Selasa, 8 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Pecah Rahsia,5 Lagi Ahli APrlimen PKR akan keluar parti semasa kempen PRK Merlimau(terlates daripada blog Zul Noridin)

Posted: 08 Feb 2011 02:40 AM PST

sila baca surat khabar yg kelmarin2 punya..aku pun tk ingat..

dan jangan percaya pada tajuk..

kat kampus aku ada masalah ngn internet percuma iaitu wifi..so tk leh la plak nk update blog..

sebelum cuti itu hari..wifi dia tip top..cukup lah sekadar aku nk update blog..

aku pun tk tau..mungkin sudah tiba masanya rais yatim memberikan kampus aku ni wifi percuma..

daripada bagi kat kampung2 yg diorang tv pun ada yg takda..inikan pula laptop..

nk komen sikit pasal buku jingga..

berita harian cerita strategi pakatan sebar buku jingga kat prk tenang tak menjadi..

itulah dia..pakatan ni jangan lah nk kempen cara modern..cara bandar sangat kat orng2 kampung..

pakatan kena tahu..penduduk di kampung tak sama ngn penduduk di bandar..yg faham apa itu demokrasi dan bla bla bla..

bukan yg muda mudi ni..tu yg pakcik makcik tu..

sebar la buku jingga ke hape ke..diorang tk kan mengerti..

apa yg diorang nk ialah janji direck..mcm dibuat dek najib dalam setiap prk..

tengok..mcm mana manek urai leh kurang majoriti ngundi pas..

cuma janji buat jambatan je..buat la janji yg direk untuk setempat..kalau nk buku jingga...

tunggu la masa pru..

lagi satu bab beramah mesra ngn penduduka..

kat blog aku tengok tak abih2 gamba cikgu mala dengan cina..

itulah salahnya..

pegi la tengok melayu...

nak harap sngt la undi cina buat apa..

tengok melayu merajuk la ngn pas..

ye la..orng akan kata..aku ckp ni tk berdasarkan analisis statistik dan bla bla bla..

padahal ini la kelemahan berkempen pakatan..

dah banyak kali dah aku tengok..masa prk hulu selangor pun..tk abih2 melayan cina..

tengok kalah..

yg dah kalah tu pun keluar parti..

harharhar..

well ini pendapat aku..

aku pun..kalau nk undi calon pas..yg calon pas pun dok asyik melebih kan kumpulan pengundi yg lain..

baik aku tk yah keluar ngundi langsung..

rasa mcm tak dihargai plak..

nasib ah...

Tiada ulasan: