Isnin, 7 Februari 2011

Era Pasca

Era Pasca


LOPARAN POLIS KEPADA KETUA UMNO!

Posted: 07 Feb 2011 02:35 AM PST

ini gambar mangsa, tapi bukan mangsa sex, tapi mangsa kepada isteri yang di perkuda dan diperanjing oleh ketua umno... kahkah

Tak terkejutkan kalau hingga hari ini tiada berita tangkapan mahupun berita khalwat ini tersebar di media TV Umno.. kahkahkah

Simpatilah pada mangsa, beliau juga merupakan rakyat Malaysia... kahkahkah

ISU ADUN SELISING dan PARUPOK, Lebai Azmy Awang KJ tak berani report polis pun... dalam alam maya tunjuk berani suruh orang saman.. kahkahkah

Ingat UMNO ingat Zina!
UMNO wajib bertaubat!

BACA ceritanya di SINI

dalam paper SINAR ada kes serupa.. tapi tak de sebut nama pun.. kahkahkah dan tak bagi tau itu adalah saekor ketua UMNO

HAHA LEH CAYA KE PENIPU BERSIRI nih?

Posted: 07 Feb 2011 12:53 AM PST

baik punyeeeeer....!

Kerajaan belum bercadang menaikkan harga petrol dan diesel sekalipun harga minyak mentah dunia kini telah mencecah USD$100 setong.

Malah, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata kabinet juga belum membincangkan mengenai kenaikan harga bahan tersebut.

"Kerajaan tidak sewenang-wenangnya menaikkan harga minyak kerana kajian menyeluruh perlu dilakukan sebelum kenaikannya diumumkan," katanya kepada pemberita selepas majlis sambutan Tahun Baru Cina peringkat Parlimen Bera di Triang, dekat sini, Ahad.

Ismail Sabri yang juga anggota Parlimen Bera berkata berdasarkan situasi semasa, harga minyak mentah dunia dilihat akan semakin meningkat, sekali gus meningkatkan beban subsidi kerajaan.

"Kenaikan harga minyak dunia tidak dapat dielakkan, ketika ini pun berlaku pergolakan di Mesir yang juga pengeluar minyak dunia, secara tidak langsung turut menjejaskan pengeluaran minyak dunia," katanya.

Bagaimanapun, Ismail Sabri berkata rakyat di negara ini masih menikmati harga minyak yang murah berbanding negara serantau.

"Rakyat Malaysia sebenarnya masih beruntung kerana kerajaan prihatin memberikan subsidi, sepatutnya kita bersyukurlah," katanya.

Katanya sepanjang tahun lepas, memperuntukkan subsidi berjumlah RM6.3 bilion tahun lepas untuk petrol dan diesel.

"Sebanyak RM3.3 bilion bagi subsidi petrol RON 95 dan bakinya subsidi diesel," katanya. -karat ejau

LEH CAYE KER? dah ompat boleh kali kene tipu nih... harharhar

RAHASIA FACEBOOK TERBONGKAQ AKHIRNYA!

Posted: 06 Feb 2011 07:46 PM PST

amacam tergamam tak dengan pendedahan ini... hahaha segala penjelasan korang leh ke tuan punya blog iaitu TELURdiBASUH... caya lah bro..

ADAKAA? MALAYSIA ADA PM POMPUAN!? tak cool!

Posted: 06 Feb 2011 08:54 AM PST

1) ini PM Mozambique -macam Zambry Mugebe skali pandang

2) ini PM Ukraine -nice 2 c buat hard too hold

3) ini PM Sri Langka -sayup je muke

4) ini PM Trinidad Tobago -cool macam sharizat

5) Ini PM negara mana lak? kahkahkah -sangat cool katham quram 14 kali.. kahkahkah
Baca selanjutnya pasal gambar PM ke-5 nih kat SINI

Ribuan lagi Rakyat Mesir protes Seksaan Polis bersistematik!

Posted: 06 Feb 2011 03:59 AM PST

RAKYAT MALAYSIA JOM TURUT SERTA MENGHUMBAN HOSNI MALAYSIA KE DALAM USUS!!

Ribuan Rakyat Mesir, bergabung dengan pemimpin pembangkang terkemuka Iaitu Mohamed ElBaradei pada Jumaat yang lalu dalam memprotes apa yang mereka panggil sebagai penyeksaan yang sistematik oleh polis - polis Mesir.

Ini adalah demonstrasi terbesar hingga pada tarikh ini iaitu 6 jun seorang lagi para demonstran di percayai mati dalam tahanan dan disyaki akibat dari penderaan polis. Kematian Khaled Said, telah menjadi titik berkumpulnya para penyokong reformasi dan hak-hak asasi manusia pekerja yang mengatakan bahawa keganasan Polis semakin berleluasa.

"Ini adalah mesej yang jelas untuk rejim bahawa orang-orang Mesir telah terseksa dengan amalan-amalan yang tidak berperikemanusiaan," kata Dr ElBaradei kepada wartawan selepas protes. "Jika mereka tidak mendapat mesej, maka ada masalah dengan rejim, tulisan ada di dinding."

"ElBaradei melihat kematian Said sebagai satu Kezaliman yang tidakboleh di maafkan"

Saksi memberitahu bahawa polis mengheret Said, seorang peniaga berusia 28 tahun, dari kafe Internet di Alexandria dan memukulnya di pintu masuk bangunan.

Manakal dalam pada itu Kerajaan Mesir telah menipu rakyatnya yang mana mereka mendakwa Said sebenrnya telah mencuri ubat - ubatan dari sebuah farmasi di bandar itu.Gambar Syed di gambarkan secara luas, menunjukkan tubuhnya ditutupi dengan memar, gigi patah dan rahangnya pecah.

Dr ElBaradei, pemenang Nobel keamanan dan bekas ketua badan atom PBB, telah menjadi suara yang terkemuka dalamrevolusi rakyat mesir. Namun segalanya telah menyebab dia kembali ke Mesir, dan menumpukan perhatian pada kempen menumbangkan diktator mubarak.

Dia bergabung dengan sekitar 3,000 penunjuk perasaan di sini di Alexandria selepas solat jumaat. Para demonstran meneriakkan slogan-slogan menentang Presiden Hosni Mubarak dan Menteri Dalam Negeri Habib el-Adly, yang mengetuai polis.

Tiada ulasan: