Selasa, 16 November 2010

Kami Sokong Tokguru

Kami Sokong Tokguru


Selamat Hari Raya Aidil Adha

Posted: 16 Nov 2010 06:01 AM PST



Assalamualaikum,salam blogger
Saya mengucapkan selamat menyambut Aidil Adha pada semua teman-teman blogger,follower dan pembaca setia blog ini.semoga kita dipanjangkan umur,di murahkan rezeki dan dikurniakan isteri-isteri dan anak-anak yang soleh dan solehah.


Cari N3 lama-lama disini

Mangsa Nafsu Buas Polis

Posted: 16 Nov 2010 04:30 AM PST

MANGSA menunjukkan laporan polis dan tempat dia disimpan di Kampung Baru Cina, Kulim.
"Saya memberitahunya saya sudah bersuami tetapi dia tetap mahu berkawan. Saya kemudian menerimanya sehingga dia berani 'merampas' saya daripada suami ketika berada di rumah," katanya.

Wanita itu juga mendakwa anggota polis itu cuba menyalahgunakan kuasa bagi memerangkap suaminya, tetapi ia diketahui pegawai atasannya dan dia ditukarkan ke tempat lain.

Walaupun ditukarkan, anggota polis itu masih berhubung dengannya dan mendakwa seperti dipukau kerana akan mengikuti apa saja yang dikatakan lelaki itu tanpa berani melawan, memendam perasaan serta sentiasa ketakutan.

"Setiap hari saya dipukul, didera, dicekik dan diterajang sehingga selalu mengalami sakit dalam badan. Saya juga dipaksa makan dan minum makanan yang dibelinya yang dipercayai dijampi," dakwanya.

Malah, sejak bersekedudukan dengan lelaki itu, dia mendakwa sudah sembilan kali menggugurkan kandungan sehingga rahimnya rosak dan dipaksa mengambil ubat pencegah hamil.

-Baca lagi disini-


Cari N3 lama-lama disini

Moto Besar

Posted: 16 Nov 2010 03:29 AM PST

-Santai-



Cari N3 lama-lama disini

Tiada ulasan: