Nuffnang

Pengikut

keAZAManMalaysia

sumber :-

keAZAManMalaysia


Khir Toyo Kena Halau dari rumah,rumahnya disita,tak bayar 3 tahun,kini merempat di Shah Alam(Berita Harian hari ini punya wooooo)

Posted: 16 Nov 2010 10:55 PM PST


Ye ye ye

Rumah Khir Toyo disita..

kerana tak isytihar nilai selama 3 tahun..

mana boleh isytihar nilai..

rumah besar gadang takkan Rm500,000

ini mcm Tony Phua pun tak mau percaya wooo.

skali tengok nilai Rm1 juta onwards

mau datang beraya SPRM ke rumah Khir Toyo..

dah dapat duit raya balik la lagi...dah siap makan rendang,ketupat dan lemang..

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaa

kes pun tutup.....dan jawapannya

"tidak timbul isu rasuah di sini"

semuanya telah ku baca...


Najib Razak:"Kalau Singapura adik Israel,Malaysia pula Sepupu Israel""

Posted: 16 Nov 2010 04:17 AM PST

keluar tv3

felo pengajian Islam Oxford ulaskan..

perpaduan umat Islam..ia relatekan dengan Hamas dan PLO..

ini sempena raya haji..

sapa tk kenal tv3..cerita apa pun..msti nk cerita pasal pelbagai kaum..

perpaduan..dan kerajaan perpaduan..

cerita pasal Palestin..

korang tau tak..Palestin tu dulu koloni sapa?

koloni British..

British..eropah..mana suka orng Yahudi...

jadi dibaginya satu tanah kat Palestin tu untuk orng2 Yahudi..

sebelum British..Palestin di bawah Uthmaniyah yg telah pun tewas didalam sekitar perang duni PERTAMA...

yang suey..Yahudi ni advance...dia dah berjaya lobi..

so tanah dia makin luas..smpai skang dimakannye la Palestin tu..

yg tergelak nk cite lak soal isu perpaduan umat Islam..

tak lari mana cerita PAS ngn UMNO la..

Islam dah berpecah sejak zaman Khulafa ArRasyidin lg..Syiah dan Sunnah Al Jamaah..

masa perang Yom Kippur..dengarnya orng Mesir khianat...

kalau tk dah menang dah geng Arab....Amerika tak campur pun...

kena la..Arab ni mmg bangang...

UMNO geng ngn PAS dulu pun sekejap..

tak da gak hukum hudud..

ahahahahahaahahahahahahahahahaahhahahaa

ini mcm patut la..

Najib langgan GRO..eh APCO...

blogger dan pengkomen UMNO masih boleh sokong...

dah mcm anjing yg WONG WONG WONG!!!!!!!!

sekian..selamat hari raya haji pada semua umat Islam tanpa mengira DAP,PAS,PKR,UMNO,PERKASA,GERAKAN,PPP dan parti baru Zaid Ibrahim

Comments (0)

BLOG - BLOG PAKATAN RAKYAT