in plain clothes. Azilah walked towards me while the other two stayed in the car.
30. Azilah asked me whether the woman was Aminah and I said 'Yes'. He then walked off and made a few calls on his handphone. After 10 minutes another vehicle, a blue Proton saga, driven by a Malay man, passed by slowly. The drivers window had been wound down and the driver was looking at us.
31. Azilah then informed me they would be taking Aminah away. I informed Aminah they were arresting her. The other two persons then got out of the red Proton and exchanged seats so that Lance Corporal Rohaniza and Aminah were in the back while the two men were in the front. They drove off and that is the last I ever saw of Aminah.
32. Abdul Razak Baginda was not at home when all this occurred.
33. After the 19.10.2006, I continued to work for Abdul Razak Baginda at his house in Damansara Heights from 7 pm to 8 am the next morning, as he had been receiving threatening text messages from a woman called 'Amy' who was apparently 'Aminah's' cousin in Mongolia.
34. On the night of the 20.10.2006, both of Aminah's girl friends turned up at Abdul Razak Baginda's house enquiring where Aminah was. I informed them she had been arrested the night before.
35. A couple of nights later, these two Mongolian girls, Mr. Ang and another Mongolian girl called 'Amy' turned up at Abdul Razak Baginda's house looking for Aminah as they appeared to be convinced she was being held in the house.
36. A commotion began so I called the police who arrived shortly thereafter in a patrol car. Another patrol car arrived a short while later in which was the investigating officer from the Dang Wangi Police Station who was in charge of the missing persons report lodged by one of the Mongolians girls, I believe was Amy.
37. I called Abdul Razak Baginda who was at home to inform him of the events taking place at his front gate. He then called DSP Musa Safri and called me back informing me that Musa Safri would be calling handphone and I was to pass the phone to the Inspector from Dang Wangi Police Station.
38. I then received a call on my handphone from Musa Safri and duly handed the phone to the Dang Wangi Inspector. The conversation lasted 3 – 4 minutes after which he told the girls to disperse and to go to see him the next day.
39. On or about the 24.10.2006, Abdul Razak Baginda instructed me to accompany him to the Brickfields police station as he had been advised to lodge a police report about the harassment he was receiving from these Mongolian girls.
40. Before this, Amy had sent me an SMS informing me she was going to Thailand to lodge a report with the Mongolian consulate there regarding Aminah's disappearance. Apparently she had sent the same SMS to Abdul Razak Baginda. This is why he told me he had been advised to lodge a police report.
41. Abdul Razak Baginda informed me that DPS Musa Safri had introduced him to one DSP Idris, the head of the Criminal division, Brickfields police station, and that Idris had referred him to ASP Tonny.
42. When Abdul Razak Baginda had lodged his police report at Brickfields police station, in front of ASP Tonny, he was asked to make a statement but he refused as he said he was leaving for overseas. He did however promise to prepare a statement and hand ASP Tonny a thumb drive. I know that this was not done as ASP Tonny told me.
43. However ASP Tonny asked me the next day to provide my statement instead and so I did.
44. I stopped working for Abdul Razak Baginda on the 26.10.2006 as this was the day he left for Hong Kong on his own.
45. In mid November 2006, I received a phone call from ASP Tonny from the IPK Jalan Hang Tuah asking me to see him regarding Aminah's case. When I arrived there I was immediately arrested under S.506 of the Penal Code for Criminal intimidation.
46. I was then placed in the lock up and remanded for 5 days. On the third day I was released on police bail.
47. At the end of November 2006, the D9 department of the IPK sent a detective to my house to escort me to the IPK Jalan Hang Tuah. When I arrived, I was told I was being arrested under S.302 of the Penal Code for murder. I was put in the lock up and remanded for 7 days.
48. I was transported to Bukit Aman where I was interrogated and questioned about an SMS I had received from Abdul Razak Baginda on the 19.10.2006 which read "delay her until my man arrives". They had apparently retrieved this message from Abdul Razak Baginda's handphone.
49. They then proceeded to record my statement from 8.30 am to 6 pm. everyday for 7 consecutive days. I told them all I knew including everything Abdul Razak Baginda and Aminah had told me about their relationships with Datuk Seri Najib Tun Razak but when I came to sign my statement, these details had been left out.
50. I have given evidence in the trial of Azilah, Sirul and Abdul Razak Baginda at the Shah Alam High Court. The prosecutor did not ask me any questions in respect of Aminah's relationship with Datuk Seri Najib Tun Razak or of the phone call I received from DSP Musa Safri, whom I believe was the ADC for Datuk Seri Najib Razak and/or his wife.
51. On the day Abdul Razak Baginda was arrested, I was with him at his lawyers office at 6.30 am Abdul Razak Baginda informed us that he had sent Datuk Seri Najib Tun Razak an SMS the evening before as he refused to believe he was to be arrested, but had not received a response.
52. Shortly thereafter, at about 7.30 am, Abdul Razak Baginda received an SMS from Datuk Seri Najib Tun Razak and showed, this message to both myself and his lawyer. This message read as follows :- " I am seeing IGP at 11.00 a.m. today …… matter will be solved … be cool".
53. I have been made to understand that Abdul Razak Baginda was arrested the same morning at his office in the Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang.
54. The purpose of this Statutory declaration is to :-
  • State my disappointment at the standard of investigations conducted by the authorities into the circumstances surrounding the murder of Altantuya Shaaribuu.
  • Bring to the notice of the relevant authorities the strong possibility that there are individuals other than the 3 accused who must have played a role in the murder of Altantuya Shaaribuu.
  • Persuade the relevant authorities to reopen their investigations into this case immediately so that any fresh evidence may be presented to the Court prior to submissions at the end of the prosecutions case.
  • Emphasize the fact that having been a member of the Royal Malaysian Police Force for 17 years I am absolutely certain no police officer would shoot someone in the head and blow up their body without receiving specific instructions from their superiors first.
  • Express my concern that should the defence not be called in the said murder trial, the accused, Azilah and Sirul will not have to swear on oath and testify as to the instructions they received and from whom they were given.
55. And I make this solemn declaration conscientiously believing the same be true and by virtue of the provisions of the Statutory Declaration Act 1960.


-----------------

NAJIB WAJIB JAWAB

Posted: 09 Apr 2015 06:30 AM PDT






Kenapa Najib tak boleh jawab soalan mudah, soal Dr Mahathir

Mahathir Mohamad hari ini menyoal mereka yang menyerang beliau kerana terus mengkritik  Najib Razak, bertanya mengapa perdana menteri itu tidak dapat menjawab soalan mudah yang diajukannya.
Bekas perdana menteri itu berkata, beliau hanya memberikan soalan mudah kepada Najib tetapi beliau tidak menjawabnya, sebaliknya meminta orang ramai menyatakan sokongan terhadapnya.
Mahathir mengambil contoh isu yang dibangkitkannya mengenai hutang RM42 bilion 1Malaysia Development Bhd (1MDB) dan pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kenapa-najib-tak-boleh-jawab-soalan-mudah-soal-dr-mahathir#sthash.LBKEQGwN.dpuf


SOALAN:
1 - siapa upah sirul dan azilah
bunuh altantuya
2- siapa beri arahan
3- man dia  42bilion RM
duit 1MDB

KAH KAH KAH
woit
mustahil najib
tak leh jawab
mustahil najib 
tak tahu

JANGAN TIPU


---------------------

BILA NAJIB AKAN BERUNDUR

Posted: 09 Apr 2015 05:00 AM PDT







KENDURI DAH
 SELESAI
madey mula menyerang
srangan maut

DARI ARKIB
tulisan ini keluar pada 14 mac 2015

(apabila kenduri perkahwinan
 ini berlangsung
ertinya 
najib telah bersedia 
untuk berundur)

diramalkan 
 najib akan diundurkan
sesudah kenduri kahwin
minggu ini 
najib diserang oleh madey

kita berita ini ditulis
madey sedang mengadakan 
 sidang akhbar

telah juga dilaporkan bahawa
ibu sirul
akan memberi maklumat kepada madey

TANDA BILA
satu malaysia telah bersedia
dengan perdana menteri baru
tapi
bila ini akan berlaku? 


tanda yang paling saheh
ialah
apabila rosmah mengadakan
 kenduri kahwin anaknya

apabila kenduri perkahwinan
 ini berlangsung
ertinya 
najib telah bersedia 
untuk berundur
ingat kes kenduri kahwin
 anak mat said
 menteri besar terangganu
mat said 
mahu kenduri dibuat
sebelum mat said  digugurkan
dari kerusi mb

najib pun dalam keadaan sama

rosmah mansor mahu 
berkenduri perkahwiann anak
ketika najib masih jadi pm

rosmah pasti mahu
kenduri kahwin yang maha hebat
lebih hebat dari kenduri agong
lebih hebat dari kenduri
anak marcos
lebih hebat dari kenduri 
anak suharto
lebih hebat dari kenduri
anak mubarak
lebih hebar dari kenduri
anak maharaja
lebih hebat dari kenduri
anak emperor 
kenduri kahwin ini
akan menjadi terhebat di malaysia
terhebat di asean
terhebat di asia
terhebat di dunia
inilah kenduri
lebih hebat dari kenduri
emperor rome

agong raja sultan 
putera puteri sheikh
presiden perdana menteri
 menteri taikon towkay
bintang filem
penyanyi

semua yang ternama
akan di jemput
ini kenduri anak rosmah

senarai jemputan ini
adalah
senarai
siapa dan siapa
dalam dunia glamor
tak caya tunggu
dan
lihat nanti
pasti ada yang bocor cerita 
kah kah kah



-------------

HANYA SATU SOALAN SAHAJA

Posted: 09 Apr 2015 01:30 AM PDT





KOMENTAR
hanya satu soalan
yang akan terus ditanya
yang akan terus diajukan
yang akan membawa keruntuhan najib

soalan ini tidak akan pergi pergi
selagi najib dan rosmah berkuasa



Mahathir: Saya hanya tanya siapa arah bunuh Altantuya? »


Mahathir
KUALA LUMPUR 7 APRIL: Bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad berkata beliau hanya mahu tahu siapa mengarahkan pembunuhan Altantuya…



KAH KAH KAH

woit
satu soalan ini
akan menjadikan
najib tak dapat
tidoor zzzzzz
menjadikan bik mama
kencing berdiri

APA PUNYA TIDOOR



-----------------

SATU JUTA SATU MEI

Posted: 08 Apr 2015 11:38 PM PDT






SATU JUTA


1 MEI

Rakyat harus bangkit lawan GST »

Nik Nazmi
Pengenalan cukai GST pada hari ini adalah satu kesilapan besar Kerajaan Umno BN. Angkatan Muda KEADILAN (AMK) mengecam pengenalan GST dalam keadaan ekonomi negara yang gawat dan dibelenggu rasuah yang semakin serius. Jelas sekali tangkapan luar biasa dan tindakan terhadap aktivis, pengamal media dan pimpinan…






-------------

NAJIB TIPU LAGI

Posted: 08 Apr 2015 08:40 PM PDT





KOMENTAR

pengalaman mengajar kita
bahawa najib buat bohong
pengalaman mengajar kita
jika kompeni muflis
akan diumum tidak muflis
kemudian kompeni ini akan dijual

tak lama lagi 1MDB akan dibungkus
akan diruntuhkan
akan dipecahkan
dan
akan dijual dengan nama baru

tak caya tunggu






Najib nafi 1MDB muflis

KUALA LUMPUR: Kerajaan hari ini menafikan syarikat pembangunan strategiknya 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sudah muflis.
Najib Razak berkata perkara itu tidak seharusnya timbul kerana syarikat berkenaan sudah berjaya melunaskan hutangnya sebanyak RM2 bilion kepada dua institusi kewangan pada 13 Februari lalu.
"1MDB sudahpun melunaskan hutang sebanyak RM2 bilion dengan Maybank dan RHB pada 13 Februari 2015 mengikut syarat-syarat perjanjian pinjaman.
"Sedemikian itu tidak timbul isu 1MDB sudah muflis," kata Najib, yang juga Menteri Kewangan, dalam satu jawapan bertulis kepada Jeff Ooi Chuan Aun (DAP-Jelutong) di Dewan Rakyat.
KAH KAH KAH

putar jangan tak putar
tipu jangan tak tipu
mak cik felda apa tahu
kah kah kah

MELAYU JADI NGOK



------------------

MARI KETAWA

Posted: 08 Apr 2015 08:08 PM PDT







LAWAK 

PAGI INI

kah 
kah kah
kah kah kah







----------------

APA MAKLUMAT KJ TAHU

Posted: 08 Apr 2015 07:46 PM PDT







KOMENTAR
suasana semakin meriah
suasana semakin seronok

najib sedang diasak
najib sedang ditekan

persoalan:
apa yang khairy tahu?
apa maklumat yang khairy tahu?
apa berita dalaman yang kj tahu?

kalau TIDAK kenapa khairy
terus mendesak najib menjawab






KAH KAH KAH

woit
ini cukup baik
gerombolan beramok
gaduh dan bergasak
beri sokongan
biar pergaduhan
jadi panjang dan lama

APA RAHSIA KJ TAHU
-----------------

1 ulasan:

Unknown berkata...

Perhatian silakan !!! Anda membutuhkan pinjaman mendesak? dan menawarkan jaminan non pinjam biaya non dimuka pada bunga rendah dari 2%, semua yang perlu Anda lakukan untuk mendapatkan pinjaman Anda adalah untuk mendaftar dengan kami! hubungi saya via (maryannalfredo@outlook.com)