Jumaat, 10 Ogos 2012

dollah yankee

dollah yankee


Mamak tipu melayu !

Posted: 10 Aug 2012 06:17 PM PDT


Saya Musa Sheikh Fadhir (gambar sebelah kanan), saya juga ada lah Ketua Bahagian UMNO Bukit Mertajam,Pulau Pinang. Saya Omar Fauzar (gambar sebelah kiri), saya pun Ketua Bahagian UMNO juga, di bahagian Bukit Gelugor. Sebelum pecah kawasan saya adalah Ketua Bahagian UMNO Bayan Baru. Kami dua orang ini ada sangkut paut (kaum puak @ adik beradik laaa..) Kami juga ada lah kontrektor (tapi kebanyakan projek kami makan atas angin saja sebab kebanyakan kerja-kerja yang kami dapat kami bagi dekat cina suruh buat). Untuk makluman semua, kami bukan lah melayu asli, kami adalah mamak @ india muslim.

Ini adalah senarai nama-nama 31 orang-orang kampong yang bangang, yang tak ada pigi sekolah yang telah bersetuju untuk menjual tanah mereka di Kg.Terang,Balik Pulau,Pulau Pinang. Mereka ini semua kebanyakan nya adalah ahli-ahli umno yang memang bangang, yang akan ikut saja apa  kata ketua mereka.

Kami telah berjaya membodohkan mereka agar menjualkan tanah-tanah milik mereka itu kepada kami dengan haraga RM 21.00 per kaki persegi. Ada juga orang kata kami tipu, tapi kami tak tipu sebab dalam kes ini ahli-ahli umno @ orang-orang kampong itu yang bangang sebab itu mereka kami mudah perbodohkan, Kah..Kah..Kah.., 
setelah beli dari mereka dengan harga sebanyak itu, kami pula jual kepada satu tokey cina dengan harga RM 33 per kaki persegi.

Maka senang-senang dan tanpa perlu banyak kerja kami telah untung hampir RM 6 juta, Kah..Kah..Kah..

Nanti bila tokey cina ini dah majukan tanah itu dengan mendirikan kondo dan apatmen yang harga nya beratus-ratus ribu ringgit, yang sudah pasti tak mampu di beli olih orang-orang melayu @ ahli-ahli umno ini, maka kami sebagai ketua mereka akan sekali lagi menggunakan mereka-mereka yang bangang ini untuk turun berdemo menghentam cina Lim Guan Eng ini.

Kah..Kah..Kah.. pergi mamposs lahh sama orang-orang kampong ini, yang penting kami buat duit, kami senang, kami boleh pakai kereta besar, kami boleh duduk rumah besar.

dollah yankee -
Kah..Kah..Kah.. nanti bila ada mesyuarat agong umno nak pilih ketua bahagian, 31 orang-orang kampong ini akan tetap mengundi dua orang mamak ini.
Kah..Kah..Kah..

Tiada ulasan: