Khamis, 7 Ogos 2014

dollah yankee

dollah yankee


Anwar, dia 'jin' dia juga 'malaikat' dalam politik

Posted: 07 Aug 2014 08:14 AM PDT



Jika dirujuk, jika dikaji akan kenyataan Anwar Ibrahim ini berhubung dengan isu MB Selangor, gurkah-gurkah politik di'port' percaya dan yakin sekali akan kemampuan Anwar untuk menyelesaikanya sebab Anwar 'malaikat' pun dia, 'Jin' pun dia dalam selok belok politik malaysia.
Kita yakin bahawa isu MB Selangor ini akan diselesaikan dengan baik sesuai dengan semangat Pakatan Rakyat, samada diselesaikan melalui proses peralihan yang lancar, undi tidak percaya mahupun pilihanraya.
Namun begitu, tidak ada sebarang keperluan untuk mengadakan pilihanraya kerana Barisan hanya ada 12 kerusi di kalangan 56 kerusi DUN dan PRU-13 hanya diadakan kira-kira 15 bulan yang lalu.
Walaubagaimanapun, sekiranya pilihanraya terpaksa dilakukan, Pakatan telah bersedia untuk menghadapi para pengundi dan berkeyakinan penuh bahawa rakyat Selangor akan sekali lagi menyokong kita.
Rakyat perlu diyakinkan bahawa sekiranya beberapa keputusan sukar perlu dibuat, ianya akan dibuat hanya setelah mengambilkira kepentingan rakyat dan dibuat untuk maslahah atau kepentingan rakyat. Samada kita hilang sokongan akibat pendirian yang kita ambil, kita akan terus beristiqamah dan komited dengan matlamat untuk membentuk Malaysia yang lebih adil, bebas korupsi dan benar-benar demokratik.
Anwar Ibrahim, 
Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat
dollah yankee - 
Najib kata "saya boleh kerjasama dengan Khalid Ibrahim". Khalid Ibrahim pula jawab "kami dah pun ber'kerjasama". Kerjasama yang macam mana? Well..you know? kerjasama! ya..kerjasama!.. Kah..Kah..Kah..



Tiada ulasan: