Jumaat, 25 Februari 2011

ALHUSSEYN

ALHUSSEYN


Siapakah Menteri Pondan itu?

Posted: 24 Feb 2011 11:43 PM PST

Blogger Another Brick In The Wall mendakwa bahawa terdapatnya desas desus dikalangan Umno Johor mengatakan terdapat seorang Menteri Kabinet Najib yang bersifat Gay atau pondan. Apakah Najib tidak Tahu dan apa pula tindakan Najib kalau ianya adalah benar?

Dikatakan, bahawa Menteri Kabinet dari Johor tersebut (gambar sebelah) , kebiasaannya suka berpeleseran dengan anak-anak lelaki muda remaja yang cantik (baca JAMBU) di restoran dan kelab malam di Kuala Lumpur dan Johor Baru.

Dakwanya lagi, sumber dari UMNO Bahagiannya itu menggambarkan dia sebagai sangat intim dengan Setpolnya, yang digambarkan sebagai jambu oleh sesame ahli pemuda di Bahagian tersebut.

Menteri tersebut boleh dilihat menyentuh paha Setpol nya dan mengurut leher dan bahu dengan sentuhan sensual yang membuat mereka menyaksinya sebagai tidak selesa.

Adakah ini orang yang sama sebagaimana yang gambar dalam
"Another Brick in the Wall" ? Klik pada gambar untuk
melihat sumber gambar yang ini

Jutaan Rakyat Mesir Tuntut Tentera Serahkan Kuasa Kepada Kerajaan Awam

Posted: 24 Feb 2011 09:04 PM PST

Jutaan rakyat Mesir bercadang untuk meneruskan protes mereka dengan membanjiri Dataran Persegi Pembebasan di bandar Kaherah hari ini untuk demonstrasi digelar sebagai 'pembersihan Jumaat. "

Demonstran telah merancang untuk mengadakan perhimpunan pada hari Jumaat ini, sebagaimana yang mereka katakan bahawa tuntutan mereka belum lagi dipenuhi, lapor Associated Press.

Mereka menuntut Majlis Tentera menyerahkan kuasa kepada kerajaan awam, dan kabinet Perdana Menteri Ahmad Shafiq mengundurkan diri.

"Kami akan berbaris dalam protes untuk menuntut pengunduran kerajaan Shafiq dan menghapuskan undang-undang darurat dan mahukan tindakan mahkamah keatas Mubarak dan keluarganya," kata Mohamed Fahmi dari Gerakan Rakyat Kebangsaan untuk Perubahan.

Mereka juga menuntut pembebasan kesemua tahanan politik.

Rasa bimbang mula menyelubungi rakyat bahawa Naib Presiden Omar Suleiman - yang merupakan o0rang kanan Presiden Hosni Mubarak - membuat keputusan pasca-revolusi bagi kerajaan.

Laporan menunjukkan bahawa ia mengeluarkan arahan untuk Majlis Tentera.

Setelah perbincangan minggu lalu, aktivis menuduh Suleiman bersikap bermusuhan dan enggan untuk meneruskan rundingan lebih lanjut. Ikhwanul Muslimin juga telah mejnolak perundingan.

Suleiman menghilang diri dari pandangan awam selepas bekas Presiden Hosni Mubarak digulingkan bulan lepas.

Beliau merupakan ketua perisikan Mesir selama dua dekad sebelum diangkat sebagai Timbalan presiden dan terus menerus mempertahankan hubungan rapat dengan AS dan Israel.

HIMPUNAN BANTAH KEKEJAMAN GADDAFY

Posted: 24 Feb 2011 05:39 PM PST


Pakatan Rakyat menganjurkan satu himpunan aman selepas solat Jumaat ini jam 2.30 di hadapan kedutaan Libya :

No : 6 Jalan Madge off Jalan U Thant
(dekat kedutaan Amerika)

Baca (disini)

Anak Bongsu Gaddafi bersama pro-demokrasi menentang ayahnya

Posted: 24 Feb 2011 04:21 PM PST

Anak bongsu Muammar Gaddafi telah bergabung dengan demonstran pro-demokrasi di Libya Timur , menurut satu laporan.

Menurut laporan tersebut, Saif al-Arab, putra bongsu Gaddafi, yang dihantar oleh ayahnya untuk membantu pasukan keselamatan Libya dalam menentang para demonstran pro-demokrasi, telah bergabung dengan para demonstran pada hari Khamis, dan berkata bahawa ayahnya akan melakukan bunuh diri atau melarikan diri ke Amerika Latin.

Saif al-Arab mendapat sokongan dari pasukan tempur dan peralatan tentera yang telah dihantar ke bahagian timur Libya yang sedang bergolak.

Seramai1,000 warga Libya setakat ini telah dibunuh oleh pasukan Gaddafi, kata laporan tersebut.Seramai 130 tentera Libya telah diskskusi kerana enggan menembak para demonstran.

Tiada ulasan: