Jumaat, 28 Januari 2011

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Gempar!!!!!!Rosmah Mansori dihalau daripada memasuki masjid di DUN Tenang kerana tidak menutup aurat(berita terkini)

Posted: 28 Jan 2011 11:16 PM PST

sila baca berita harian dan jangan percaya bulat2 tajuk di atas..

jpm memperuntukkan rm 1.07 juta untuk 17 masjid dan surau di dun tenang..

peruntukkan disampaikan mb johor..

persoalannya..

menagapa hanya dun tenang???

kenapa di tenang??

kenapa masuk surat khabar??

kenapa mb johor yg serahkan??

kenapa baru skarang??

kenapa tak bg masa prk galas??

kenapa??

kenapa??

kenapa??

seni politik mmg membingungkan..

bg mereka yg sering mncari persoalan..

ada yg akan marah apabial mempersoalkan..

menyatakan ini bukanlah politik..

tetapi sebagai peruntukkan..

sdangkan mereka yg menidakkan perkara ini sebagai taktik politik..

merupakan mereka yg cupa menipu orng ramai..

wah..bebelit la aku becakap..

kesimpulannya senang sahaja..

dah ada prk korang mintak la mcm2..

maunya najib tk nk bagi????

aku harap adun sungai pelek dan mp sepang mati cepat..

aku nk mintak najib buat hospital,stesen komuter,dan menara wifi berdekatan rumah aku..

apsal tk boleh???

aku rakyat dan aku bebas mengundi!!!!!

hwahwahwahwa

Tiada ulasan: