Nuffnang

Pengikut

MIMPI SENJA

0
sumber :-

MIMPI SENJA


Mahasiswa ditangkap di Dataran Merdeka

Posted: 15 Apr 2012 09:54 PM PDT

KUALA LUMPUR 16 April: Kumpulan mahasiswa yang berkhemah di Dataran Merdeka menuntut pemansuhan Perbadanana Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) ditangkap penguasa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) pagi tadi.

Tangkapan itu dihebahkan melalui akaun Twitter @occupydataran kira-kira jam 12 tengahari tadi.
Terkini pada jam 12.30 tengahari, tangkapan yang dikatakan dibuat disahkan tidak berlaku oleh kumpulan 'Occupy Dataran' melalui akaun Twitter mereka.

Sebaliknya, mereka mendakwa seorang mahasiswa ditahan seketika dan dikasari oleh DBKL dan dibebaskan tidak lama kemudian.

(Berita lanjut menyusul)
Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=29179

dollah yankee

0
sumber :-

dollah yankee


Yang mana 4 tahun sekali? dan yang mana hari-hari?

Posted: 14 Apr 2012 09:45 PM PDT

Yang mana satu pemimpin yang ikhlas dan yang pura-pura?
Ini menu yang dimakan semasa dan ketika kempen nak memancing undi...4 tahun sekali...

Manakala kalau kita tengok menu yang ini pula...kita percaya yang ini adalah menu hari-hari beliau...menu macam ini lah baru boleh kita kata menu rakyat...

dollah yankee -
Ada gurkah cerita yang Mahathir pula makan roti yang beharga RM53...


~penarik beca

0
sumber :-

~penarik beca


Kalau anda tak pernah tengok syaitan bodoh...

Posted: 15 Apr 2012 08:47 AM PDT


RAKYAT MARHAEN

0
sumber :-

RAKYAT MARHAEN


HAPUSKAN UMNO BN DAHULU, SEBELUM AUKU DAN PTPTN TERHAPUS

Posted: 15 Apr 2012 08:43 PM PDT

 
 
 
 
 
 
Rate This
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan(DPPWP) menyeru seluruh rakyat Malaysia khususnya anak muda untuk bersatu menolak Umno BN pada PRU ke 13, demi menyelamatkan Negara daripada bankrap.
Akhir-akhir ini kita mendengar irama yang seakan sama dari mulut menteri iaitu "Malaysia akan bankrap". Ini menunjukan bahawa analisis Malaysia bankap tahun 2019, akan menjadi kenyataan jika BN menang lagi pada PRU ke 13 disebabkan sekarang ini Negara sudah pun ke arah itu
Rasuah dan penyelewengan harta negara hanya boleh dibendung dengan menjatuhkan Umno BN dalam pilihanraya yang akan datang. Rakyat Malaysia perlu bersatu untuk menumbangkan Umno BN dalam pilihanraya yang akan datang demi memastikan duit dan harta rakyat Malaysia selamat. Bayangkan sekiranya duit yang berbilion yang tiris dan bocor kerana rasuah itu digunakan untuk kegunaan manfaat rakyat, maka  pastinya negara Malaysia lebih maju lagi.

DPPWP begitu yakin dengan anak muda yang celik IT khususnya mahasiswa yang pastinya mahukan Negara Malaysia yang lebih baik pada masa depan. DPPWP turut menyokong usaha yang di buat oleh mahasiswa dalam menolak bentuk kekejaman Umno BN, dan DPPWP bersama dengan mahasiswa dalam usaha memansuhkan PTPTN serta AUKU yang kini menjadi bebanan serta halangan buat mahasiswa.
DPPWP mengajak anak muda untuk hapuskan dahulu Umno Bn pada PRU ke 13 nanti, supaya usaha untuk menghapuskan PTPTN serta AUKU dapat di lakukan dengan mudah bilamana Malaysia di tadbir oleh Pakatan Rakyat kelak.
Disediakan oleh;
 

Kamaruzaman Mohamad

Ketua Pemuda
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan

Eight NGOs join Bersih rally in Miri

Posted: 15 Apr 2012 08:39 PM PDT

Some 200 protesters are expected to join the Bersih 3.0 Miri sit-in rally on April 28.
MIRI: Eight non-governmental organisations (NGOs) will be taking part in a rally in Miri on April 28, 2012 in conjunction with the Bersih 3.0 rally in Kuala Lumpur and simultaneously nationwide.
A Miri Bersih 3.0 committee has been formed to coordinate activities in conjunction with the massive rally to be held in Kuala Lumpur. Environment group Himpunan Hijau will also be holding its rally together with Bersih.
Mark Bujang, chairman of the Miri Bersih 3.0 committee said that they are inviting members of the public who are concerned about the electoral process in this country and also the state of the environment particularly in Miri to join the sit-in rally.
Read More / Baca Lagi >>

Ni Dia Tujuh Wajah Pengkhianat Negara, Bangsa & Agama

Posted: 15 Apr 2012 08:35 PM PDT

Baru-baru ini negara digemparkan dengan pendedahan berani Ahli Parlimen Pokok Sena YB Haji Mahfuz Omar mengenai task force yang diketuai oleh Penasihat Khas Perdana Menteri Datuk Osman Razak dalam misi mereka memberi taraf kerakyatan kepada warga asing bagi membolehkan mereka mengundi dalam pilihan raya umum akan datang.

Disini aku senaraikan nama-nama wanted yang turut sama dalam GERAKAN KHAS untuk menjahanamkan negara ni :

1. DATUK OSMAN RAZAK -Ketua, Penasihat Khas Perdana Menteri(Gambar dalam proses)
Read More / Baca Lagi >>

Negara akan bankrap : Alasan bodoh pemimpin Umno

Posted: 15 Apr 2012 08:35 PM PDT

Kesian!.  Mereka nak menipu, lalu tertipu oleh kebodohan  sendiri !!!
Najib dan pemimpin Umno sanggup menipu rakyat dengan mengatakan,.. Malaysia akan bankrap jika tol dihapuskan,  PTPTN dibatalkan,  dan gaji minima pekerja awam di tingkatkan menjadi RM1,100.  Apa saja perancangan baik PR untuk membantu rakyat, UmnoBn akan tentang dengan memberi berbagai alasan,..TETAPI,…

Read More / Baca Lagi >>

Mengapa masih belum tiba PRU-13...?

Posted: 15 Apr 2012 08:21 PM PDT

"Ramalan bahawa pilihanraya umum ke 13 akan berlaku pada bulan November 2011 sudah berlalu. Ramalan bahawa PRU13 akan berlaku pada Mac 2012 pun berlalu juga nampaknya.

Ramalan terbaru yang sangat popular ketika ini ialah awal bulan Jun tahun ini. Hampir kesemua PRU di negara ini diadakan ketika cuti penggal sekolah kerana sebahagian besar tempat mengundi dan mengira undi adalah di sekolah, jadi rutin persekolahan tidak terganggu sewaktu cuti. 

Read More / Baca Lagi >>

Rosmah layak jadi menteri penuh ganti Shahrizat?

Posted: 15 Apr 2012 08:18 PM PDT

anaabdullah

"Baru baru ini kebanyakan rakyat Malaysia sebuk bercakap pasal bilakah tarikh piliharaya PRU 13.Tapi dua tiga hari ini kebanyakan kita duduk bercakap pasal siapakah calon yang bakal bertanding sebagai ahli parlimen dan Ahli dewan undangan  negeri (ADUN) ditempat masing masing.

Umno/BN nampaknya  mendahului mana mana parti membariskan calon yang akan bertanding pada PRU 13 yang mana pada ana  akan diadakan pada  23 JUN 2012 depan.

Read More / Baca Lagi >>

Task Force: Dakwa dan Lucut Taraf Kerakyatan Mereka yang Terlibat

Posted: 15 Apr 2012 08:16 PM PDT

Oleh: Tok Janggut
Menjelang PRU13 isu pengundi hantu menjelma kembali. Kini bukan pengundi sahaja kerana pengundi sebelum ini hanya melibatkan rakyat tempatan. Apa yang dibimbangi sekarang ialah masalah negara yang lebih besar iaitu kebanjiran pengundi-pengundi rakyat asing yang didaftarkan oleh pihak tertentu dengan arahan pemerintah.

Task Force merupakan sebuah agensi haram yang berfungsi semata-mata untuk mendaftarkan rakyat asing yang bekerja di negara ini sebagai pengundi. Mereka ini diberikan mykad dengan syarat mesti mengundi UMNO/BN dalam PRU13 akan datang. Penglibatan jabatan kerajaan tertentu dan pegawai tertinggi kerajaan tertentu atas arahan Pejabat Perdana Menteri, jika berita ini benar , ianya adalah suatu malapetaka buat rakyat Malaysia dan juga negara ini.

Read More / Baca Lagi >>

Anak Muda Yang Macamana Yang Masih Sokong Umno?

Posted: 15 Apr 2012 08:15 PM PDT

Oleh: Tok Janggut
Bertempik sakanlah di Najib pada majlis "Waris Malaya" di Shah Alam Sabtu (14 April) lalu dengan penuh semangat dan penuh yakin bahawa anak-anak muda kini sudah mula menyokong UMNO kembali dan peluang untuk menawan Selangor akan menjadi kenyataan pada PRU13 kelak, katanya.

Tetapi beliau tidak pula menyatakan anak muda yang bagaimana yang dikatakan masih menyokong UMNO itu? Yang jelasnya ialah anak-anak muda yang tak solat, kaki ragut, mat-mat rempit, kaki dadah, kaki botol, kaki curi motor, kaki lahirkan anak luar nikah dan kaki pil kuda.

Read More / Baca Lagi >>

PRU13 : Perkasakan Polling Agent

Posted: 15 Apr 2012 08:04 PM PDT

harun writes "Mendepani dan seterusnya menguasai isu-isu adalah di antara perkara pokok yang perlu ditangani dengan berkesan oleh parti-parti dalam Pakatan Rakyat untuk menghadapi PRU13 ini. Namun dalam senario politik semasa hari ini, dengan wujudnya fenomena pertambahan pengundi yang dilihat agak luar biasa, isu yang berkaitan secara langsung dengan pengundi-pengundi baru ini turut menjadi factor penentu untuk sesuatu parti meraih kemenangan.

Ini tentunya bukan sekadar penguasaan minda para pengundi baru itu sahaja, malah isu-isu keabsahan pengundi baru itu sebagai pengundi yang sah perlu juga diberi perhatian.

Read More / Baca Lagi >>

BN kekal berkuasa, tanah Melayu tergadai

Posted: 15 Apr 2012 08:01 PM PDT

Oleh TOK JANGGUT
UMNO seolah-olah sudah kehabisan modal untuk menarik sokong orang Melayu supaya menyokong mereka dalam PRU13 kelak. Berbagai isu direkacipta antanya ialah jika orang Melayu menyokong Pakatan Rakyat, maka kuasa orang Melayu akan hilang.Apakah Umno sudah lupa bahawa kuasa orang Melayu sebenarnya sudah lama hilang?

Sebahagian besar tanah rizab Melayu sudah hilang dan menjadi hak milik bangsa asing. Angkara siapa ini? MCA dan Gerakan begitu berani menghina hak orang Melayu dan menghina syariat Allah dan Umno kecut perut sehingga tidak berani menegur sahabatnya itu, angkara siapa ini? Angkara Pakatan Rakyat?
Read More / Baca Lagi >>

Kerana Fikirkan Kekalahan,Umno Tidak Ghairah Cari Calon MB

Posted: 15 Apr 2012 08:00 PM PDT

Oleh Mohd Sayuti Omar
Ghalibnya menjelang pilihan raya umum UBN sudah mengira-ngira siapakah tokoh atau orang bakal dilantik menjadi MB atau Ketua Menteri. Lobi melobi untuk menjadi MB juga biasanya sudah kencang sebelum parlimen dibubarkan. Kerana sebaik parlimen dibubarkan Umno akan mengatur calon-calonnya, terutamnya orang yang akan menjadi Menteri Besar.
Memilih tokoh MB atau KM yang tepat dan berkelayakan penting untuk kemajuan negeri dan kesenimbungan kuasa.

Seperti mana Umno Kelantan telah mengatur awal-awal untuk meletakan Awang Adek Hussein sebagai calon MB Kelantan pada pilihan raya 2008. Pengerusi Umno Kelantan ketika itu Annuar Musa telah mengumumkan awal-awal nama Awang Adek semasa himpunan Anak-anak Kelantan di Bukit Jalil. Tetapi tindakan mengatur calon seperti itu tidak berlaku untuk kali ini. Kenapa?

Bukan saja untuk Kelantan tetapi di negeri-negeri lain juga. Kenapa? Jawabannya Umno tidak ghairah untuk bebuat begitu kerana lebih memikirkan apakah untung nasibnya dalam pilihan raya akan datang. Umno sendiri masih menggeletar dan cemas rimas apakah UBN akan masih kekal menjadi kerajaan ataupun akan tumbang bertukar menjadi pembangkang.
Read More / Baca Lagi >>

Membodek atas nama universiti

Posted: 15 Apr 2012 07:59 PM PDT

Oleh Amni jagat
Cakap tak serupa bikin. Begitulah boleh ditempelak pihak Universiti Tun Hussein Onn Malaysia.Baru-baru ini berlaku kes membabitkan kredibiliti sebuah universiti dalam mengurus tadbir pelajarnya dengan sempurna.

Terbaru, tiga pelajar di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) akan didakwa oleh 'mahkamah universiti' berkenaan ekoran penyebaran video bantahan terhadap sebuah program yang dianjurkan oleh universiti.
Read More / Baca Lagi >>

Bagaimana hendak kambus bangkai sekawan lembu?

Posted: 15 Apr 2012 07:58 PM PDT

Oleh Mohd Rashidi Hassan
KARIER politik Ketua Wanita Umno, Dato' Seri Shahrizat Abdul Jalil sepatutnya sudah berakhir dengan skandal lembu NFC yang menyebabkan kerugian wang rakyat sebanyak RM250 juta. Tetapi beliau diselamatkan Presiden Umno, Dato' Seri Mohd Najib Razak.

Tindakan Najib menyelamatkan Shahrizat, menyebabkan ada kalangan pemimpin Umno di peringkat Majlis Tertinggi, negeri, bahagian, malah dari kalangan Pergerakan Wanita Umno terutamanya, terpingga-pingga dibuatnya.Read More / Baca Lagi >>

Kelantan di mata rakyat

Posted: 15 Apr 2012 07:43 PM PDT

Penulis juga berkongsi pandangan dan pengalaman beberapa individu lain mengenai Negeri Cik Siti Wan Kembang.
Kelantan bukan negeri yang mundur walaupun keadaan di sana tidak secantik negeri-negeri di pantai barat Malaysia.
Demikian mesej yang dikirim oleh Izan Ali, seorang penulis yang berasal dari Malim Nawar, Perak dan kini bekerja di sebuah syarikat penerbitan swasta di Kepong.
"Terdapat enam laluan bagi kereta di jalan raya utama. Maknanya, jalan raya di Kelantan setanding apa yang ada di pantai barat," kata novelis itu yang ke Kelantan tahun lalu dan tinggal di rumah kawannya.
Reaksi yang diberikan Izan adalah berikutan paparan saya di Facebook di mana saya meminta rakan-rakan dari luar Kelantan yang pernah pergi ke negeri itu supaya berkongsi pandangan berdasarkan pengalaman sendiri.
Read More / Baca Lagi >>

Baloikah KJ jadi berani di sisi Najib?

Posted: 15 Apr 2012 07:41 PM PDT

Shahbudin Husin
Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin seakan mahu menunjukkan sikap beraninya apabila bersedia menyahut dua cabaran berdebat sekaligus. Pertama, beliau akan berdebat dengan Pengerusi Bersih 2.0, S Ambiga mengenai pembaharuan sistem pilihanraya pada 25 April ini di Sime Darby Convention Centre yang akan dikendalikan oleh akhbar Malay Mail. Debat ini penting kerana ia mungkin mempengaruhi kehadiran Himpunan Bersih 3.0 yang hanya diadakan tiga hari selepas itu.
Kedua, KJ juga sedia berdebat dengan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berhubung isu tabung pinjaman pendidikan PTPTN yang dijadualkan pada 3 Mei depan. Sehingga ini belum ada penganjur tetapi akhbar Sinar Harian bersedia menjadi penganjurnya.
Read More / Baca Lagi >>

Hishammuddin: New law won’t limit police powers

Posted: 15 Apr 2012 07:40 PM PDT

The home minister also supported a move to set up a Royal Commission of Inquiry to investigate the claim that several opposition leaders had shown lack of respect towards the king.
KLUANG: The new bill to replace the Internal Security Act (ISA) will not limit the power of police to ensure security and public order, Home Minister Hishammuddin Tun Hussein said.
He said police were satisfied with the new law and confident they would be able to discharge their duties well.
"The new bill would not have been tabled if police as the 'end user', who ensure the security of the country, are not comfortable with it.
"So I'm giving an assurance today that the police are satisfied with the bill which will be tabled (for a second reading) by Prime Minister Najib Tun Razak tomorrow," he told reporters after addressing the Sembrong Umno in conjunction with the division's meeting at Felda Ulu Penggeli, here today.
Read More / Baca Lagi >>

MCA lacks of confidence in Penang?

Posted: 15 Apr 2012 07:38 PM PDT

A. Kadir Jasin
In the April 4 posting, in which I quoted my Other Thots column in the Malaysian Business magazine, I suggested, among other things, that MCA president Dr Chua Soi Lek should challenge Penang Chief Minister Lim Guan Eng.I contended that Dr Chua must be brave enough to launch his own Tanjong Project to regain the state for the MCA and BN. The DAP implemented three Tanjong Projects before finally capturing Penang in 2008.
Many might have forgotten that the MCA ruled Penang with the help of Umno from 1957 until it was defeated by Gerakan in 1969. Gerakan joined the Barisan Nasional and ruled Penang with the help of Umno, the MCA and MIC for 39 years before it was defeated by the DAP with the help of PKR and PAS in 2008. So could the DAP be ruling Penang for the next 30 years or more?
Read More / Baca Lagi >>

Polis Sarawak perlu 1,000 anggota tambahan hadapi PRU 13

Posted: 15 Apr 2012 07:33 PM PDT

Pesuruhjaya Polis Sarawak Datuk Sani Acryl Abdullah Sani berkata beliau ingin menempatkan tenaga tambahan di setiap daerah mengundi dari Lundu ke Lawas yang melibatkan 31 kawasan parlimen.
SIBU:  Walau sudah bersedia, polis Sarawak memerlukan  sekurang-kurangnya 1,000 pegawai dan anggota tambahan untuk memperkemaskan lagi persiapan menghadapi pilihan raya umum ke 13.
Pesuruhjaya Polis Sarawak Datuk Sani Acryl Abdullah Sani berkata beliau ingin menempatkan tenaga tambahan di setiap daerah mengundi dari Lundu ke Lawas yang melibatkan 31 kawasan parlimen.
"Kami akan buat persiapan mengikut keperluan dan keadaan.
"Kami ada prosedur, perancangan dan strategi dari aspek keselamatan yang merupakan tanggungjawab utama kami," katanya kepada pemberita selepas merasmikan perlumbaan basikal bukit dari balai polis baru Sungai Merah di sini, hari ini.
Read More / Baca Lagi >>

Format debat diuruskan penganjur

Posted: 15 Apr 2012 07:32 PM PDT


Sinar Harian sedia jadi tuan rumah
SHAH ALAM - Format debat isu Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) antara Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin dan Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli diserahkan kepada penganjur, Sinar Harian.

Bagaimanapun, Mohd Rafizi memaklumkan pihaknya mengesyorkan format Presiden Amerika Syarikat iaitu 15 minit diberikan kepada dua-dua pendebat untuk memberikan hujah, diikuti sesi soal jawab antara mereka dan soal jawab bersama panel.

Read More / Baca Lagi >>

Wakil Pakatan tegaskan pembaharuan sebelum PRU

Posted: 15 Apr 2012 07:29 PM PDT

Anggota parlimen Rasah Anthony Loke hari ini mempertahankan tiga wakil Pakatan Rakyat yang dipersalahkan kerana didakwa tidak cukup menekankan supaya penambahbaikan sistem pilihan raya dilakukan sebelum pilihan raya umum ke-13 dalam jawatankuasa khas parlimen (PSC) bagi meneliti perkara itu.
Read More / Baca Lagi >>

Nervous Dr M tells Najib to hold GE-13 "NOW" before Umno burns all its chances

Posted: 15 Apr 2012 07:26 PM PDT

Nervous Dr M tells Najib to hold GE-13 "NOW" before Umno burns all its chancesFearing Prime Minister Najib Razak might pull another major U-turn, former premier Mahathir Mohamad has rushed to assure that holding the 13th general election as early as possible - "even now" - was the right decision, as instances of tension and citizens' discontent flare up in the country.
"Mahathir is now feeling very nervous, even panicky I would say. It is clear the tide won't turn.There is no salvation for Umno-BN and the longer Najib procrastinates, the better the chances for the Opposition to win,"PKR vice president Chua Jui Meng told Malaysia Chronicle..
Taking care to praise Najib, who has been slammed for ineptness and poor judgement, Mahathir who had previously said it was alright to delay until the very last day - which would be in March 2013 - now changed his tune as it became clear that the longer Najib sat on the decision, the more difficult it would be for their coalition to win.
"I think it won't be too long into the future because there isn't much time left; we only have until middle of next year. If we think we can win, we can call the election," Mahathir told reporters on Sunday.
Read More / Baca Lagi >>

Hadi: Isu hina raja helah BN 'kubur' isu penting...!!!! raja-raja jadi mangsa politik sempit UMNO/PERKASA..!!!

Posted: 15 Apr 2012 07:25 PM PDT


Hadi: Isu hina raja helah 'kubur' isu penting
ALOR SETAR - Pas menyifatkan dakwaan kononnya pemimpin pembangkang menghina Raja-raja Melayu sebagai helah menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) bagi menenggelamkan isu yang lebih penting yang dibangkitkan pemimpin Pakatan Rakyat (PR) sebelum ini.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, isu terbabit sengaja ditimbulkan di saat PRU13 semakin hampir bagi menutup isu sebenar.

"Saya anggap itu berita PRU13. Isu ini sengaja dibangkitkan untuk menutup isu sebenar yang kita bangkitkan, antaranya pendedahan kewujudan 'task force' memberi kerakyatan kepada warga asing dan penipuan dalam proses mengundi," katanya selepas mengadakan perjumpaan dengan Badan Perhubungan Pas Negeri Kedah, di Kompleks Pas Kedah di sini sempena lawatan kerja sehari ke Kedah, semalam.
Read More / Baca Lagi >>

Nazri Aziz sudah bau UBN akan kalah

Posted: 15 Apr 2012 07:23 PM PDT

Itu menteri suka cakap lepas dan menggunakan bahasa pasar yang kesat, Nazri Aziz berkata dia sudah lama berkhidmat. Sudah jadi menteri selama 13 tahun, timbalan selama lima tahun. Dia kini juga sudah berusia kurang dua tahun untuk jadi 60 tahun. Katanya dia sudah lama mahu lepas jawatan tetapi dihalang oleh pimpinan bahagiannya. Iya ke?

Dalam perkiraan Murai bukan payah sangat kalau nak lepas jawatan atau tidak nak pegang jawatan. Lepas sahaja, berlambak orang yang sedang menanti untuk memegang jawatan. Orang sanggup bertumbuk dan bertampar lagi kerana jawatan. Rasuah tak payah ceritalah, kalau dalam Umno rasuah kerana nak jawatan macam mat rempit naik motor laju, berlambak-lambak. Berlana kok na.
Read More / Baca Lagi >>

Anwar minta anggota PR tidak komen soal kerusi

Posted: 15 Apr 2012 07:15 PM PDT


Anwar Ibrahim
KUALA TERENGGANU - Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) diingatkan tidak memberi sebarang komen berkait dengan pembahagian kerusi antara gabungan perikatan itu sebelum pembahagian kerusi dimuktamadkan.
Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, ia amat penting bagi memastikan tidak berlaku salah faham dalam sebarang komen yang dikeluarkan memandangkan proses pembahagian kerusi antara parti masih lagi berjalan.
Menurutnya, langkah terbaik adalah tidak memberikan sebarang ulasan sehingga keputusan penuh soal pengagihan kerusi dibuat.
Read More / Baca Lagi >>

Hukum Perhimpunan BERSIH - Ustaz Azhar Idrus

Posted: 15 Apr 2012 07:03 PM PDT


BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT