Selasa, 1 Februari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Anak Dr Mahathir yang berbulan madu di Mesir turut terperangkap(berita terkini tv3)

Posted: 01 Feb 2011 08:16 PM PST

sila baca berita harian dan jangan percaya pada tajuk bulat2..

mahathir terbukti keleng dalam kata2nya..

dulu kata melayu ni manja asyik nk bertongkat kalau nk maju..

ini dulu kira dia kritik..

skarang dia kata melayu perlukan tongkat pulak...

harharharhar...

sah2 la ko ckp cam keleng wahai mahathir oi..

ko ngn kuan yew sama sajeeeee

ckp beputak2...

hang mai alo setak kepala hang aku putak...

harharharharharharhar...

bg mereka yg tak tau apa itu ayat keleng..ckp mcm keleng..mahupun keleng botol..

lihatlah gaya percakapan,tingkah laku,dan atur cara mahathir...

antara mangsa keleng ini adalah anwar ibrahim...

Pelajar Mesir kena rogol kat Mesir(terlates)

Posted: 01 Feb 2011 05:23 AM PST

lihat pada tajuk...jangan percaya langsung pun..sapa yg percaya dah tu posting aku ni masuk tv atau surat khabar..aku akan saman malu dia..mcm ummi hafilda saman bacaria..

terlates daripada tv3 buletin utama..

najib banyak songeh dalam isu bawak pulang student malaysia daripada mesir land of pasir..

abissssssssssssss

najib akhirnya akan gunakan kapal serbaguna tentera..untuk bawak anak2 malaysia yg kesian ni..

bodoh..apsal tak nk guna kapal selam??

mungkin orng yg akal pendek akan kata aku bodoh..kapal selam tak muat..

ini la bodohnya orng akal pendek..aku nk tekankan....tengok dalam hal begini..kapal selam jutaan ringgit hanya tersadai kat dock..tak digunakan pun..akhirnya kapal serbaguna yg digunakan...

kata suruh pakai kapal terbang..mcm2 alasan najib bg..yg aku tak leh terima..najib kata guna kapal terbang kos tinggi..

apalah salahnya keluar duit kerajaan oi...nk buat menarawa betingkat2 boleh..tengok punya celaka najib.....

yg lagi bengong..dah jadi cam ni..ramai la parent budak2 yg belajar kat mesir ni nak sibuk pasal isu keselamatan..ye la..ada kuar kat fb kan..konon kabar yg kena rogol la ape la..msti la mak ayah tension risau..kalau aku pun..risau la makwe aku kat mesir cam ni...

tu la..nak belajar medic..pegi dekat luar negara...hantar kat dalam negara tak nk..skang baru nk soal isu keselamatn dah jadi camni...dulu masa hanta anak ke luar negara..no problem..mak ayah kembang... anak yg pegi belajar gembira..apa la salahnya belaja kat negara sndiri???

ah??tak standard..wei ko nk jadi doktor kat negara mana jugak??malaysia yg tercinta ni jugak...

hmmmmmmmm...so skang..dah jadi cam ni..baru la nk masuk tv..hanta emel la ape la..bla bla bla..

nasib la...

apa2 pun..sama2 la kita berdoa supaya anak2 malaysia yg tekandas kat mesir tu selamat..amin...

Ya Allah..selamatkanlah diorang tu eh...

yg baru lepas stam nak pergi mesir jugak ke??masuk je la uia..sihaaaaaaaaat...usim ke..kolej Islam ke ape ke..mintak la kat mara duit..takde hal..yg result gempak2 tu...alamak ai..

nk standard belaja oversea...tengok orng amerika..tak diheran nk belaja tempat lain..lagi suka lepak negara sndiri...ini bukan soal ijazah diorang standard..bendenye sama saje...ada ijazah ke hape dapek la keje..yg penting usaha..doa untuk rezeki..Allah tu jugak yg korang kata Maha Mendengar...

(aku ni sbenanya tension gak tengok mmbe belaja oversea..ehehe tu yg amik pot maki kat blog ni..harharhar...fike2 balik..belaja kat negara sndiri lagi ok....)

apa2 pun..sapa yg tengok buletin utama tv3 sebentar tadi yg tengok statement najib.mesti perasan....msti kecewa..sbb najib kata kalau guna penerbangan kos tinggi..

ya Allah..apsal la malaysia dpt pm durjana cam ni...

Sudah setahun membesarkan anak luar nikah hasil hubungan dengan anak menteri(siapakah pompuan ini?)

Posted: 01 Feb 2011 02:30 AM PST

jeng jeng jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeng

kena tipu..!!!!!!!!!

genaplah 1 tahun aku berblog..

mula 1 februari 2010...skang dah 1 februari 2011..

sungguh blog aku tak popular sngtkan..tapi tak pe la...aku bukan blogger tahap setiap masa pun..

blog sekadar suka2 menyakitkan hati..harharharhar..

sesiapa yg bloglistkan blog aku yg tek seberapa ni terima kasihlah..tak dak duit la nk bayar...

kira kita main exchange link je la eh..ehehehehe..

apa2 pun..

"AWAK BUKAN PELAKON YG SAYA CARI"

harharharhar...

buat mr edz..dia saje nk kasi panas aku ckp pasal tiz..

wekk mr edz jelez!!!!!makwe dia muka kembang cam rosmah..

harharharhar....

Tiada ulasan: