Jumaat, 28 Januari 2011

:: RUANG BICARA PRIA MALAYA ::

:: RUANG BICARA PRIA MALAYA ::


Gambar ribuan warga Tenang pelbagai kaum hadir program Pakatan Rakyat semalam!

Posted: 28 Jan 2011 05:11 PM PST

PROGRAM 1

Ribuan penyokong menyertai ceramah perdana yang diadakan oleh PAS dan Pakatan Rakyat di Dataran Cikgu Mala sempena ceramah mega di Tenang malam tadi..







PROGRAM 2

Ribuan warga Cina hadiri Makan Malam Tahun Baru Cina bersama pemimpin Pakatan Rakyat di Pekan Labis, Dun Tenang semalam..



















p/s: Lagi gambar akan menyusul..

GEMPAR: Umno jadikan Masjid Tenang sebagai markas kempen politik BN!

Posted: 28 Jan 2011 04:15 PM PST



Oleh: Pria Malaya

Apa kes??..boleh ke berpolitik dalam kawasan masjid? boleh ke anjur program dan kempen parti politik dalam kawasan masjid masa pilihan raya?..boleh ke gantung bendera dlm kawasan rumah ibadat?..

Sultan benarkan ke?..tafsiran "politik" tu merujuk kepada parti pembangkang sahaja ke?..hanya parti berlambang 'dacing' dan 'keris' sahaja ke dibenarkan?..

Dasar hipokrit punya manusia..ternyata undang2 hanya terpakai kpd parti politik pembangkang..alasannya tak sokong kerajaan..alasannya tak dapat restu sultan..alasannya tak dapat lampu hijau dari jabatan agama..sah munafiq!

Mcm biasa, isu ini akan dikemaskini dalam link berikut, "Koleksi Umno/BN berpolitik dalam surau/masjid..(bukti bergambar dan video)"..fikir2kan..wallahua'lam..


KES 1









VIDEO: PRK Tenang : Bongkar !!! Umno Gunakan Masjid Untuk Berpolitik



KES 2



Kejadian kibaran bendera BN di sebuah surau di Taman Mewah Labis pada 28/01/2011 jam 10 pagi , ketika petugas PAS menjalankan rutin biasa rayuan undi , petugas PR tersebut amat terkejut apabila melalui sebuah kawasan yang disangkakan markas operasi BN kerana di dalamnya bersepah peralatan gerak kerja publisiti kempen BN, tetapi apabila didekati , petugas PR amat terkejut kerana ia sebenarnya adalah sebuah surau.

**baca seterusnya di SINI..

"Apabila kita berbicara mengenai menghormati agama lain, kita patut belajar daripada PAS" - Mey Lim

Posted: 28 Jan 2011 03:13 AM PST



可怕的回教党, 果然令国阵害怕 ^^

When we want to talk about respecting other religion . We should learn from PAS .


Sumber di SINI

Tiada ulasan: