Jumaat, 21 Januari 2011

PAKATAN RAKYAT N15 DUN JUASSEH

PAKATAN RAKYAT N15 DUN JUASSEH


Umno semakin tidak TENANG

Posted: 21 Jan 2011 08:09 PM PST





Berpuluh-puluh ribu penyokong Pakatan Rakyat terutama dari PAS membanjiri pekan Labis untuk mengiringi calon mereka, Cikgu Normala Sudirman ke pusat penamaan calon Pilihan raya Kecil Tenang.

http://pinkturtle2.files.wordpress.com/2011/01/phpuipbsu_thumb_g1470.jpg?w=413&h=310

CALON PAS, Normala Sudirman diiringi ahli keluarganya berada di pusat penamaan calon di Majlis Daerah Labis, sebentar tadi.

TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengiringi calon Barisan Nasional (BN), Mohd Azahar Ibrahim ketika berarak ke pusat penamaan calon di Majlis Daerah Labis pada pilihan raya kecil DUN Tenang, pagi ini. -

.


Tempoh Penamaan Calon PRK DUN Tenang Ditutup

LABIS: Tempoh penamaan calon bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang di Pejabat Majlis Daerah Labis di sini ditutup pada pukul 10 pagi.

Hanya dua calon mengemukakan borang pencalonan mereka kepada Pegawai Pengurus Pilihan Raya Md Asri Amir dalam tempoh sejam proses itu berlangsung sejak pukul 9 pagi ini.

Mereka ialah calon Barisan Nasional (BN), Mohd Azahar Ibrahim, 39, dan Normala Sudirman, 38, daripada PAS.

Sebaik tempoh pencalonan ditutup, Md Asri mempamerkan borang-borang pencalonan di papan kenyataan berhadapan pusat penamaan itu untuk semakan umum.

Tempoh bantahan dibuka selama sejam dan tamat pada pukul 11 pagi

Tiada ulasan: