Jumaat, 10 Ogos 2012

PENYAPU SIAL

PENYAPU SIAL


lembu betina flip flop akhirnya akui tahu projek NFC dikendali jantan lembunya...!!!!

Posted: 10 Aug 2012 09:06 AM PDT

Akhirnya  lembu betina Shahrizat Jalil  mengaku hari ini bahawa beliau tahu tentang projek Pusat Fidlot Nasional (NFC) yang dipengerusikan oleh laki jantannya.

Isnin lalu, bekas Menteri Pembangunan Wanita dan Masyarakat itu beriya-iya menafikan beliau tidak tahu menahu tentang projek tersebut, malah mengatakan tidak menjaga urusan kerja suaminya.Ini bukan betina mithali namanya  sampai tak tau jaga urusan suami .

“Saya dapat tahu tentang NFC melalui suami dan media,” kata Shahrizat.

“Dalam tahun 2006 hingga 2007, suami saya minta anak-anak pulang dari luar negara untuk bantu urus projek,” katanya.
“Bila suami beritahu dia nak anak-anak bantu bina ladang, masa itu baru saya tahu tentang projek NFC,” jelas Sahrizat lagi.

Beliau juga beberapa kali mengelak menjawab soalan peguam pembela, Ranjit Singh.

“Jika keluarga menteri dapat keuntungan dari projek kerajaan, adakah menteri itu juga akan dapat untung?” soal Ranjit.

Shahrizat bagaimanapun enggan menjawab soalan tersebut.

Mahkamah keluh kesah (orang Umnolah yang gelisah) bila lembu betina ini  bagi keterangan dia tak tahu anak dia kerja apa walaupun kerja dengan suaminya..

Nampaknya keluarga  lembu  itu cukup berahsia, dia tak tahu suaminya kerja apa, anaknya kerja apa dan suaminya juga mungkin tak tahu dia Menteri,..lembu mana agaknya dia nak tipu agaknya ....hakim lembu agaknya...kah kah kah....

Ternyata lembu betina  ini  cakap terlalu berhati-hati sampai terjerat sendiri…Cakap saja terus terang apa yang dia tau! Tak payah nak reka-reka.



hei pak menteri di dunia kamu boleh lari akhirat belum tentu lagi...!!! ....menteri yang rogol amah lepas....Blogger pro PKR kena penjara 3 bulan.....!!!

Posted: 10 Aug 2012 08:38 AM PDT

Blogger Amizudin Mamat hari ini dijatuhi hukuman penjara tiga bulan oleh Mahkamah Tinggi di Kuala Lumpur selepas dia didapati bersalah menghina mahkamah apabila menerbitkan 11 lagi artikel memfitnah Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Hakim Datin Zabariah Mohd Yusof semasa menyampaikan keputusan itu berkata Amizudin telah melanggar perintah mahkamah yang melarangnya daripada terus menerbitkan artikel memfitnah mengenai Rais dalam laman blognya.

"Ini satu kes penghinaan yang serius, mahkamah kenakan perintah custodial selama tiga bulan penjara, berkuatkuasa hari ini," katanya.

Beliau berkata jika dilihat keseluruhan kes itu, penghinaan yang dilakukan Amizudin bukan sekali berlaku, tetapi beberapa kali dan ia bukan satu perkataan yang boleh diterima.

"Saya nak baca perkataan itu pun, tidak tergamak," katanya.

Selepas Zabariah membacakan keputusannya, Amizudin yang berada di luar kandang tertuduh bangun dan berkata: "Saya mengaku saya silap, saya memohon maaf, saya tidak faham."

Zabariah berkata jika tidak faham mengenai perintah mahkamah, Amizudin sepatutnya bertanyakan kepada peguamnya terutama apabila membabitkan kes pelanggaran perintah mahkamah.

Selesai prosiding, Amizudin yang kelihatan sedikit terkejut dengan keputusan mahkamah itu memeluk peguamnya Ahmad Nizam Hamid dan dia kemudiannya dibawa masuk ke dalam kamar mahkamah untuk urusan ke penjara.

Pada 21 November tahun lepas, Rais, 70, diberi kebenaran untuk memulakan prosiding pemenjaraan terhadap Amizudin berhubung dengan saman yang difailkan olehnya.

Pada 19 Julai tahun lepas, Rais memenangi saman beliau dan blogger itu diperintahkan oleh Mahkamah Tinggi membayar RM300,000 sebagai ganti rugi dan RM100,000 sebagai kos kepada menteri itu.

Rais memfailkan saman itu pada 31 Jan, 2011, terhadap Amizudin, 42, yang merupakan anggota jawatankuasa Pemuda PKR, bagi memfitnah berhubung artikel yang diterbitkan dalam laman blog blogger itu, sharpshooterblogger.blogspot.com, pada atau sekitar 28 Dis, 2010.

Terdahulu, Ahmad Nizam dalam rayuan bagi hukuman ringan memohon mahkamah supaya tidak mengenakan hukuman penjara ke atas anak guamnya dengan mengambil kira bahawa Amizudin telah memohon maaf atas kesalahannya.

Bagaimanapun peguam Datuk Seri Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Rais berhujah bahawa artikel yang dikeluarkan itu bukan sekali tetapi 11 kali.

"Kalau buat sekali, kita mungkin anggap dia tersilap, ini 11 kali, dalam membuat rencana penghinaan itu, contemnor (seseorang yang telah melakukan penghinaan mahkamah) juga telah tulis dengan jelas bahawa dia sedar ada perintah mahkamah yang melarang dia daripada tulis sedemikian."

Muhammad Shafee memohon supaya mahkamah mengenakan hukuman penjara ke atas Amizudin sebagai pengajaran kepadanya dan juga kepada bakal pesalah yang lain.

Bernama

 

penyapu sial

 

Teringat ceramah Rais Yatim semasa beliau dalam Semagat 46 bersama Angkatan Perpaduan Ummah undang undang Malaysia umpama sarang labah labah gagak langar terlepas nyamuk langgar tersangkut.

Lebih kurang kes Rafizi jgk,yg di  report terlepas...yg mereport masuk jail... undang2 rimba..

    Tolak hudud....UMNO yang jadi barua kafir harbi....haram mengundinya....bukannya DAP....!!!!

    Posted: 10 Aug 2012 08:22 AM PDT

     

    Jika DAP yang menolak hudud boleh dikatakan kafir harbi, bagaimana dengan Umno dan MCA yang juga menolak hudud.

    (MCA membuat demonstrasi di depan pejabat PAS membantah Hudud)

    Persoalan ini dibangkitkan  ekoran laporan muka depan akhbar Umno, Utusan Malaysia yang mendakwa haram undi DAP.

    Sehubungan itu, kita  meminta Majlis Fatwa buat keputusan apakah benar fatwa Pengasas Pondok Genting yang sekian lama menjadi alat Umno itu.

    Penolakan MCA terhadap hukum hudud dapat dilihat secara terang-terangan, selain turut disokong Umno sendiri yang mengaku beragama Islam.

    (Penolakan Najib terhadap hudud...Berita ini hanya disiarkan dalam akhbar MCA)

    Perdana Menteri, Najib Razak sendiri pernah mengeluarkan kenyataan menolak hukum hudud.

    Kita kena sedar, bukan DAP sahaja tolak hudud, tapi MCA juga berbuat demikian secara terang-terangan. Malah, Najib sendiri pernah mengatakan bahawa beliau tidak akan melaksanakan hudu selagi menjadi perdana menteri,

    Justeru itu , semua pihak perlu melihat keseluruhan aspek, tanpa mengeluarkan sebarang kenyataan yang berat-sebelah dan hanya untuk memuaskan hati pihak berkepentingan.

    Ini  sebagai mengulas kenyataan Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa'amah, dalam akhbar Umno, Utusan Malaysia yang mengatakan haram bagi umat Islam mengundi DAP, baru-baru ini.

    Mana-mana hukum yang dikeluarkan perlu bersandarkan syarak dengan dalil-dalil dan nas yang betul, bukan boleh dikeluarkan sewenangnya dengan bersandarkan perasaan.

    Sehubungan itu,Majlis Fatwa Kebangsaan  di gesa segera mengeluarkan fatwa berhubung kenyataan tersebut, lebih-lebih lagi kenyataan yang melabelkan DAP sebagai 'kafir harbi'.

    Ini kerana, kenyataan itu merupakan satu perkara yang begitu besar kerana dihalalkan darah mereka, harta mereka yang disifatkannya boleh menimbulkan suasana tidak aman di dalam negara berbilang kaum dan agama ini.

    Justeru, kita minta Majlis Fatwa segera melihat perkara ini secara serius dan menyegerakan fatwa bagi mengelakkan berlkunya sebarang kerosakan di negara ini..

    tua kutuk mahafiraun kambing hitamkan Pak Lah untuk tutup kemaluan sendiri....!!!!

    Posted: 10 Aug 2012 07:49 AM PDT

    Di sebalik spekulasi bahawa Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan dipanggil dalam waktu terdekat,  Mahathir Mohamad  yang makin nyanyuk menegaskan, kekurangan besar yang sedang dilalui Najib Tun Razak selaku Perdana Menteri ialah beliau mewarisi sebuah kerajaan yang lemah.

    "Masalah di sini bukan Najib... beliau pemimpin sebuah kerajaan yang lemah," kata Dr Mahathir yang menyandang jawatan Perdana Menteri selama 22 tahun sebelum bersara pada Oktober 2003. - Sinarharian.

    Tak habih-habih Dr. Mahathir ni nak kondem PakLah. Memanglah tak dinafikan sebagai Perdana Menteri PakLah memang lemah, bukan setakat lemah malah digambarkan PakLah suka tidur.

    Tapi bela Najib dengan kata dia mewarisi kerajaan yang lemah dari PakLah sangat tak tepat pasai PakLah pun sebenarnya mewarisi kerajaan yang memang dah lemah. Kelemahan PakLah dia tak berjaya kuatkan kerajaan yang lemah yang dia warisi tu.

    Kerajaan yang lemah tu PakLah warisi tak lain tak bukan dari Mahathir si tua nyanyuk bangsat  itu sendiri.

    Kita  yakin semua orang yang celik politik setuju yang Mahathir  apanama  'terpaksa' lepaskan jawatan dia kepada PakLah pasai dia yakin kalau dia masih lagi jadi PM sampai ke PRU11 Umno BN mungkin akan kalah teruk .

    Masa tu kebencian rakyat kepada Mahathir  si tua kutuk ini cukup memuncak sampai   beliau  digelar MahaFiraun, satu perlambangan yang cukup teruk untuk seorang ketua negara dari pandangan Islam.

     


    Kalau betul Dr. Mahathir umumkan dia nak letak jawatan pada Jun 2002 tu pasai dia memang "dah lama dah" nak bersara dia takkan berlagak macam dia masih lagi PM walaupun dah lepaskan jawatan tu kepada PakLah, terutama sekali selepas kemenangan besar Umno BN pada PRU11.

    Dan antara faktor keputusan PRU12 jadi paling teruk untuk Umno BN hasil kerja  jahat Mahathir sendiri yang kritik kepimpinan PakLah dan ramai ahli dan penyokong yang tak undi calon Umno pasai terpengaruh dengan kritikan si tua bangsat ini  

    Antara sebab utama Mahathir kritik PakLah gila-gila pasai   ialah banyak 'legasi' Mahathir yang PakLah cantas termasuk Jambatan Bengkok yang cukup menjolok mata. Termasuk juga mungkin pasai PakLah berjaya 'cantas' Mukhriz melalui menantu dia Khairy Jamaluddin.

    Jadinya sangat tak kena Mahathir nak salahkan PakLah saja. Patutnya dia salahkan diri dia sendiri lebih dari dia salahkan PakLah.

    Nampaknya Mahathir bukan saja salahkan PakLah tapi dia juga dah siap-siap sediakan alasan untuk digunakan kalau betul Umno BN tumbang pada PRU13 nanti. Moga-moga 'ramalan'   si tua kutuk  tu jadi kenyataan... Hahaha...

    UMNO dan PERKASA dah patut kena dulu.....!!!.....Ambil tindakan kepada mereka yang hina agama, raja dan negara, elakkan rusuhan kaum, kata katak pundek anak pak ali

    Posted: 10 Aug 2012 03:37 AM PDT

    ko pun dah patut kena wahai raja katak....hulur keris nak buat rusuhan dan menumpahkan darah ...apa barang bro...????

    Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali berkata, kerajaan harus tegas dalam mengambil tindakan kepada mereka yang menghina agama, raja dan negara dan bukan hanya membiarkan mereka terlepas dengan permohonan maaf kerana khuatir jika dibiarkan secara berterusan, amalan ini akan mengundang rusuhan kaum.

    Menurutnya, Perkasa tidak mahu kejadian kacau bilau dan rusuhan kaum berlaku hanya kerana orang semakin berani menyentuh isu-isu agama, raja dan negara.

    Menurut ahli parlimen Pasir Mas itu lagi, kes terbaru apabila wakil rakyat DAP, M Manoharan mengkritik pemain badminton nombor satu negara, Datuk Lee Chong Wei, tetapi dibiarkan begitu sahaja selepas membuat permohonan maaf.
    “Beliau perlekehkan kaum Cina Malaysia dan mengangkat orang Cina dari Tanah Besar China dengan menyebut Cina dari China lebih moden berbanding Cina Malaysia.

    “Sejak kes Namewee menghina lagu ‘Negaraku’ menerusi video terbitannya sendiri pada Ogos 2007 sehingga sekarang sudah banyak perbuatan biadap,hasutan dan jelas langgar undang-undang dilepaskan begitu sahaja selepas mereka membuat ‘permohonan maaf’ “ kata Ibrahim dalam kenyataan media yang dikirim kepada The Malaysian Insider sebentar tadi.

    “Muktahir ini, kes seorang guru di Johor, Ku Lee Yee yang mengedarkan kepada muridnya, nota pelajaran yang mengandungi karikatur sahabat Rasullulah SAW dengan berwajah khinzir dan sahabat baginda yang lain-lain dengan karikatur yang cukup menghinakan, biadap, lepas begitu sahaja hanya dengan sekadar mohon maaf dan menyesali perbuatannya?

    “Adakah beliau benar2 ingin mohon maaf dan menyesali perbuatannya atau kerana takut dikenakan tindakan?” kata Ibrahim lagi.

    Katanya, kerajaan haruslah tegas dalam mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang menyentuh isu-isu sensitif ini jika mahu mengekalkan keyakinan dari majoriti rakyat.

    “Jika begitu mudah meminta maaf, maka tidak perlu lagilah diadakan mahkamah.” kata Ibrahim.

     

     

    penyapu sial

     

     

    binatang pundek nie dah patut kena dulu....wahai  katak  pukiamk anak pak ali....!!!!

    bapak syaitan 1 malaysia....ni pun dah patut kena....tak gitu katak  anak pak ali......!!!

    bangsat bangsat  geng kamu  berahim katak....buat provokasi....apa barang bro....????

    Selepas GE 13, Kita akan bertindak macam kilat untuk charge semua hina agama and bangsa and  kroni kroni korup Tunggu masa !

    fitnah buta tuli amalan politik longkang pecacai UMNO....!!!!

    Posted: 10 Aug 2012 03:13 AM PDT

     

    Kerana menganggap minda orang Melayu masih di takok lama seperti benak mereka, para pecacai UMNO dan pelampau kaum di alam maya internet semakin ghairah melempar batu sembunyi tangan terhadap DAP dan Pakatan Rakyat.

    Seperti memijak agama dan membuang adab sopan Melayu, golongan pelampau ini sudah tidak kenal etika kewartawanan, apatah lagi politik yang bermoral, dalam usaha jijik mereka untuk membangkitkan kemarahan orang Melayu terhadap kaum lain.

    Bukti-buktinya jelas dengan tulisan yang amat berbahaya dan bersifat menghasut yang mereka paparkan di alam internet. Antaranya:.

    1. medan-info-kita.blogspot.com
      Tuduhan ini memetik ucapan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru, Zulkifli Nordin, (bekas ahli PKR yang kini bersama dengan pertubuhan perkauman Perkasa) yang memfitnah Lim Kit Siang melalui putar-belit kenyataan daripada laporan Kertas Putih Majlis Gerakan Negara (MAGERAN) berhubung rusuhan 13 Mei 1969..

    2. parpukari.blogspot.com
      Juga memetik dari sumber yang sama iaitu MAGERAN dengan diputar-belit juga serta ditambah sedikit tentang sejarah penubuhan DAP yang turut dipalsukan hakikat sebenar..

    3. Peraktoday.com
      Juga memetik dari sumber MAGERAN dengan tokok-tambah yang jelas bohong.

    4. kerajaanrakyat.blogspot.com
      Laman ini menggunakan rencana, olahannya jelas sebagai satu karangan fiksyen dengan copy and paste gambar serta kenyataan-kenyataan umum dari pihak yang tidak diketahui siapa, di mana, bila dan bukti kewujudan kenyataan ini.

    Tukang fitnah berkokok bohong, yang tiada diadakan, yang ada ditiadakan

    Kebebasan bersuara amat kita raikan, ia mesti bersifat terbuka dan adil secara saksama. Namun bagi mereka yang bekerja semata-mata kerana kebencian dan diupah, maka kebebasan itu tiada ada ertinya lagi. Apatah lagi mereka-mereka ini tiada asas politik moral atau dan tiada kefahaman kepada demokrasi sejagat, telah menggunakan kebebasan ini untuk memfitnah dan menipu.

    Jika kita lihat dakwaan yang kononnya disertakan bukti dari MAGERAN, rupa-rupanya bukti itu juga adalah satu dakwaan. Maksudnya sebagai contoh, “saya mendakwa saya ada bukti”. Ini cukup melucukan kerana dakwaan ada bukti itu hanya dakwaan perkataan sedangkan dokumen asli laporan MAGERAN itu sendiri tidak dipaparkan dan diterbitkan kepada umum.

    Maknanya para pecacai ini menganggap tidak ada orang Melayu khususnya yang akan baca laporan penuh Kertas Putih dan akan percaya kepada apa sahaja fitnah yang mereka cipta. Begitu rendah sekali pandangan mereka kepada kaum sendiri.

    Jika ikut dakwaan mereka, tragedi 13 Mei ini adalah satu kes besar yang melibatkan keselamatan negara tetapi peliknya bukti dokumen pun tidak disertakan kecuali dipetik sana-sini untuk menghalalkan fitnah mereka.

    Kita ingin menasihatkan puak-puak ini supaya bersikap berani kerana benar seperti pakar ekonomi PKR, Rafizi Ramli, yang mendedahkan skandal lembu dan kondo NFC yang bukan sekadar mendakwa berlaku penyelewangan tetapi juga menyediakan bukti-bukti lengkap.

    Inilah contoh politik yang betul dan perjuangan yang ikhlas. Tapi malang di Malaysia, pihak yang mendedahkan kemungkaran dan mengemukakan bukti pula yang kena dakwa.

    Memang sifat tukang fitnah sukar diubah. Mungkin itu sudah darah daging mereka. Namun, bagi pembaca dan penonton, terutamanya orang Melayu, di sinilah pentingnya amalan Islam dan budaya Melayu, yakni berhati-hati dan sentiasa was-was dengan berita dan laporan yang disangsikan.

    Sepatutnya perlu diselidik dahulu apabila menerima tulisan dan catatan para pecacai UMNO, khususnya dengan memastikan bahawa dalam apa-apa kenyataan (dan fitnah) mereka mestilah:

    • Ada bukti, dokumen, surat, laporan penuh yang sahih dan tidak dipertikaikan;
    • Siapa dan apa serta kelayakan orang yang membuat tuduhan;
    • Siapa dan apa serta bagaimana orang yang kena tuduh;
    • Tempat, tarikh, waktu dan bila tuduhan dibuat serta dikatakan berlaku; dan
    • Apa jenis rekod dan dokumentasi yang mewajarkan tuduhan dibuat.

    Jika tidak ada semua itu, ia hanya bererti pecacai UMNO tersebut cuma mampu berkokok bohong. Seperti perbuatan rejim Nazi pada 1930-an dan 40-an dahulu, mereka telah mencipta pelbagai fitnah untuk menyemarakkan rasa benci kaum kulit putih Jerman kepada kaum-kaum lain dianggap bertaraf rendah atau sesetengahnya dianggap sama taraf dengan binatang seperti kaum Yahudi, kaum kulit hitam dan kaum Asia.

    Dalam propaganda jijik mereka, yang halal diharamkan, yang haram dihalalkan, yang tiada diadakan, yang ada ditiadakan. Ini jelas dengan sikap pecacai UMNO yang giat memfitnah DAP dan Lim Kit Siang berhubung tragedi 13 Mei yang sengaja berniat untuk membakar hati orang Melayu supaya membenci kaum lain di Malaysia.

    Dakwa sesuka hati

    Semua dakwaan ini bersifat sentimen. Mereka menggunakan sejarah penubuhan DAP untuk mengabsahkan bahawa DAP ejen Cina, ejen komunis walaupun umum mengetahui ia adalah dakwaan palsu.

    Sedangkan mereka ini tidak sedar bahawa UMNO sendiri sewaktu pra-Merdeka telah bekerjasama dengan penjajah British untuk menghapuskan perjuangan nasionalis Melayu Islam seperti Parti Kebangsaan Melayu Malaya, Hizbul Muslimin, Angkatan Pemuda Insaf (API) dan Angkatan Wanita Sedar (AWAS). Malah UMNO juga bersekongkol dengan British untuk melumpuhkan gerakan petani dan pekerja pelbagai kaum di Tanah Melayu sbeelum Merdeka dahulu.

    Para pecacai siber pro-UMNO ini, sama ada yang diupah dengan mengunakan wang rakyat hasil kutipan kerajaan atau mereka yang behati busuk benci kaum lain, tidak pula dibekalkan dengan sebarang bukti sah untuk menegakkan benang basah mereka.

    Akhirnya setakat yang mereka mampu hanyalah mencipta fitnah serta memetik kenyataan Ahli-Ahli Parlimen yang diketahui rasis dan assibiyah sikap mereka yang turut tidak menyediakan bukti kecuali memutarbelitkan fakta-fakta yang ada.

    Jadilah Melayu yang bermaruah dan berani

    Kita ingin sekali melihat bukti dan dokumen yang sah dari agensi kerajaan dan dengan bukti itu mungkin boleh digunakan untuk menegakkan kebenaran yang laung-laungkan oleh puak-puak ini. Kita mahu fitnah berpuluh-puluh tahun ini diadili di muka pengadilan, biar semua rakyat tahu siapa sebenarnya dalang di sebalik peristiwa berdarah 13 Mei.
    Justeru, kita nasihatkan para pecacai siber ini supaya memaparkan sepenuhnya semua laporan rasmi dan sah berhubung tragedi 13 Mei 1969 tanpa disunting atau dipuarbelitkan. Biarlah pembaca terutamanya orang Melayu menjadi saksi kepada apa yang benar dan apa yang palsu.

    Biarlah semua orang tahu, melalui dokumen dan laporan yang sah, bahawa rusuhan 13 Mei 1969 melibatkan anasir-anasir komunis, parti-parti pembangkang dan pemerintah termasuk Gerakan dan UMNO sendiri, serta tragedi malang itu mengorbankan banyak nyawa dari semua kaum, malah laporan MAGERAN mengesahkan bahawa kaum Cina yang paling ramai menjadi mangsa pembunuhan.

    Sehingga hari ini kerajaan Malaysia masih belum dapat mencari punca kejadian serta siapa yang bertanggungjawab. Janganlah para pecacai cuba menimbulkan ketegangan kaum dengan cerita rekaan mereka yang boleh menghancurkan keharmonian dan semangat setiakawan yang ada pada hari ini.

    Bagi mereka yang berotak, cubalah tanya diri sendiri, jika benar Lim Kit Siang adalah dalang 13 Mei, kenapa kerajaan tidak pernah mendakwa beliau di mahkamah? Malah mungkin ramai yang tidak sedar bahawa apabila Kit Siang ditahan di bawah ISA pada 1969, beliau tidak pernah disoal siasat tentang 13 Mei. Rekod dan dokumen penahanan beliau barangkali masih ada dalam simpanan pihak berkuasa Malaysia.

    Bagi pihak yang menfitnah ini, kita beri satu jalan yang mudah untuk mereka buktikan dakwaan mereka. Jika mereka bermaruah dan berani, desaklah parti pujaan mereka UMNO untuk meminta kerajaan menubuhkan satu Suruhanjaya Diraja yang bebas dan berkecuali untuk menyiasat secara menyeluruh ke atas semua pihak dan agensi/pihak berkuasa demi merungkai misteri 43 tahun ini.

    Kita juga ingin nasihatkan elit-elit UMNO yang ada, gunakanlah wartawan yang lebih berwibawa berbanding pecacai siber longkang yang tidak beretika dan tidak tahu apa yang sedang mereka perbuat ini.

    Atau sekurang-kurangnya mungkin masih ada beberapa blogger pro-UMNO yang jujur dan ikhlas memperjuangkan ideologi parti mereka. Mungkin atas kejujuran mereka, UMNO tak perlu keluarkan satu sen pun untuk khidmat sukarela mereka, kecuali membekalkan dokumen dan laporan rasmi sebagai hujah, dan bukannya fitnah, maki hamun dan jiwa longkang yang ada pada mereka yang lain itu. 

     

    Roketkini.com

    kisah hantu antu tuya berkejar ke putar jaya

    Posted: 10 Aug 2012 02:45 AM PDT


    Tiada ulasan: