Isnin, 31 Januari 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


Melayu Umno Tenang Layak Dekat Felda Dan Hujung2 Kampung jah

Posted: 30 Jan 2011 08:13 AM PST

image Melayu umno felda layak menerima hamper2 yang mengandungi milo, biskut ping pong, minyak masak setiap kali tiba musim pilihanraya, kekal kan lah tradisi ini.

Orang Cina bandar Labis berniaga  milo, biskut ping pong, minyak masak tak kira masa dan  setiap kali tiba musim pilihanraya.

Pemimpin melayu umno membeli milo, biskut ping pong, minyak masak di kedai2 Cina di pekan Labis setiap kali tiba musim pilihanraya untuk menjaga FIX Deposit nya supaya tidak berpaling tadah.

Patut lah di Malaysia ni yang cerdik dan otak berniaga tinggal di bandar2, orang yang bijak dan otak berniaga di bandar tak UNDI BN umno Apco, kerana mereka dah masak dengan Pemimpin2 Melayu Umno yang RASUAH.

Yang melayu Umno bangang dan meminta2 layak jer di hujung2 kampong dan felda senang pemimpin melayu umno pantau kerana semua nya tinggal macam dalam kandang umno,  pemimpin nak HINA Islam ke, nak berjoli ke Oman Ke, tipu beli grade sawit ke, tipu harga baja ke, hutang bertambah  ke tak kisah, janji dapat Milo dan Biskut cap Ping Pong.

Melayu umno hujung kampung pulak asyik2 gadai tanah kat Cina di dorong oleh pemimpin2 melayu yang kunun menjaga kedaulatan melayu.

Benar harga komoditi naik, habis bukan hanya istimewa untuk peneroka felda saja, individu Cina ratus2 hektar dan ribu2 sama jah…….lain lah kalau istimewa pada melayu umno felda saja…………….berpuluh tahun Pekan Air Panas jadi kubu umno, nak jadi taik kuku Labis pun jangan harap, apa lagi nak jadi macam Bukit Bintang di KL, pengundi Bukit Bintang tak pernah undi BN.

BN Menang Tak Rasmi Majoriti 3,735 PRK Dun Tenang

Posted: 30 Jan 2011 03:34 AM PST

BN MENANG. Keputusan tak rasmi PRK Tenang: BN 6,698, PAS 2,963, maj 3,735, rosak 35 undi. 12 peti, termasuk pos telah dikira.

Tiada ulasan: