Jumaat, 28 Januari 2011

Murai Anak Emas

Murai Anak Emas


MCA Mengambil Peluang Hina Islam Masa Pilihanraya

Posted: 27 Jan 2011 07:03 AM PST

MCA melalui presiden nya mengambil kesempatan untuk menghina Islam ketika berlaku nya PRK atau PRU.

image moral pemimpin sebuah parti dalam BN=BarangNaik=BiniNajib

MCA tahu sekutu nyaUMNO akan menyokong serta Ulama KERAjaan BiniNajib dan ulama40 akan menjadi BISU demi untuk menjaga hati pengundi2 Cina MCA supaya tidak kalah dalam pilihanraya, ulama2 nya bukan setakat BISU malah pemimpin tertinggi Umno turut menyokong dengan kata2, apa soi lek nak herankan, Ghani Osman dan muhyiddin yasin pun turut menghina Islam dalam masa PRK DunTenang nih.

Penghinaan MCA oleh presiden nya turut di perbesarkan Blog2 pro Umno Apco juga, termasuk menteri jaga agama terdiam tak terkata apa.

Hina lah MCA oiiiii !, kerana kamu ada parti yang paling bekuasa menyebelahi kamu, Umno tak kisah………… kerana ajaran Islam Hadhari memang begitu.

Maka terpulanglah kepada pengundi2 muslim Dun Tenang untuk menentukan nya, samaada mereka setuju atau tidak MCA hina Islam, kalau mereka setuju mereka akan undi BN sekali lagi.

Kalau di lihat pada penerimaan kaum CINA di tenang, mereka sendiri sudah cuak dengan gelagat pemimpin MCA, kerana ada antara nya menghisap darah sesama kaum mereka sendiri, betul ke kat pekan Labis ada TOKEY LOMBONG (berniaga hasil lendir) ?, kabar nya ada title lagi ?……….nak tak percaya pun kawan aku bangsa cina yang cakap, siap diberi perlindungan lagi, siapa yang lindungi nya ?,korang yang kat Tenang masa ni tolong siasat, klu dah aku bagi………..

Umno Sudah Tidak Terpikul Bebanan MCA, GERAKAN dan MIC Labis

Posted: 27 Jan 2011 03:53 AM PST

Pengikut2 umno nampak nya sudah memandang sinis pada MCA, sejak isu Chua Seks Lek memperlekeh Salam Calon PAS tempoh hari, nampak gaya nya mca dan umno bergerak berasingan, di tambah pulak seolah2 mca cuba boikot program2 umno.

image apa saja program yang di adakan di bilik gerakan DAP ini mendapat sambutan, ini di akui oleh blog2 umno apco

Ada antara blogger umno memaki hamun presiden MCA itu di laman2 blog pro umno, di tambah hambar nya kehadiran penyokong2 MCA di pejabat nya, berbanding kehadiran pelbagai kaum di pejabat DAP tidak terhad kepada kaum Cina saja, ini tambah membuat kan pencacai2 umno naik darah.

MCA dan Umno membawa diri masing2, jika ini berterusan PAS akan dapat menambah undi di dun tenang ini, itu pun kalau tidak ada PEMIMPIN2 PR yang celupar MULUT atau mulut LEMBEK, sekali lagi aku harap jangan ada suara2 BACUL dari pimpinan PR.

Tiada ulasan: