Rabu, 19 Januari 2011

PEJUANG PRO DEMOKRASI

PEJUANG PRO DEMOKRASI


SPR akan Cabar Kes Pengosongan DUN Pelabuhan Klang di Mahkamah

Posted: 19 Jan 2011 02:16 AM PST


Speaker Teng Chang Kim pasti akan berdepan dengan fenomena yang sama seperti di Kedah,apabila Speaker DUN Kedah mengisytiharkan Kerusi DUN kota siputih kosong berikutan masalah displin ahlinya yang kerap ponteng sidang DUN.

SPR yang sepatutnya menjadi budak suruhan kepada Majlis Legaslatif iaitu DUN bersikap "lawan towkay" kerana telah di per"hanjing"kan dek gerombolan United Malays National Organisation.

Kalau kita lihat secara profesional Dewan Undangan Negeri adalah Majlis Pembuat Undang - Undang dan SPR adalah badan yang di suruh untuk menjalankan undang - undang.Tetapi sejak 53 tahun SPR telah di berikan "makan" Makanan anjing seperti "friskies" maka dia hanya akan menurut kata orang memberinya makan.

Kita akan lihat dalam masa beberapa hari lagi yang mana SPR akan menafikan bahawa pengosongan kerusi Dewan Undangan Negeri adalah tidak sah.Oleh itu kita akan lihat nanti yang mana SPR akan bertindak mencabar kes itu di mahkamah sama macam Kerusi DUN kota siputeh Di Kedah.

Kenapa Ini Berlaku?? Tak payah tanya kenapa benda ini berlaku sebab "anjing" akan menjilat tangan orang yang memberinya makan buat Tuan yang menyuruhnya membuat kerja.Walauapa pun alasan yang di berikan malaon - malaon ini tetap enggan menjalankan pilihanraya kecil di kawasan tersebut.

Semua ini berlaku bukan kerana SPR enggan tunduk kepada badan pembuat undang - undang tapi kerana mereka telah di beri makan dek gerombolan United Malays National Organisation.Apakah kenyataan dan jawapan SPR sedikit hari lagi??

Jawapan yang di berikan oleh SPR ialah sesuatu kerusi hanya boleh di isytiharkan kosong kalau kalau penyandang meninggal dunia sahaja dan SPR hanya akan menjalankan Pilihanraya kalau penyandang sesuatu kerusi DUN itu mampos tidak kira terjun longkang atau pun di langgar lori pasir.

Alasan SPR ialah kerusi DUN itu tidak boleh diisytiharkan kosong walaupun penyandangnya bikin dewan undangan negeri ini serupa bapak dia punya dewan suka - suka nak datang dia datang,suka - suka dia nak ponteng dia ponteng.

Oleh itu Kerusi dewan undangan negeri pelabuhan kelang hanya boleh kosong kalau Orang Gila Pelabuhan Kelang bunuh diri dengan terjun ke dalam laut dari Tanjung Gila,(nama pun tanjung gila)dengan itu baru SPR boleh sahkan bahawa kerusi DUN itu benar - benar Kosong!!!!! Kah...Kah...Kah

INI KE PARTI ISLAM TU????

Posted: 18 Jan 2011 10:16 PM PST



DUTA BESAR IRAN IKTIRAF UMNO PARTI ISLAM - mstar

KUALA LUMPUR: Umno bukan sahaja parti politik yang memperjuangkan cita-cita kebangsaan Melayu, malah diakui sebagai sebuah parti yang konsisten dalam memartabatkan agama Islam, kata Duta Besar Iran ke Malaysia, Profesor Dr Mohammed Mehdi Zahedi.

"Umno adalah parti Islam yang mempunyai kesinambungan kepimpinan dengan struktur yang jelas dan mampu mewujudkan suasana yang harmoni, bukan hanya di kalangan anggota beragama Islam, tetapi juga masyarakat keseluruhannya," beliau dipetik sebagai berkata oleh portal berita Umno Online semasa melakukan kunjungan hormat ke atas Setiausaha Agung parti itu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor di Ibu Pejabat Umno hari ini.

Pada pertemuan tersebut, Tengku Adnan menjelaskan kepada duta berkenaan tentang perjuangan Umno untuk agama seperti yang termaktub dalam Fasal 3.3 Perlembagaan parti serta isu semasa membabitkan agama.






Itu Bukan Tentera Jihad! Itu Barua Israel!

Posted: 18 Jan 2011 09:45 PM PST





Ini lah jadinya kalau barua nak menyamar jadi mujahid,negara yang mendidik rakyat supaya jadi bodoh maka kalau nak hantar satu ugutan jahat pun di hatar secara bodoh.Kita sendiri boleh fikir ,dalam dunia ni mana ada Pejuang Jihad yang hantar ugutan yang di sertakan ayam tergantung dan Lehernya dipotong dan darah masih menitis.



Dalam dunia ni yang kita tahu Mujahidin - mujahidin takkan hantar ugutan tapi pengebom berani mati.setahu kita dalam dunia ni khususnya kat malaysia yang buat benda bangang macam ni ialah along mintak hutang dan bukan nya Mujahidin.



Pada pagi ini Ahli parlimen Serdang, Teo Nie Ching menerima ugutan ke atas keselamatannya hari ini.
NONEMenurut pembantunya, Chen Fan Dao, pada jam sekitar 8 pagi, pejabatnya dimaklumkan oleh penduduk tempatan bahawa seekor ayam tergantung di luar pejabat pusat khidmat DAP di Sungai Chua, Kajang.

"Mereka bekejar dan mendapati seekor ayam tergantung di luar pagar. Lehernya dipotong dan darah masih menitis, dipercayai baru dibunuh.

Di luar pagar juga tergantung poster yang tertera 'Ingat!!! Ini satu Peringatan,Teo Nie Ching, Tentera Jihad', " katanya.



Tapi apa yang lawaknya kenapa Tentera Jihad yang bangang ni tak hantar ugutan ni pada geng ZIONIS - APCO,mungkin takut pada bayang - bayang mama penguin kot.Tapi apa yang lawak masa 2 orang perisik Israel MOSSAD menceroboh bukit aman dulu takde lak pulak mangkuk ayun - mangkuk ayun nak pergi hantar ugutan dan ayam mati.



Tapi ada lagi bagus mangkuk ayun - mangkuk ayun ni hantar ugutan dan ayam mati ke benjamin netanyahu melalui perkhidmatan fedex atau gedex.kalau benjamin netanyahu terkujat maka betul la ni tentera jihad tapi kalau benjamin netanyahu gelak pecah - pecah perut dan pangang ayam tu buat BBQ maknanya kita tahu la diorang memang baru.....




Warghh!!!! Kah...Kah...Kah.AKU PON TENTERA JIHAD GAK..KAH..KAH..KAH

Tiada ulasan: