Isnin, 21 Februari 2011

sesemut emas ™

sesemut emas ™


The Arrivals - Episode 2 - Mind Control Feat. George Carlin

Posted: 20 Feb 2011 10:23 PM PST



P/s: Sila pastikan radioweb nasyid.fm yang sedang anda dengarkan ini di PAUSE kan terlebih dahulu sebelum menonton. Terima Kasih~

The Arrivals - Episode 1 - Proof From The Holy Quran

Posted: 20 Feb 2011 04:31 PM PST



P/s: Sila pastikan radioweb nasyid.fm yang sedang anda dengarkan ini di PAUSE kan terlebih dahulu sebelum menonton. Terima Kasih~

The Arrivals - Intro

Posted: 20 Feb 2011 04:02 PM PST



P/s: Sila pastikan radioweb nasyid.fm yang sedang anda dengarkan ini di PAUSE kan terlebih dahulu sebelum menonton. Terima Kasih~

The Arrivals

Posted: 20 Feb 2011 03:35 PM PST


The Arrivals is a series of short videos that are aimed to show us all the religious signs that prove the foundation of all requirements for the existence of the Anti-Christ, Al Mahdi and the second coming of the Christ. Each episode proves a point.

The series concentrates on the very basis of Muslim-Jew divide and goes to the olden times of Jesus Christ. The movie takes the help from Holy Quran, the Bible and the Torah. Each claim is well supported by documented facts that are well explained in the series.

The series also brings many conspiracy theories to light which are prevalent these days. It analysis the advent of the new world order and the motives of the group that want it to be put into practice.

The series doesn't only address the muslims but it is a invitation to truth to all humankind. The series is not to propagate the muslim point of view about things rather it supports its claims from the holy books shared by the Jews and the Christians.

The series aims at clearing the misconceptions between the Muslims and the west and evaluates the basis of this divide.

The series uses English language to directly deliver the message to the Westerners. The West, if they approach properly, can form a clear and amazing image about Islam and the Middle East. The Arrivals just does that thing by using a style that's welcoming and eye-opening for the truth seekers.

Work Inspired by Hashemsfilms and of Course the Words of the Noble Qoran, The Holy Bible, and The Torah, The Arrivals is a Joint Production by truthseekers Noreagaaa and Achernahr. The series is not copyrighted so you are free to distribute it to your friends and pals so that the message of peace and truth can be spread to the mankind.

The Arrivals in the view of this, it has a series of 50 short videos that have been translated into Malay and will appear one by one, waiting for the next episode.. InsyaAllah~

Testimonials:-

"I have seen the episodes of the arrivals, and i am really impressed by the effort, i would suggest my friends to visit the site and know the truth!" Edward Hawkins

"I heard about "the arrivals" by word of mouth. I already knew about Islam… and believed. I went home and watched the arrivals and stayed awake all night! Wow! You really opened my eyes! keep it up!" Andrea Quinn.

Dunia Akhir Zaman

Posted: 20 Feb 2011 01:29 PM PST



Video yang mengagumkan ini merupakan hasil edit saudara brofat (blog beliau kini sudah ditutup). Video yang berlangsung selama 22 minit ini, terbahagi kepada 2 bahagian. Secara keseluruhan, video ini memaparkan pembongkaran perancangan konspirasi serta fitnah yang berlaku pada akhir zaman ini. Sebagaimana dahsyat atau hebatnya konspirasi mereka, tiada siapa mampu mengatasi perancangan-Nya.

Harap anda semua dapat meluangkan masa, fokus menonton video ini. Jadi, marilah kita bersedia untuk meningkatkan kesedaran dan melakukan yang terbaik untuk menyebarkan maklumat ini kepada rakan-rakan yang lain supaya mereka tahu apa sebenarnya yang berlaku pada dunia hari ini.

~Selamat Menonton~

P/s: Segala kandungan di dalam video ini melainkan ayat Al-Quran dan Hadith, boleh jadi benar atau tidak benar. Anda disarankan untuk membaca artikel ini dahulu, Panduan Memahami Ilmu Teori Konspirasi.

Hidup hanya sekali.. Manfaatkannya..

Posted: 19 Feb 2011 04:53 AM PST

1. Semalam : Sudah menjadi sejarah
2. Hari ini : Apa yang sedang kita lakukan
3. Esok : Hari yang belum pasti

Hisablah hari pertama semoga hari yang kedua kita lebih baik dari hari yang pertama.Jangan mengharap hari yang ketiga kerana mungkin ajal kita pada hari yang kedua.

HIDUP CUMA DALAM 2 NAFAS:

1. Nafas Naik
2. Nafas Turun

Hargailah nafas yang naik kerana udara yang disedut adalah pemberian Allah S.W.T secara percuma dan carilah keredhaanNya dalam menggunakannya. Bertaubatlah dalam nafas yang kedua kerana mungkin nafas itu yang terakhir keluar dari tubuh bersama Nyawa dan Roh untuk meninggalkan dunia yang fana ini.

HIDUP YANG ABADI CUMA ADA 2 TEMPAT:


1. Kekal di dalam neraka
2. Kekal di dalam syurga

Ingatlah kecelakaan neraka itu amat mengerikan dan kita hanya diyakinkan oleh keyakinan kita kepada rukun IMAN. Rukun Iman itu pula ada 6 dan hilang salah satu darinya maka hilanglah ia.

Kelazatan dan kesejahteraan syurga itu maha HEBAT.Tidak terduga oleh fikiran kita dan untuk mendapatkannya terjemahkan rukun ISLAM yang 5 itu dan puncaknya adalah SOLAT...


Amat sukar untuk dipercayai bagi yang ingin ke SYURGA tetapi tidak bersolat, umpama seorang yang mahu menaiki kapal terbang tetapi tidak mempunyai BOARDING PASS.


Dan mereka yang sengaja melalaikan solat, umpama menghantarkan sepucuk surat tanpa melekatkan setem apabila ditanya bagaimana surat itu akan sampai pada penerimanya... lalu dia pun berkata setemnya akan dihantar kemudian. Ada 2 penyelesaian dalam kes ini:


1. Dia mungkin didenda
2. Segala suratnya masuk tong sampah

Oleh itu, tidakkah kita semestinya bersyukur atas segala nikmat yang Allah S.W.T kurniakan kepada kita...

Sekurang-kurangnya Allah S.W.T telah memberi kita udara secara percuma untuk kita berzikir mengingatiNya setiap detik dan ketika, hinggalah kita kembali kepada Allah S.W.T dalam keadaan jiwa yang tenang... lalu masuk ke dalam syurga dalam keadaan kita redha dan Allah S.W.T meredhai.
.

-ibnumustafa-

Tiada ulasan: