Khamis, 10 Jun 2010

keAZAManMalaysia

keAZAManMalaysia


Najib Bakal Disembah

Posted: 10 Jun 2010 10:06 PM PDT


Berita Harian keluaran hari ini menyiarkan bahawa PM bakal mengetuai Majlis Tertinggi untuk memperkasakan Bumiputera.(sah2 la melayu)

Adakah anda tidak nampak apa yang tersirat dalam perkara ini?Sudah pasti PM bakal menjadi berhala yang akan disembah,dibodek dan diampu oleh ramai orang Melayu untuk keuntungan peribadi masing-masing.Hal ini juga boleh saya katakan sebagai strategi politik.Deposit tetap baru UMNO dan BN untuk meraih semula undi Melayu.

Alamat mengamuk jugalah MCA dengan MIC,dan orang Melayu akan terus dihina oleh kaum lain di Malaysia ini dengan gelaran penghabis duit orang lain.Apa-apa pun,kita anggap benda ini sebagai yang positif.(yoooooo lah.)Tapi,jangan terkejut jika tiba-tiba PM kata bahawa benda ini belum muktamad,maklumlah,PM ini asyik belum muktamad sahaja.

Idea siapakah ini?PERKASA atau APCO?

Sekian,

Wallahu'alam

PM MEMANG BIJAK!
BIJAK....BIJAK!!!!!!!!!!

Kalaulah Loji Nuklear Meletup

Posted: 10 Jun 2010 01:34 AM PDT


Kerajaan sudah nampak konfiden sangat nak bina loji nuklear...Bagus tu bagus...tapi...segalanya kat Malaysia tanah air tercinta ni...tak sumanya working fine...ahahah speaking lak..tengok je la..jambatan runtuh,stadium runtuh,bocor la ape lah..bemacam2 la kat Malaysia ni..Ini kan pula loji nuklear..Dengarnya 7 bilion dah lulus..banyak duit..cammana ngan isu hutang?

Ini kat atas ada la video aku baru check pasal bahana bom nuklear..kartun jepun..Insaf lak aku tengok cite tu..Korang kalau ada masa try la tengok..Pasal bomb kat Hiroshima..

Baru la aku tau kenapa Jepun tk nak pakai BI...sbb apa??Aku pasti dalam diri diorang dah ditanam rasa benci kat Barat..sbb dah musnahkan negara dah bunuh rakyat mak bapak keturunan diorang cara paling mudah..NUKLEAR...itu kes perang..kalau loji nuklear meletup...takkan la kecik meletup cam mercun pop tu..mau satu negeri ranap oi...ngn radiasi lagi...

ntahla..dunia mmg nk kiamat... adoi...Soalnya bukan pasal loji tu meletup..pasal kepercayaan rakyat kepada maintenance dia...BN ni leh pakai ke??

aku rujuk wikipedia..patut la najib beriya sangat...Indon ngn Thailand pun dah plan dah nk buat loji nuklear...hmmmmmmm...

Tiada ulasan: