Isnin, 22 November 2010

Kami Sokong Tokguru

Kami Sokong Tokguru


Setiausaha Sulit Najib ada rumah bernilai RM5juta

Posted: 22 Nov 2010 09:11 PM PST


Berkaitan email terdahulu yang dihantar. Ini bukti-bukti baru yang saya serahkan. Demi menghormati privicy beliau, saya harap sdr tidak siarkan alamatnya dalam blog sdr. Hanya untuk pengetahuan sdr saja.
Deep Throat JPM

terima kasih.

Bukti ZAKAYA, Setiausaha Sulit Najib ada rumah bernilai RM5juta

1. Dato'Zakiah Ibrahim AKA ZAKAYA telah mengarahkan PRnya untuk menjawab dakwaan yang didedahkan oleh blog-blog dan laman berita internet.
2. Penjelasan ZAKAYA hanya berligar soal beliau bukan setiausaha sulit PM Najib Tun Razak tetapi setiausaha sulit Menteri Kewangan yang namanya juga Najib Tun Razak, dan kisah sedih kononnya beliau memang tidak lagi ingin bekerja sebagai salah seorang setiausaha sulit Najib tetapi dipaksa berkerja juga.

3. Persoalan penting mengenai wang rakyat Malaysia yang digunakan untuk mendanai syarikat Aero Tree Defence & Servives Sdn Bhd ditidak dinafikan beliau.

4. ZAKAYA tidak menyentuh hubungan beliau dengan CEO dan salah seorang lembaga pengarah syarikat Aero Tree Defence & Servives Sdn Bhd.

5. Beliau tidak menafikan atau mengiyakan mengenai pinjaman berjumlah RM200 juta yang diberikan oleh dua buah institusi kewangan kepada syarikat tersebut untuk perniagaan bernilai RM20juta.

6. Kini apakah beliau berani menafikan, bahwa beliau memiliki rumah agam bernilai RM5 juta dengan kos untuk hiasan dalaman sahaja melibatkan perbelanjaan RM2 juta dengan mengupah perunding terbaik dari Da Vinci Group Holdings. 
 7. ZAKAYA baru tinggal di rumah tersebut pada Disember 2009 dan sesuai dengan sifatnya yang low profile, rumah mewah itu bukan di Bukit Damansara atau Taman Duta tetapi di Setiawangsa.

8. Soalnya dari mana wang yang beliau perolehi untuk memiliki kediaman mewah itu. Apakah hanya semata-mata dari gaji yang dibayar kerajaan kepada beliau selaku setiausaha sulit Menteri Kewangan?

9. Apakah beliau menafikan pada bulan May dan Jun lalu pada beliau telah menemui seorang ketua bahagian UMNO (Datuk O) dari negeri sebelah Utara untuk satu projek solar dengan janji komisen sebanyak RM5juta? Dan jadi dengan projek tersebut?
10. Siapa ahli perniagaan wanita berbangsa Cina yang akhirnya memperolehi projek tersebut dan benarkan ZAKAYA dan ahli perniagaan wanita itu berkongsi keuntungan RM35 juta, lebih 30 juta dari yang dijanjikan oleh ketua bahagian UMNO itu? Kedua-duanya salah, dan rakyat perlu tahu perkara sebenar. Sila jelaskan!

-Baca lagi ,klik disini-

Cari N3 lama-lama disini

Illuminati Dalam Dunia Hiburan,Kebetulan Atau DiRancang?

Posted: 22 Nov 2010 05:00 PM PST

Apa maksud di sebalik anugerah Oscars?
Setiap tahun akan diadakan anugerah Academy Awards untuk memberi anugerah kecemerlangan terhadap mereka2 yang berkaitan dengan perfileman seperti pengarah filem, pelakon filem dan penulis skrip. Ianya adalah upacara penganugerahan yang tertua dalam media perfileman. 

Anugerah yang diberikan berupa sebuah trofi / patung besi hitam bersalut emas Britannium yang berbentuk seorang lelaki yang memegang pedang salib di depannya. Sebenarnya patung itu adalah menyerupai tuhan Ptah (tuhan kraftangan) yang diagung2 kan oleh Freemasons, dan juga dikaitkan dengan Osiris (tuhan penyembah berhala mesir) yang dalam bahasa Mesirnya dipanggil Ausur.
oscar award
Sumber: http://hikmatun.wordpress.com/

Tag: dajal

Cari N3 lama-lama disini

Ular Berkaki(santai pagi)

Posted: 22 Nov 2010 03:02 PM PST

A snake with a single clawed foot has been discovered in China, according to reports.

Dean Qiongxiu, 66, said she discovered the reptile clinging to the wall of her bedroom with its talons in the middle of the night.

source
"I woke up and heard a strange scratching sound. I turned on the light and saw this monster working its way along the wall using his claw," said Mrs Duan of Suining, southwest China.
Mrs Duan said she was so scared she grabbed a shoe and beat the snake to death before preserving its body in a bottle of alcohol.


The snake – 16 inches long and the thickness of a little finger – is now being studied at the Life Sciences Department at China's West Normal University in Nanchang.

Snake expert Long Shuai said: "It is truly shocking but we won't know the cause until we've conducted an autopsy."

A more common mutation among snakes is the growth of a second head, which occurs in a similar way to the formation of Siamese twins in humans.




Cari N3 lama-lama disini

Logo Mata Dajal di Mid Valley

Posted: 22 Nov 2010 07:27 AM PST

Tag: Dajal







Di Midvalley juga adalah tempat sebuah consultant Yahudi beroperasi iaitu APCO Worldwide yang suatu masa dahulu menjadi pertikaian di Parlimen atas sebab keputusan kerajaan Malaysia membayar RM70 juta menggunakan khidmat APCO.
-Baca lagi disini-


Cari N3 lama-lama disini

Tiada ulasan: