Ahad, 30 Januari 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


Pengundi Umno Felda Di Bantu Oleh pdRM & atRM

Posted: 30 Jan 2011 03:26 AM PST

pengundi2 umno di felda2 di bantu oleh PDRM dan ATM………..

"Mengapa tidak ada bot untuk membawa majoriti pengundi di bandar Labis yang ditenggelami banjir tetapi Felda mendapat semua bot polis dan bomba?" soal ketua publisiti DAP, Tony Pua dalam twitternya.

Menurutnya, kegagalan untuk menyediakan bot dan lori yang cukup, dan diagihkan secara adil di semua daerah pengundian, akan menjejaskan keputusan pilihan raya kecil ini.

Ketika dihubungi Malaysiakini, Tony berkata pihak polis dan tentera seharusnya tidak hanya memberi bantuan ke tempat-tempat tertentu sahaja kerana banjir berlaku di semua kawasan pilihanraya.

Sekurang-kurangnya dua pusat pengundian - SMK Kamarul Ariffin dan dewan serbaguna Kampung Paya Merah di bandar Labis - terputus hubungan kerana teruk dilanda banjir sekitar jam 2.30 petang tadi.

baca selanjut nya disini

Melayu Umno Felda Tenang Masih Sayang Soi Lek

Posted: 30 Jan 2011 03:21 AM PST

Keputusan tidak rasmi: Felda Tenang - BN memperoleh 954 undi, PAS 160 undi.

Cina Bandar Labis Tengah Tolak Chua Soi Lek (presiden MCA)

Posted: 30 Jan 2011 02:57 AM PST

Peti Undi Bandar Labis Tengah - SMK Kamarul Ariffin - PAS 801, BN 365. Majoriti - 436 undi, Cina semakin celik sedar kejahatan Umno BN, melayu felda umno hujung2 kampung jah susah sikit.

KERAjaan UMNO Mesir Bakal Dijatuhkan Rakyat

Posted: 29 Jan 2011 09:57 PM PST

KERAjaan United Mesirs Nation Org. ? yang di ketuai Hosni Mubarak bakal di jatuhkan oleh rakyat dengan GITU2 jah tanpa melalui proses demoKERASI berpilihanraya. (iktibar).

image apa nak heran Hosni MUbarak mengaku Islam tapi KHIANAT macam FIR'AUN nenek moyang nya.

Dikatakan sebuah KERAjaan RASUAH, membunuh tokoh2 PEMBANGKANG, MENIPU dalam pilihanaya, melaksanakan undang2 KUKU BESI, BINI pemimpin JOLI melampau (contoh nya 1TUNISSIA), sebuah KERAjaan Demokrasi Asobiyah ala Amerika, ULAMAK2 di BUNUH, MEMBUNUH dalam keadaan sedar atau tidak SESIAPA yang menegur KERAjaan, PEMIMPIN KERAjaan menghimpun harta kekayaan untuk diri sendiri, KERAjaan yang anti ISLAM walau pun ketua nya mengaku Islam KUNUN nya (bini pemimpin tidak menutup Aurat), Ulamak40 KERAjaan BISU, mulut penuh RM.

Iktibar kita di Malaysia, jaga lah sistem yang Rakyat masih boleh ikuti, jangan perbodohkan rakyat melampau, SPR harus telus dan berkecuali, jangan jadi penjilat penguasa, kerana KERAjaan Malaysia sekarang banyak melakukan khianat pada rakyat, RASUAH sudah sinonim dengan UMNO parti komponen BN, bila RASUAH menjadi amalan2 pemimpin, maka banyak perkara2 khianat berlaku akibat dari amalan yang tidak bermaruah itu.

Awas ! Lepas 12 Malam Ini Umno Apco Akan Membeli Undi PRK N05 TENANG

Posted: 29 Jan 2011 08:03 AM PST

image Ikut pengalaman2 PRK yang lepas2, terutama PRK Manik Urai selepas jam 12 tengah malam KARUNG2 DUIT akan menuju di pelusuk ceruk kampong, di kebun2 getah dan sawit, rumah2 kosong dan persendirian.

Balaci2 dan broker2 tajaan Umno Bn akan sedaya upaya membeli seberapa ramai pengundi, sekitar RM300 ke 1000 tengok keadaan individu, balaci2 ini akan memberi wang dengan janji dan harapan esok pagi nya penerima2 wang ini akan mengundi BN.

Aku harap siapa saja yang akan menerima wang itu nanti, KECEWA KAN kan umno dengan TIDAK mengundi Umno esok hari.

image

Ambil saja duit yang mereka bagi, kerana wang akan mereka bagi nanti bukan duit MAK bapak mereka, mungkin mereka telah SONGLAP duit rakyat dengan tujuan untuk mengekal kan kuasa jahat mereka saja.

UNDI PAS………….TEST TENGOK DULU, UMNO SUDAH TERBUKTI SEBUAH PARTI RASUAH DAN MENGGADAI HAK MELAYU TENANG.

Tiada ulasan: