Sabtu, 21 Jun 2014

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Azri Jadi nelayan, Papa Gomo jadi tukang balun....

Posted: 21 Jun 2014 09:00 AM PDT



Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam menolak permohonan Wan Muhammad Azri Wan Deris menangguhkan bayaran ganti rugi sebanyak RM800,000.Baca seterusnya di sini

Ada pula yang menyindir dalam face book dengan menulis :
"....Saya nelayan pantai, kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. tapi saya tinggal di rumah besar, ada motor besar, ada pejabat besar, utk pendapatan luar. saya tulis blog, nak jadi 'king blogger' saya keluarkan video 'blue'.saya buat fitnah saya kena saman, saya boleh bayar RM100.00 sahaja, saya ingat nak bayar dgn joran Rm3ribu sebagai batter trade.. tp siapa pula nak bayar RM5ribu. Saya ada funder, funder pula menantu Menteri. Apa menantu menteri suruh buat, saya buatlah, asal saya senang."
Blogger haprak ni balas.....dia sindir  kononnya penulis tu pernah raba bontol orang ....


Kah! kah! Depa gaduh sakan kat face book. Dia balas balik :


Dia juga dedahkan ,rupa-rupanya blogger haprak ini kaki balun! :


Aku sengaja sensor gambar tu... Kalau korang nak sangat tengok gambar porno tu, korang carilah sendiri...Hi! Hi! Hi!

Mayat hidup dikurung ...(video)

Posted: 21 Jun 2014 06:04 AM PDT

NILAI - Jabatan Imigresen Negeri Sembilan menyelamatkan seorang remaja lelaki orang kurang upaya (OKU) yang dikurung di sebuah rumah pangsa, di sini semasa operasi memburu pendatang asing tanpa izin (Pati), kira-kira jam 2 pagi tadi.

 Remaja tempatan berusia 15 tahun itu ditemui dalam keadaan tidak terurus, di mana tubuhnya kurus kering seperti mayat, dipercayai akibat kekurangan zat.

 Lebih menyedihkan, remaja malang yang dikurung dalam sebuah bilik tidak bertingkap itu juga dibiarkan bergelumang dalam persekitaran kotor dipenuhi najis dan tanah.Baca beritanya di sini


Kesian : Lionel Messi jadi mangsa peminat rakus!

Posted: 20 Jun 2014 07:00 PM PDT

Kesian sungguh dengan nasib malang yang menimpa bintang bolasepak Argentina ini. Tak semena-mena dia telah menjadi mangsa peminatnya sendiri yang benar-benar rakus!

 Para peminat bola sepak seolah-olah semakin tidak dapat mengawal emosi mereka apabila bersemuka dengannya. Mereka mencubit dan menggigit Messi tanpa ada rasa belas kesihan langsung!

 Beberapa bintang bolasepak dunia seperti Wayne Rooney, Steven Gerrard, Ronaldo, Andrea Pirlo telah turut sama menjadi mangsa kerakusan para peminat masing-masing....

 Ini semua kerana perbuatan seorang chef, Domenico Crolla yang mempunyai restoran di Glasgow.

Dia telah menggunakan bakat yang ada padanya membuat pizza yang berpotretkan bintang-bintang bolasepak dunia yang terkenal. 

 Dia mengambil kesempatan yang tepat pada masanya ketika pertandingan bolasepak dunia FIFA sedang berlangsung.


 Dia menamakan pizzanya itu sebagai 'Pizza Piala Dunia' yang tentunya menarik minat pelanggannya dan juga para peminat bintang-bintang bolasepak yang ternama dunia.

 Harganya? Tentulah mahal sedikit....korang ingat nilai bintang bolasepak dunia tu macam pemain Malaysia ker? Tunggulah Malaysia masuk piala dunia nanti...


 Ada pizza Lionel Messi, Wayne Rooney … Pizza mana korang nak makan?

Tiada ulasan: